Minusta tulee isona hirviöanoppi! Jaiks!
Kommentit (22)
ja sen miehellä on ollut satoja seksikumppaneita ja ne on vapaassa suhteessa. Ja sitten ne skitsoaa tän kasvattipoikansa moraalista. Tietääköhän pojan äiti millasille ihmisille on poikansa päästänyt asumaan?
tuumaan että pari vuotta ja poikanne menettää poikuuden. Eikös se niin mene että keskimäärin 16-17v?
Joten ei mitään naurettavaa siinä, että Fletcherin pojalta menisi poikuus vasta 10 vuoden kuluttua.
lasteni tekevän tai kokevan. Siitä huolimatta, että osa on jopa sellaisia, että jos saisin nyt valita uudelleen, tekisin samoin. Puhumattakaan niistä asioista, joita ainakin nyt jälkikäteen pidän pahoina virheinä tai hyvin ikävinä asioina. Tuskin olen ainoa, joka näin ajattelee.
Mitä tulee siihen, että olisi naurettavaa olla neitsyt 24-vuotiaana, niin eihän se niin ole. Mutta aika harva suomalainen on, jos ei ole erityisen vahvaa uskonnollista syytä tai sitten jotain ikävämpää syytä. Mitään ikävää en tietenkään lapsilleni toivo ja koska me olemme melko agnostinen tapaluterilainen perhe, en pidä hirveän todennäköisenä, että lapsemme kehittäisivät jostain hyvin vahvan ja vanhoillisen uskonnollisen elämänkatsomuksen. Tosin juuri tämän pojan äidillä ja isäpuolella sellainen nykyisin on, mutta en usko, että hän haluaa tässä asiassa seurata heidän jalanjälkiään.
tyttöjen on pakko tehdä Burberry-kapina - eli sinisen fledan ja tatskojen sijaan yltiökonservatiivinen helminauha-twinset-look, ja ekonomistit vävyehdokkaina - eivätkä sittenkään saa olla rauhassa vaan olen rohkaisemassa ja tukemassa heitä ihan kaikessa, niin etteivät raukat saa selvää, mikä oikeasti olisi fiksua ja mikä ei...
on ihan turha tulla mitkään naulanaama, lökäpöksyt jotka ei osaa edes lippistä pitää oikeinpäin.
Mua myös kauhistuttaa kun meillä kaksi tyttöä...hirveetä olisi jos toisivat kotiimme näitä paskahousu poikia joiden housut roikkuu polviss,joiden aktiiviseen sanavarastoon kuuluu bitchit,fuckit,respektit ja kaulalla roikkuisi kultaiset isot medaljongit....yök!!!Sitten kävelevät laahautumalla laiskasti...aargh
No, hänen häviönsä. Eipä juurikaan pidetä yhteyttä, nähdään TODELLA harvoin. Kun ei mikään ole riittävän hyvää hänen pojalleen; ikävää vaan että poika pitää minusta. Ihan tavallisesta, omasta mielestään kunnollisesta naisesta. Ainut paheeni on herkuttelu, mutta ihan normaalipainoinen olen kuitenkin ;)
Onneksi minulla lienee vielä aikaa hieman harjoitella tätä juttua ennen kuin vakavastiotettavia tyttöystäviä alkaa ilmaantua näköpiiriin.
No, hänen häviönsä. Eipä juurikaan pidetä yhteyttä, nähdään TODELLA harvoin. Kun ei mikään ole riittävän hyvää hänen pojalleen; ikävää vaan että poika pitää minusta. Ihan tavallisesta, omasta mielestään kunnollisesta naisesta. Ainut paheeni on herkuttelu, mutta ihan normaalipainoinen olen kuitenkin ;)
että mitään pitkätukka-, korvistyyppi-, lökäpöksyä on sitten kotiin turha raijata. Isillä on monta haulikkoa kaapissa, kyllä ne koijarit kotiportailta saadaan häädettyä... Näin siis siitä huolimatta että isillä itselläänkin on korvis!!! =)
Mua myös kauhistuttaa kun meillä kaksi tyttöä...hirveetä olisi jos toisivat kotiimme näitä paskahousu poikia joiden housut roikkuu polviss,joiden aktiiviseen sanavarastoon kuuluu bitchit,fuckit,respektit ja kaulalla roikkuisi kultaiset isot medaljongit....yök!!!Sitten kävelevät laahautumalla laiskasti...aargh
leikki-ikäisiä. Mutta kun muistelen omia ylä-aste ja lukio aikoja, niin kaikkein siisteimmin villiä nuoruuttaan elivät seurustelevat pojat. Ne, jotka lukkiutuivat vain poikaporukkaan olivat kyllä heikoimmilla, siellä kun se tyhmyys tiivistyi joka viikonloppu.
