nimiä, joista voimakas NEGATIIVINEN mielikuva
ketään nyt sen enempää haluamatta loukata. tässä oma listani:
Reija: itseään täynnä oleva juoruämmä. ilmapiirin myrkyttäjä niin töissä kuin kotonakin
Niko: koulukiusaaja, erittäin todenäköisesti korvis & millin siili oli sitten 5v tai 15v
Titta: pullero, mielenvikainen
Tuija: katso "Titta"
Kommentit (184)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 08:58"]"Huvittava" aloitus. Aloittajalle siis tulee mieleen jostakin henkilöstä koulukiusaaja, vaikka itsehänb hän on koiulukiusaajaakin pahempi ihminen, siksi koska on itse a) jo aikuinen (pitäisi ymmärtää ja olla paremmin) ja b) tekee siitä huolimatta nettiin tällaisen aloituksen.
[/quote]
Tarviiko kaikkea ottaa niin tosissaan vaikka se oma nimi listalta näköjään löytyikin?
Toni. Näistä ei normaalia löydä.
Susanna-nimiset ovat monesti olleet bitchejä.
Kaikki Raunot jotka olen tuntenut, 3 kpl, ovat olleet epämiellyttäviä ja psyykkisesti epätasapainoisia.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 08:58"]"Huvittava" aloitus. Aloittajalle siis tulee mieleen jostakin henkilöstä koulukiusaaja, vaikka itsehänb hän on koiulukiusaajaakin pahempi ihminen, siksi koska on itse a) jo aikuinen (pitäisi ymmärtää ja olla paremmin) ja b) tekee siitä huolimatta nettiin tällaisen aloituksen.
[/quote]
Tarviiko kaikkea ottaa niin tosissaan vaikka se oma nimi listalta näköjään löytyikin?
[/quote]
No kun ei se edes löydy, mutta meistä joillakin on sellaista kuin empatiakykyä ja toimivaa tervettä omatuntoa, sekä ns. rankaa, joten ei tulisi mieleenkään kirjoittaa nettiin tämmöisiä aloituksia. Enkä ole edes vakava, vaan olen jopa erittäin huumorintajuinen useiden ihmisten mielestä, se vaan, että en ole kusipää. Kusipäisyys ei indikoi millään tavoin hyvää huumorintajua, eikä mitään muutakaan hyvää ihmisessä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 09:09"]
Kaikki Raunot jotka olen tuntenut, 3 kpl, ovat olleet epämiellyttäviä ja psyykkisesti epätasapainoisia.
[/quote]
Komppaan edellistä tuossa Rauno-kommentissa. Aivan sama huomio täällä.
Kati: tunnen kolme, ja ovat äärimmäisen epämiellyttäviä tyyppejä kaikki!
Fanni: psykopaatti, jota useimmat pelkäävät ja karttavat kaikin voimin.
Sabina, itseään täynnä ja kauhea tyrkky bimbo.
Jenny "Jenny YYLLÄ" aina muistaa huomauttaa kuinka erikoinen ja muita parempi.
Yleensä kaikki Martat ovat olleet kauhu-mummoja. Mikään ei kelpaa ja naama on norsunv*tulla jatkuvasti. Tähän lisänä vielä ilkeys joka tulee esille "ovelana" vittuiluna ja jäynien järjestämisenä. Hyih.
Tämä on vielä horoskoopialoituksiakin häiriintyneempi keskustelu.
Marika, Tiina, Niko, Roni. Wt- porukkaa.
Kirsi. En tunne yhtään mukavaa kirsiä.
Nimet joissa on C eikä K, kertoo vanhempien olevan mielestään kekseliäitä erikoisuuden tavoittelijoita vaikka Niko ceellä virtanen/jurvanen/leppänen on muksuista tavallisin keskivertokersa jossa erityistä on vain c nimessä.
Niina. Kevytkenkäinen ja ruma, antaa ihan kenelle vaan ja kukaan mies ei huoli oikeaan suhteeseen.
Isla. Lihava, kaapuun verhoutunut kuukasvoinen musliminainen.
Nea/Neea. Mun mielestä tätä ei tarvitse edes avata enempää. :D
Anne,ei koskaan mihinkään tyytyväinen.
Kaikki joiden lempinimi on jassu. Kamalia pinnallisia lutkia.
Mervit on kyllä inhottavimpia tuntemiani ihmisiä. Kehuskelevat salakavalasti kaikella maan ja taivaan välillä + ovat muutenkin harvinaisen veemäisiä tapauksia, vaikka yrittävät vain esittää jotain muka hauskaa.
Olipa oikein "tieteellistä" tietoa, yhden tai muutaman ihmisen mukaanhan voi leimata kaikki, joilla on sama nimi. Kertokaas sitten omat nimenne ja lastenne nimet ja millä perusteella nimet on annettu niin teille kuin lapsillenne.
"Huvittava" aloitus. Aloittajalle siis tulee mieleen jostakin henkilöstä koulukiusaaja, vaikka itsehänb hän on koiulukiusaajaakin pahempi ihminen, siksi koska on itse a) jo aikuinen (pitäisi ymmärtää ja olla paremmin) ja b) tekee siitä huolimatta nettiin tällaisen aloituksen.