Oletko löytänyt elämäsi rakkauden netistä/chatista?
Kuinka pian suhde muuttui vakavaksi?
Entäs välimatka, kuinka toimi, jos oli kaukosuhde?
Kumpi muutti kumman luokse? Vai hommasitteko yhteisen asunnon?
Kommentit (7)
Pari vuotta seurustelua, sitten yhteinen uusi asunto (ei siis kummankaan vanha), siitä parin vuoden päästä yhteinen omistusasunto ja sitten tulikin häät ja esikoinen. Yhdessä oltu nyt 10 vuotta.
Eihän se ollut kuin keino tavata ihminen. Minä muutin miehen luokse Yhdysvaltoihin. Kymmenen vuotta ollaan yksissä oltu.
Itse tapasin erän nettituttavuuden ja nyt ollaan oltu 6 vuotta yhdessä :)
Kirjoiteltiin pari viikkoa, treffattiin ja jo ensimmäisillä treffeillä tiesin, että sen on siinä :-) Nyt ollaan naimisissa ja 2 lasta, kolmas suunnitelmissa. Hyväksi havaittu vaihtoehto meille siis tuo internet, mulla ei ainakaan baareista alkaneet suhteet toimineet alkuunkaan...
vuosi sitten, joten tulevasta ei vielä tiedetä tarkemmin... Välimatkaa tuhansia kilometrejä ja miehellä opinnot kesken. En usko,että hän saisi ansaitsemaansa työtä omalta alaltaan Suomesta, joten vielä harkinnassa, mitä aiomme tehdä. Emme tutustuneet chatissa vaan ihan sattumalta. Minulla ei ollut mitään intressiä tutustua kehenkään mieheen netin kautta, mutta yhtäkkiä huomasin puhuvani netissä hänen kanssaan useita tunteja illassa....Olemme siis tavanneetkin jo, minä olin sillä ajatuksella,että nytpähän tiedän,ettei siitä mitään tule,mutta hitsi vie, ei sitä totuutta voinut kieltää! ;) Sydän jäi sinne...
Jaa-a, kai se oli vakavaa heti. Välimatkaa oli n. 150 km, tavattiin viikonloppuisin. Kun valmistuin niin muutin miehen luokse.
Vierailija:
Kuinka pian suhde muuttui vakavaksi?
Entäs välimatka, kuinka toimi, jos oli kaukosuhde?Kumpi muutti kumman luokse? Vai hommasitteko yhteisen asunnon?
Nyt meillä on kaksi lasta. Olin tosin ensimmäiset kolme-neljä vuotta huomattavasti vakuuttuneempi siitä " elämän rakkaudesta" kuin nyt... mutta en usko että tässä vaiheessa netillä on enää mitään tekemistä asian kanssa, ihan sama vaikka oltaisiin tavattu millä lailla.