Joten itse toivon, että meidän pojilla olisi jo tyttöystävät viimeistään lukioiässä. Uskon, että äitinä säästyisin monelta harmaalta hiukselta. :)
Olen silti varautunut siihen, että kirpaisee ja lujaa kun en enää olekaan se ykkösnainen poikieni elämässä.
Meidän teinillä on tyttöystävä.
Ja ihan kuin se ei olisi tarpeeksi kauheaa, löysin taas yhden puolen persoonastani, josta en suuremmin pidä. Minä en tunnu löytävän tästä tytöstä muuta kuin vikaa, vaikka muistaakseni olin vielä viime viikolla, kun en tiennyt seurustelusta, sitä mieltä, että hän vaikuttaa mukavalta ja fiksulta tytöltä. Ei enää. Puhuu väärin, pukeutuu väärin, harrastaa vääriä asioita, on persoonaltaan kertakaikkisen sopimaton meidän kultamurulle jne. Ja kaiken huipuksi, on vielä "vanhempi nainen" (aika tarkkalleen puoli vuotta...), joka varmasti vie meidän pikkuisen pahoille teille. Voin jo sieluni silmin nähdä itseni närisemässä kauheista miniöistä, jotka tekevät kaiken väärin tulevaisuudessa. Ja minulla on neljä poikaa, joten närisemistä tullee riittämään.
Miehelläni ei mene paljon paremmin. Seurustelusta kuultuaan hän katsoi tarpeelliseksi jutella taas kerran teinille seksiasioista. Kuinka seksin aloittaminen heidän iässään olisi ihan liian varhaista jne. mutta että kun kultamuru ehkä joskus tulevaisuudessa 5 tai 10(!!!!) vuoden päästä alkaa harrastaa seksiä, niin kuinka välttämätön kapine kondomi on joka suhteessa. 10 vuoden kuluttuahan kultamurumme on 24-vuotias, joten jälkikäteen mies ei itsekään kyennyt uskomaan, mitä tuli suustaan päästäneeksi.
Me ei taidettu olla ihan henkisesti valmistautuneita tähän juttuun...
en kyllä halua mitään rocktähteä tyttöjen kammariin
t. myös kamala anoppi /tuleva siis/
Toivottavasti täällä olisi n. 2020-luvulla joku eläkeläispalsta, minne voimme sitten kirjoittaa juttuja kauhu-miniöistämme.
joskus kotiin tyypillisen kaljaa kittaavan, tupakoivan, lapsille räyhäävän palstamamman. En kestä!
tuumaan että pari vuotta ja poikanne menettää poikuuden. Eikös se niin mene että keskimäärin 16-17v?
joskus kotiin tyypillisen kaljaa kittaavan, tupakoivan, lapsille räyhäävän palstamamman. En kestä!
Ja ajatteles, jos miniällä on vielä kananpersetukka vuosimallia 2020?!
tosiaan menisi sinne kahden tai mieluummin kolmen vuoden päähän. Nyt hän vain tuntuu vielä niin pikkupojalta, että kunhan edes sen pari vuotta malttaisi. Tuo miehen 5 tai 10 vuotta oli vain jonkinlainen (kieltämättä naurettava) spontaani reaktio. Olemme erittäin tietoisia, että pari vuotta on paljon realistisempi arvio ja tosiaan toivomme, että se olisi edes sen. Meistä ei kummallakaan ollut neitsyys tallella, kun olimme teinimme ikäisiä.
Ja vielä tuntuu, että hän on ihan täysi lapsi - leikkii legoilla ja tulee välillä köllimään vanhempien viereen.
Mutta: muutos voi tulle nopeasti, vuoden päästä voimme olla ihan samassa tilanteessa. Kyllä vähän pelottaa, täytyy myöntää. Esikoisemme on aina ollut ns. kiltti poika, eli joku hirmu-tyttöystävä saisi hänestä helposti muokattavan kundikaverin.
Eikä siinä vielä kaikki, poikia on kolme, joten varmaankin miniäehdokkaita tulee riittämään (vai pitäisikö valmistautua vävyehdoikkaisiinkin, näin 2000-luvulla?).
Kyllä varmaan jossain kohtaa hirviöanoppi nostaa päätään!
Välillä sitten täysi murkku ja joskus harvoin pääsemme jo näkemään välähdyksiä siitä miehestä, joksi hän on kasvamassa. Meidän oma ei ole varsinaisesti kiltti poika vaan ennemminkin temperamenttinen kohelo, joten vaikeuksia on taatusti luvassa myös tyttörintamalla ja ihan hänestä itsestäänkin johtuvia. Silti oma on aina oma ja niin helposti sitä takuulla suistuu ajattelemaan, että kaikki on sen toisen osapuolen syytä. Huoh!