Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisihäät, millaiset tiekyltit? Apuja, vinkkejä?

Vierailija
02.02.2008 |

Käsiraudat roikkumaan tiekylttiin ja avainnippu seuraavaan kylttiin, onko hyvä idea mielestänne? t: morsian

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toki poliisesissa on niitä hyviäkin miehiä, mutta se on ihan totista totta, että sille alalle hakeutuu paljon tietyn tyyppisiä ihmisiä.

Lähipiirissäni on useampi perhe, jossa isä poliisi. Ja kolmessa perheessä vaimoa ja lapsia hakataan ja käytetään henkistä väkivaltaa. Parissa perheessä tosi pahaa henkistä nöyryytystä. Vaimo ja lapset pakotetaan riviin ja polvilleen ja ihan vieraidenkin läsnäollessa. Narsisteja varmasti ovat ja muutenkin häiriintyneitä. Itse en poliisia huolisi missään nimessä miehekseni. Olen liikaa nähnyt sen ryhmän miehiä todella huonossa valossa.

Ja kokemukseni ei todellakaan rajoitu yhteen poliisiin jne.

Nyt kuulin rakkaan serkkuni, joka lisäksi on vakavasti sairas, seurustelevan poliisin kanssa. Oikeesti pelottaa hänen puolestaan ja toivon sydämestäni, että hän olisi niitä harvoja hyviä poliiseja.

Vierailija
22/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan tutkittu juttu, että tietynlaiset ihmiset alalle hakeutuu. Saavat ammatissaan toteuttaa sitä luonnettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan julkkispareissakin puhuttu ihan samasta asiasta..kun eräällä missillä ainakin oli poliisimies jne.

Vierailija
24/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja joo, tiedän että posliinihäät on myös nimitys pyöreille naimisissaolovuosille, en nyt muista mille niistä - mutta av:lla kun ollaan niin..)

Vierailija
25/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mieheni kanssa sama ammatti, muttei sitä mitenkään korostettu häissämme.

Vierailija
26/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko minkä laitoksen poliiseja tunnet/tunsit? Kun siis mäkin siis makaan mieheni kanssa, joka on siis poliisi, mun pitäisi päästä kaikkien miehen työkavereiden pään sisään?

Taidatte vaan olla katkeria kun teidät on jätetty;)

Niin ja mäkin haluisin sitä linkkiä siihen tutkimukseen missä on tutkittu, että tietyntyyppiset ihmiset hakeutuu poliisiksi?

T: Poliisin vaimo minäkin,lisäksi myös kaksi lasta ja edelleenkään meitä ei nöyryytetä eikä käytetä (eikä koskaan ole käytetty) henkistä eikä fyysistä väkivaltaa...

Vierailija
27/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia poliiseja! Et vaan voi! Sä myönnät, että tunnet vain yhden poliisin mutta väität pokkana, että kaikki muutkin on samanlaisia ja ehkävarmaanlieneekai ne muutkin tyttöystävät ja vaimot on samaa mieltä sun kanssa. Vaikka et kai olekaan koskaan jutellut aiheesta heidän kanssaan.

Kerrotko 24, vielä oman ammattisi niin voidaan seuraavaksi analysoida sun oman ammatin edustajia?

Vierailija
28/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printtaa niille vierailles kartta kutsukortin väliin, eipähän tartte mitään kylttejä pystyttää.

Vierailija
29/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuin valo poliisiauton katolla.

Vierailija
30/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuli mieleen, että saatte vielä tollasilla kylteillä juhliin kuokkimaan jonkun " poliisivihaaja-pommimiehen" - no, oon ehkä lukenu liikaa dekkareita ja katsellu telkkarista poliisisarjoja ;o)

Vierailija
31/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lääkäritkään pidä lääkärihäitä tai putkimiehet putkimieshäitä. Jotenkin epäluontevaa.

Vierailija
32/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää vielä ja onnea!

Vierailija
33/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa seukkasivat ja kyllä siitä muistuteltiin, että mies on poliisi.

Toisille vaan on ihme kyllä " hienoa" , että mies on poliisi.

Sitä pitää muillekin muistuttaa!!??

Ap, mä miettisin kaksi kertaa mainostaisinko mieheni ammattia.

Vierailija
34/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina peitellään mustaa silmää tmv. Kaikki tietää ja kurjaa on:( Itse en ikinä elämässä ottaisi poliisia miehekseni! Sille alalle hakeutuu paljon just sellasia väkivaltaisia ihmisiä, jotka pääsevät hyödyntämään taipumuksiaan ammatissa. Nöyryyttäminen on niillä verissä ja työajan ulkopuolella nöyryytetään sitten vaimoa ja lapsia.

Vierailija
35/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä silloin ei ole ollenkaan hassua, että ovat ns." poliisihäät" . Sehän on silloin osa teitä.

Kyllähän muutkin tekevät kyltin sen perusteella mistä tykkäävät, millaisia ovat luonteeltaan ja mikä on osaa heitä..

Vierailija
36/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä häissä ihmiset eivät löytäisi perille osoitteen tai kartan perusteella, kun he muulloinkin löytävät. Mitään kylttejä ei tarvita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän