Ihollani on 40 hyttysenpuremaa ja punkkeja olen tähän mennessä poistanut viisi
Kommentit (19)
No voi miten kurjaa. Pitkähihaiset, -lahkeiset vaatteet, hajuton syttyssuihke.
Ulkohuussi, puskakakka?
Oletko mökki-ihmisiä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ulkohuussi, puskakakka?
* hyttyssuihke...
Vierailija kirjoitti:
Ulkohuussi, puskakakka?
En ole. Olen sivistynyt kaupunkilainen.
Mä olen myös jokin pahuksen ötökkä houkutin. Kaikki piip hyönteiset iskee kiinni. Ottaa se päähän kun kutiaa ne puremat.
Käyttäkää Kestineä, kun joudutte mökille. Yksi huoli vähemmän. Se nimittäin toimii.
Punkkialueella on hyvä olla pitkät housut ja vetää sukat lahkeiden päälle. Ei ehkä tyylikkäin asuste, mutta eipä se mökillä haittaa. Ja kuulostaa siltä, että kaikilla on ollut niin kylmä juhannus että pitkiä housuja tarvitaan muutenkin.
Uitko kenties heinikossa kun sait noin paljon punkkeja
Siksi pysymme kaupungissa ja sisällä useimmiten. Ei hyttysiä. Kuuma kausi veisi hyttyset pois esim. pari viikkoa. Punkkipuska tai alue ei toimi myös. Ulkomailla on kivaa kun ei ole kaikkialla hyttysiä päivällä ja illalla.
Tuollaistahan se on kun sammuu joka ilta pusikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaupungin rannalla selvinpäin riittää siihen että ötökät hyökkää kimppuun. Heti kun tuuli vähänkin tyyntyy niin hyönteisiä on paljon.
Thermacell toimii, juhannus mökillä eikä yhtään hyttysenpistoa
Thermaceliä tulin kans ehdottamaan. Ihan välttämätön kapine terassille ettei tuu elävältä syötyä. Hakekoon hyttyset eväänsä muualta kun mun persiistä😆
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olen pidännyt paskaa perjantaista lähtien.
Älä, siitä tulee myrkkyjä elimistöön ja sydän/verisuonitauti. Googleta itse jos et usko. Joka paskaa pidättää slaagin saa!
Viddu noita punkkeja on kyllä paljon nykyään. Suojautua kannattaa, nyt viileällä onneksi ei haittaa
Muistithan Ap laittaa punkit Punkkiliveen? Tuota sivustoa THL tutkii myös, kun päättää siitä, mille paikkakunnille annetaan ilmainen TBE-rokotus.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tässä vasta muistellut yhtä nuorta naista joka sammui nuorena pusikkoon. Juhannuksena leirintäalueen läheisessä pusikko metsässä. Niin tiheää pusikkoa että t paidassa ja shortseissa oli raapinut niihinkin itseään rikki. Sinne oli kivasti sammunut ja herännyt ihan paniikissa että on eksynyt. Kertoi lähteneensä ääntä kohti. Sitä paikkailtiin leirintäalueen ensiavussa.
Lisäksi olen pidännyt paskaa perjantaista lähtien.