Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kadonneet halut

Vierailija
02.02.2008 |

Mihin mun seksihaluton kadonneet? imetyskö ne vei?

mua on ihn yhtäkkiä alkanut ällöttää ajatuskin seksistä. aikaisemmin on on ollut ihan normaalit seksi halut. vauva on nyt 3kk, voiko imetys vaiikuttaa näin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi. Itselläni seksihalut katosivat tyystin synnytyksen myötä. Imetin lastani 10kk ja vasta kun lopetin imetyksen kokonaan, seksihaluni palasivat noormaaliksi. Sitä ennen teki mieli seksiä n. 1-2 kertaa kuukaudessa. Täysimetyksen aikana ei tehnyt mieli seksiä koko aikana kertaakaan. Annoin kuitenkin miehelleni muutaman kerran viikossa, koska on minusta väärin, että mies olisi joutunut vain odottelemaan vuoroaan sen 10kk. Ja koska mielestäni asia on niin, että koko parisuhde on vaarassa kaatua jos seksiä ei ole enää lainkaan. Liukkaria meni runsaasti, mutta nyt tilanne kuten ennen lasta. Olen tosin tältä palstalta lukenut, että kaikille ne eivät palaa lainkaan enää takaisin. Toivon mukaan sinun halusi palaavat pikemmin kuin minun aikanaan.

Vierailija
2/3 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mihin mun seksihaluton kadonneet? imetyskö ne vei?

mua on ihn yhtäkkiä alkanut ällöttää ajatuskin seksistä. aikaisemmin on on ollut ihan normaalit seksi halut. vauva on nyt 3kk, voiko imetys vaiikuttaa näin?

Aiheesta on ollut palstalla aiemminkin keskustelua, kannatta lukea (kohta " haku" ) ketjut " Frigidit äidit" , " Vaimo/rakastaja" ja " Urheat miehet" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelen kirjoitusvirheitä, vauva sylissä kirjoittelen...

mies ei tilanteesta ole kärsinyt, en ole haluttomuuttani näyttänyt hänelle. mutta teenkö hallaa itselleni, jos en koskaan sano ei. vaikka ajatus seksistä saa pahimmillan paniikinomaisen tunteen aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme