Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mä jaksaisin imuroida? Auttakaa!

Vierailija
01.02.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä kerron mitä mä oon tänään tehnyt.

Siirsin yksinäni maton avulla neljä isohkoa huonekalua. Näistä sisältä kaikki tavarat ja vaatteet pois ja sitten toisiin kaappeihin siirto. Siivosin kenkähyllyt. Pesin pari konellista pyykkiä. Imuroin koko talon (168 neliötä). Pesin kaikki lattiat+pyyhin pölyt. Pienet vaatteet ja muuten vaan sellaiset mitä ei enää tarvita vein pois. Kävin viemässä kierrätysjutut kierrätykseen samalla kun kipaisin tunnin lenkille. Tein ruokaa pari kertaa. Viikkasin viisi koneellista pyykkiä. Vaihdoin teinin sänkyyn lakanat. (huomenna muun porukan) Täytin ja tyhjensin tiskikoneen. Pesin käsin pestävät astiat.

Niin ja sitten vielä ulkoiltiin pienempien lasten kanssa kahteen kertaan.

Enkä mä muista oliko tässä edes kaikki... Tää on niin normaalia toimintaa multa. Nyt saakin sitten hakea leffan ja karkkia ja siirtyä sohvalle, kun lapset ja mies lähtivät mummolaan. Ihana rauha ja hiljaisuus.

Ota sä nyt vähän itteäs niskasta kiinni.

Vierailija
2/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet silti laiska ja uusavuton ääliö.

Vierailija
4/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä makuuhuonetta ei tarvitse joka päivä imuroida, mutta muun asunnon imurointi on pakko tehdä joka päivä. Olohuoneen ja keittiön imuroin usein kaksikin kertaa päivässä.

Vierailija
5/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa kuka tienaa yli kaks tonnia? Ap vai?

Vierailija
7/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän musan täysille ja tartun imuriin kiinni ja kärsin tunnin, sitten se on ohi!

Vierailija
9/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy ne pölyt lattialla huomiseenkin. Itse olen alottanut sellasen kampanjan, että viikonloppunakin lähden mieluummin ekaks lenkille ja siivoan sitten,jos jaksan tai huvittaa.