Äh, taas pitäisi hakea opiskelemaan, mutta mä en enää jaksa, kun en kuitenkaan pääse.
Kommentit (5)
niin minäkin pääsen kun taas haen, yrittänyttä ei langeteta...
Viisi kertaa jo hakenut ja joka kerta olen vaan saanut kirjeen, että kiitos mielenkiinnostanne ja valitettavasti ette tulleet tällä kertaa valituksi ja plaa, plaa, plaa.
Ja mikä mua tässä vituttaa on se, että ne jotka eivät ole varmoja, haluavatko alalle pääsevät ja kuitenkin sitten lopettavat puolen vuoden sisällä. Ja ne, jotka todella, todella haluaisivat alalle, eivät pääse.
Olis meinaan itselläkin papereiden laitto edessä eri kätilökouluihin..... Ja olen varma etten pääse ikinä, vaikka alasta olen haaveillut pienen ikäni, nyt vasta olen valmis sinne hakemaan.
Soveltuvuuskokeet on aina menneet hyvin (olen saanut niistä aina yli 2). Olen yo ja ihan hyvä oppilas, mutta tuosta ei kyllä ole mitään väliä, koska tuo soveltuvuuskoe ratkaisee enemmän kuin todistukset. Mulla on myös työkokemusta yhteensä yli 3 vuotta. Mutta ei niin ei. Mä olen luopunut jo toivosta, luultavasti mä en pääse tuonne ikinä. Olen hakenut kolmeen eri kouluun ja kaikissa sama juttu.
Hakijoita on aina ollut n. 100 ja 16-20 on päässyt sisälle.
Eli olisko kuitenkin parempi hakea?