mikä ero on mp3 soittimella ipodiin?
Kommentit (34)
mp3-soitin on yleisnimi digitaalisia äänitiedostoja soittaville korvalappustereoille. mp3 on yksi tiedostomuoto, josta on tullut kansan suussa yleisnimi kaikille äänitiedostoille.
ipod eli iPod on Apple Computerin markkinointinimi heidän mp3-soittimilleen.
Ei voisi tekniset laitteet vähempää kiinnostaa. Lapseni sai lahjaksi mp3-soittimen.
On ollut jo kuukauden laatikossa kun en osaa sitä käyttää. En siis tiedä miten siihen ladataan musiikkia.
Taitaa olla teinejä nämä aiemmat kirjoittajat ;)
Niin ja olen minäkin luullut, että ipod ja mp3 ovat täysin erilaisia vehkeitä keskenään.
koska ei osaa ITSE käyttää sitä????
ihan oikeesti. Mp3 on se musiikin digitaalisen formaatin muoto. Kuten nyt vaikka .doc on wordin tekstitiedosto iPod on taas macintosh firman nimi mp3 soittimelle. Ja no tietysti ipod ja mp3 ovat täysin erilaisia vehkeitä keskenään. Ihan yhtälailla erilaisia "vehkeitä" keskenään ovat vaikkapa ajatus autosta ja konkreettinen lentokone.
Ei hitto, en osaa edes sanoin kuvailla kuinka häkeltynyt olen näistä kirjoituksista :D
Odotetaan kummisetää kylään joka näyttää miten vehje toimii.
t.13
SIIS 13 ei anna soitinta lapselleen
koska ei osaa ITSE käyttää sitä????
Miten voit kuvitella, että kaikki ihmiset tuntevat tekniikan uusimmat vempeleet.
Kaikkia ne vain EIVÄT KIINNOSTA!
Kyllä vanhat kunnon kasetit ovat parhaita. CD:t ovat jatkuvasti naarmuilla.
Kaseteille nauhottaminen oli ihanan helppoa. Nyt on perkele kännyköistäkin tehty niin mahdottomia, että eihän niitä kaikenmaailman toimintoja kukaan edes osaa käyttää. Paitsi sellainen joka ei muuta päivät pitkät tee kuin näpelöi puhelintaan tai kailata siihen.
ihan oikeesti. Mp3 on se musiikin digitaalisen formaatin muoto. Kuten nyt vaikka .doc on wordin tekstitiedosto iPod on taas macintosh firman nimi mp3 soittimelle. Ja no tietysti ipod ja mp3 ovat täysin erilaisia vehkeitä keskenään. Ihan yhtälailla erilaisia "vehkeitä" keskenään ovat vaikkapa ajatus autosta ja konkreettinen lentokone.
Ei hitto, en osaa edes sanoin kuvailla kuinka häkeltynyt olen näistä kirjoituksista :D
Kuten nyt vaikka .doc on wordin tekstitiedosto iPod on taas macintosh firman nimi mp3 soittimelle. Ja no tietysti ipod ja mp3 ovat täysin
doc ja doc ja doc ja doc........................
Hölynpölyä sanon minä!
Eikö teillä tosiaankaa ole parempaa tekemistä kuin opiskella täysin turhia asioita?
käyttää sitä?
Mulle ei ainakaan tule mieleen yhtään ainoaa syytä mikis meidän 6v tartteis ko soittimen???
kyllä meidän iPod ainakin on sen verran yhteensopiva noiden mp3:sten kanssa, että pystyy (muun muassa) mp3-musiikkia soittamaan.
Viepäs oma iPodisi huoltoon, jos se ei kerran mp3-tallenteita tunnista...
Pitäisikö se roskiin viskata? En minä sitä hanelle lahjaksi antanut.
Avartakaas nyt vähän ajatusmaailmaanne. Tuijotatte vain yksisilmäisesti omaan napaanne ja se mikä siellä pyöriin on sitten tositietoa.
No pystysikö päättelemään, että 6v ei tarvitse MP3 soitinta jos ei osaa
käyttää sitä?
Mulle ei ainakaan tule mieleen yhtään ainoaa syytä mikis meidän 6v tartteis ko soittimen???
Eiväthän nämä nyt aivan turhanpäiväisiä asioita sentään ole! Onhan se hyvä mammojenkin pysytellä maailman menossa mukana. Ei kannata väheksyä mitään tietoa, vaikkei se itselle ensisijaisen tärkeää olisikaan. Minusta on ainakin mukavaa oppia uusia asioita.
kyllä meidän iPod ainakin on sen verran yhteensopiva noiden mp3:sten kanssa, että pystyy (muun muassa) mp3-musiikkia soittamaan.
Viepäs oma iPodisi huoltoon, jos se ei kerran mp3-tallenteita tunnista...
Olen syvästi pahoillani että olet niin vitun idiootti ettet osaa edes lukea. Tai siis luet asioita joita en edes kirjoittanut. Ipod ja mp3 ei ole sama kone. Mp3 ei ole mikään kone, se on digitaalinen formaatti, kun taas ipod on _kone_ jolla toistetaan mp3:sia (digitaalista musiikin formaattia)
Ihan oikeesti. En ymmärrä kuinka voi olla mahdollista että 99% av-mammoista on tohtoreita tai vähintään proffia, Johtavassa asemassa yli 10k€ kk ansioilla eivät osaa edes lukea :O
meillä ei tosiaan ole elektroniikka perheen ydin ja mua ei kauheesti kiinnosta kyseiset laitteet. Tiedän,että ovat musiikkilaitteita ja se riittää,tarkemman selvityksen otan kaupasta josta sellaisen tuotteen ostan.
Tämä taisi olla vuoden typerin kysymys.. no keskittykää niihin reimatecceihin ja muiden ihmisten haukkumiseen
ap