Lue keskustelun säännöt.
Kumpi on pahempi asia,
01.02.2008 |
kehitysvamma vai liikuntavamma lapsella? Kummassa tapauksessa päätyisit/ et päätyisi aborttiin jos tietäisit etukäteen asiasta? Millä perusteella? Entäs kumpi mielestäsi saisi syntyä ,terve down vai sydänvikainen ei-down?
Kommentit (2)
liikuntavamma aiheutuu vasta synnytyksessä tai vähän sen jälkeen. Enkä ole tietoinen testeistä, joilla voitaisiin todeta esim. spastisuutta sikiöllä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
selviämään.
Down lapsen synnyttäisin kuitenkin. oli sydänvika tai ei