Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi saada oman huoneen synnytettyään?!

Vierailija
02.02.2008 |

Tuttu on ollut jo kahdesti omassa huoneessa synnärillä. Ekalla kerralla mies taisi autella enemmän vauvan hoidossa mutta toisella kerralla ei. Asuvat pääkaupunkiseudulla. Onko siellä ihan yleistä että voi nauttia " rauhallisuudesta" omassa huoneessa? Olen kateellinen ;) Itse odotan toista ja tiedän että taaskaan en saa omaa huonetta vaan jaan sen useamman kanssa... Ja rauhatonta tulee olemaan!!!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kyllä ihan tavallisella synnyttäneiden osastolla Hyvinkäällä viime vuonna. ONNEKSI en kuullut yhdenkään vauvan itkua enkä nähnyt yhtäkään elävää vauvaa sen vuorokauden aikana kun sairaalassa olin. Tosin en huoneestani lähtenyt minnekään. Ruuat tuotiin huoneeseen ym. Kiitos mukaville kätilöille vielä, jotka toimivat hyvin tuon suuren surun kohdatessa!

Vierailija
42/54 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleen lapsen synnyttämisestä tai lapsen kuolemisesta synnytyksen aikana. Järkyttävää. Ja tänään juuri ajattelin, etten ehkä uskalla enää toista yrittää, kun jäi niin pahat traumat ekasta synnytyksestä (jäi niin pahat traumat kun meinasin joutua hätäsektioon). Voimia teille lapsenne menettäneille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokan synnytettyäni pääsin 2 hengen huoneeseen yksinäni. Vasta sinä päivänä kun kotiuduin sinne tuotiin yksi odottaja, joka lähti samana päivänä myös kotiin. Eli kun tilaa on niin silloin varmaan pääsee. Esikoisesta olin 3 hengen huoneessa.

Vierailija
44/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERHEHUONE?????? Sen saa kun mainitsee asiasta synnyttämään mennessä. Se kyllä maksaa sitten extraa, olisikohan 60e vuorokausi.

Vierailija
45/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy siihen taisi olla se, että jäimme vielä vielä 9 vuorokaudeksi sairaalaan. Itse olin siellä siinä vaiheessa ällut jo viikon. Toinen syy oli varmastikin se, että meidän rytmimme olisi häirinnyt todella paljon muita mammoja ja minulla oli itsellänikin äärimmäisen vähän mahdollisuuksia nukkua yhtään pitempiä pätkiä. Antibiootti pitä käydä ottamassa teholla joka kuudes tunti ja lapsi piti syöttää kolmen tunnin välein. Nyö syötöt ja antibioottiajat menivät yleensä todella epäedulliseen tahtiin. Siihen lisäksi vielä sekin, että munkin oli välistä syötävä.

Ennemmin olisin ollut ryhmähuoneessa täysin terveen lapsen kanssa ne muutamat vuorokaudet kuin aloittanut yhteisen taipaleemme peläten.

Vierailija
46/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se johtui siitä että menetimme vauvamme synnytyksessä.

Vierailija
47/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa huoneessa, koska on ollut niin hyvin tilaa että saanut jokainen synnyttäjä oman huoneen.

Vierailija
48/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kahden hengen huone oli kyseessä, mutta sinne tuli toinen vasta lähtöpäivänäni. Ja jouduin olemaan sairaalassa neljä päivää, kun leikattiin. Ihanaa, kun sai olla omissa oloissaan.

Vierailija
49/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin kuolleen vauvan.

Vierailija
50/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niitä on vapaana. Samoin jos on vähän synnytyksiä on laitoksella tilaa ja joku pääsee huoneeseen yksinkin.

Vierailija
51/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kuopus syntyi meitä oli 2 äitiä 4 hengen huoneessa. Yleensä kai ensisynnyttäjille yrittävät antaa oman huoneen, niin voi rauhassa harjoitella vauvan hoitoa. Näin PHKS:ssa.

Vierailija
52/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektioäidit saavat oman huoneen.

Vierailija
53/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina, kun olen ollut synnytysten jälkeen sairaalassa, on huoneessa ollut joku leikattu. Mutta viimeisen sektion jälkeen sain oman huoneen.

Vierailija
54/54 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhehuoneisiin pääsee ne joilla on mies mukana sairaalassa, ja ne jotka on vauvan kanssa, saavat yleensä kahden hengen huoneen omaan käyttöönsä. Varsinaiset yhden hengen huoneet on varattu sektioäideille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme