Poliisihäät, millaiset tiekyltit? Apuja, vinkkejä?
Käsiraudat roikkumaan tiekylttiin ja avainnippu seuraavaan kylttiin, onko hyvä idea mielestänne? t: morsian
Kommentit (36)
korostaa ammattia häiden yhteydessä, mutta jos joku haluaa niin tehdä, siitä vaan. On toisaalta hienoa, että jotkut vielä samaistuvat ammattiinsa niin voimakkaasti, että se seuraa muussakin elämässä mukana. Itselleni siis vierasta, mutta musta hyvä, jos tuollaista sitoutumista työnsä arvoihin on yhä olemassa.
opettaja.
Pitäiskö pitää opehäät ;) =))) =)))
Ihanko oikeasti kuvittelet, että poliisikouluun hakeutuvat vain ne väkivaltahemmot ja että ne vielä läpäisee tiukat testit?
Mun mies on poliisi eikä nöyryytä saati hakkaa kotona ketään eikä kyllä nöyryytä työssäänkään asiakkaitaan.
Tervetuloa meille kylään jos haluat nähdä poliisin joka ei hakkaa jos et sellaista ole vielä nähnyt.
Aika vääristynyt kuva sulla poliisivoimista:)
Muistakaa saapua hääpaikalle poliisiautossa!
.. että jättäis hääkarkit kokonaan pois ja vieraat sais sen sijaan vaikkapa rikesakot!!
Vai edellyttää poliisin ja sotilaan ammatit koulutusta ja tietyt edellytykset... Olen ihan eri alan ihminen, mutta kyllä meilläkin tietyt edellytykset pitää olla ja jopa koulutus ;)
Vierailija:
.. että jättäis hääkarkit kokonaan pois ja vieraat sais sen sijaan vaikkapa rikesakot!!
enkä kyllä muuhunkaan ammattiin. Tosi omistuista, tosin luulen ettei ap ollut ihan vakavissaan... :) Kyllä meillä ainakin oli ihan tavalliset kyltit, kun menin naimisiin poliisin kanssa.
t. poliisi
Aika monessa ammatissa on univormu ja tietyt edellytyksen ja koulutus vaaditaan nykyään siivoojaltakin. Määräyksiäkin on monia joka ammatissa.
Poliisit ja sotilaat saattavat korostaa ammattiaan esim. menemällä naimisiin virkansa määrittelemässä juhlapuvussa, mutta en ole koskaan nähnyt aseita tms. riippumassa kyteissä!
ja joku " miekkakuja" kirkosta tullessa jne. Mutta kyltit...?!
Joo-o, tiedän poliisien olevan (useimmiten) narsisteja, mutta kuitenkin.. Seurustelin pari vuotta poliisin kanssa, ja tiedän mistä puhun, " ei se mitä ollaan sisältä, mutta se miltä ulospäin näytetään" -tyyli puri.
Eli ymmärrän toisaalta tämän korostuksen poliisin tulevana vaimona, että " wanna-be" juttuja pitää olla myös häissä.
Eli juup, onnea vaan morsiamelle... huh.
Vai laitatko kenties ruumisarkun kuvan aina tienvarsiin kun ollaan hautajaissaatossa.
sä seurustelit parin vuotta YHDEN poliisin kanssa ja sen perusteella päättelet, että SUURIN osa poliiseista on narsisteja. Mielenkiintoinen päätelmä:)
oli sotilashäät ja en todellakaan mitä miekkakylttejä tai panssarivaunukylttejä väsänny... =) Ihan riittää että tekee kartan... Se että ammattia korostetaan on perinne sotilaspuolella, ei sitä ole pakko valita...
Mä olin naimisissa poliisin kanssa ja se OLI narsisti. Ja aika moni sen poliisikavereista. Ei fyysistä väkivaltaa mut henkistä...
Ap:n aloitukseen, en mäkään tajua miksi pitäisi korostaa sitä että on poliisi menee naimisiin. Eiköhän siinä kaksi _ihmistä_ lupaudu toisilleen, ihan sama mikä ammatti sattuu olemaan. Ellet sitten ole menossa _poliisin_ kanssa naimisiin...
että kun seurustelin YHDEN poliisin kanssa, näin paljon siitä touhusta! Enkä tarkoita pelkkää hääsysteemiä... Ei tarvii kuin sen yhden kanssa maata, että pääsee kymmenen poliisin ajatusmaailmaan sisään. Että niin.
KAIKKI muu tuli ensin, ennen perhettä (tässä tapauksessa tyttöystävää), poliisimaailma on kuin perhe, jota palvotaan, ulkoiset asiat (talo, ulkonäkö, tyttöystävän/vaimon ulkonäkö, vaatteet jne jne) merkkaa niiiiiin paljon. Pitää olla oikeat harrastukset, oikeanlainen auto jne. Ja sitten se, mitä on kaiken sisällä..? No, ei sen niin väliks. Voi olla vaikka paha olla, ja vaikka välillä vähän turpaan vedellä. Kun elämä on niiiin rankkaa....
Että kyllä mä yleistäisin YHDEN poliisin ex-tyttöystävänä aika monta muutakin poliisia.... Samaa mieltä lienee niidenkin vaimot/tyttöystävät.
No yleistetään ny sit.:)
Mä oon naimisissa insinöörin kanssa ja alistaa sen ku kerkee. Siis KAIKKI insiinöörit on alistaja tyyppejä.
Sit seukkasin yhen poliisin kans ja se oli petturi, no KAIKKI poliisit pettää.
Tunnen yhen sairaanhoitajan, kamalan tiukkapipoinen, siis kaikki sh:t on tiukka pipoisia.
Hohhoijakkaa!
En kyllä mäkää korostais ammattia tollai häissä.=D
Sairaahoitajat vois laittaa ruiskuja sinne kyltteihin kun naimisiin menevät.=D Hyvä idea. Eikö?
en kyllä kyltteihin käsirautoja ripustais, taitaa olla aika tuore tapaus poliisina. Jos vieraiksi tulee vanhempia poliiseja voit olla varma että säälinsekaisin tuntein noita koristuksia ajatellaan... terv. poliisin vaimo jo kymmenen vuotta
mitäpä sitä kannattaa yrittää selittää, että poliiseissa ON paljon narsisteja, joille merkkaa ulkoiset seikat tosi paljon.
Mistäköhän nää stereotypiat lähteekään?! Tosiasioista? Esim. opettajat tietynlaisii, hoitsut tietynlaisii jne.
Mutta en mä tyhmä oo, totta kai joka ammattikuntaan / harrasteryhmään, mihin tahansa kuuluu poikkeuksia!
Ja en tiedä kaikkia maailman poliiseja. Vain yhden laitoksen tyyppejä opin tuntemaan ja niiden vaimoja / tyttöystäviä, enkä ole ainut mielipiteeni kanssa.
Ja siitä kylttiasiasta; voin kuvitella että tuleva poliisin vaimo haluaa olla ylpeä puolisonsa ammatista, ymmärrän. Sitä, että onko se viisasta / kivaa / siistii, voidaan olla montaa mieltä.
T. 24
Tehän säästäsitte ap pitkän pennin, jos kävisitte hakemassa hääkarkeiks jotain kivan värisiä pillereitä sieltä poliisin takavarikoimista tavaroista.
Luulen, että tää ammatin korostaminen poliisien ja sotilaiden keskuudessa liittyy siihen, että kummallakin on univormut ja niihin liittyvät määräykset ja samoin ammatti on " suljettu" ja siihen vaaditaan tietyt edellytykset ja koulutus. Samoin kumpikin ammattikunta on hierarkkinen. Eli mun mielestä ei voi verrata sairaanhoitajiin tms. Viettäkää vain rauhassa hauskat poliisihäät, olisi hauska päästä teille vieraaksi!