Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se kertoo jos miehesi haluaa nukkua eri huoneessa?

Vierailija
20.06.2014 |

Saa vissiin paremmin nukuttua. Joo.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa paremmin nukuttua. Mä haluan nukkua eri huoneessa kuin mun mies, koska saan paremmin nukuttua.

Vierailija
2/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se kertoi sen että aikani katsottua sitä touhua kerroin että voi alkaa etsiä kämppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:43"]Meillä se kertoi sen että aikani katsottua sitä touhua kerroin että voi alkaa etsiä kämppää.

[/quote]

Sama täällä

Vierailija
4/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SInä kuorsaat? ;)

Vierailija
5/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies nukkuu mieluiten eri huoneessa kuin minä ihan siks, et mä tykkään nukkua viileässä jopa lähes kylmässä makkarissa ja mies taas tykkää nukkua lämpimässä. Joten siinä suurin syy miksi aina joskus nukutaa eri huoneissa.

Enkä mä tota mörrikkää oo pois potkimassa, se on mulle maailman rakkain ja parhain mies. On vaan niin tylsää kun mies ei voi nukkua yhtä viielässä kuin mä. :(

Vierailija
6/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 00:00"]Meillä mies nukkuu mieluiten eri huoneessa kuin minä ihan siks, et mä tykkään nukkua viileässä jopa lähes kylmässä makkarissa ja mies taas tykkää nukkua lämpimässä. Joten siinä suurin syy miksi aina joskus nukutaa eri huoneissa.

Enkä mä tota mörrikkää oo pois potkimassa, se on mulle maailman rakkain ja parhain mies. On vaan niin tylsää kun mies ei voi nukkua yhtä viielässä kuin mä. :(

[/quote]

miks ette osta sulle viileää ohutta täkkiä ja miehelle paksua termotäkkiä? Niitähän löytyy jokaisen nukkujan mukaan eri lämpöisiä. Pysyis mies lämpimänä ja sä viileänä, ja voisitte nukkua samassa sängyssä.

Vierailija
7/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se kertoo siitä, että mies kuorsaa eikä aina halua pitää minua hereillä. Kun olen töninut 5-6 kertaa, hän lähtee toiseen huoneeseen. Joskus jos minulla on stressiä ja/tai on tärkeää saada hyvät yöunet, hän menee sinne suosiolla heti. Meillä tätä jatkunut pitkään eikä tod kerro eroaikeista.

Vierailija
8/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää pariskuntia, jotka nukkuvat eri sängyissä saati huoneissa. Silloin ei kyllä puhuta rakkaudesta.

Vierailija
9/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 00:00"]

Meillä mies nukkuu mieluiten eri huoneessa kuin minä ihan siks, et mä tykkään nukkua viileässä jopa lähes kylmässä makkarissa ja mies taas tykkää nukkua lämpimässä. Joten siinä suurin syy miksi aina joskus nukutaa eri huoneissa.

[/quote]

Näin on. Tiedän pariskunnan, jossa mies pitää ikkunaa koko yön auki.

Vierailija
10/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 00:11"]

En voi ymmärtää pariskuntia, jotka nukkuvat eri sängyissä saati huoneissa. Silloin ei kyllä puhuta rakkaudesta.

[/quote]

Voi sua. Kylä elämä opettaa sutkin. =)

Vierailija
11/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan vakituisesti eri huoneissa, miehellä on unihäiriöitä ja hän kuorsaa kovaa. Minä taas en saa nukuttua kuorsauksen takia mutta miestä ei voi töniä koska sitten hän ei taas nuku moneen tuntiin. Eli ollaan molemmat virkeitä ja hyvin levänneitä kun ei vietetä öitä samassa huoneessa vaan kumpikin saa nukkua hyvin.

Vierailija
12/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No just näin.

Toinen haluaa nukkua lämpimässä, toinen viileässä. Toisella paha unihäiriö ja muutenkin aika erilaiset rytmit ja aikataulut. Ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden tai rakastamisen kanssa

Onneksi riittää makuuhuoneita. Useimmiten toki nukutaan samassa huoneessa mutta ihan kummankin mukavuuden takia on ihan viisasta olla kärvistelemättä jos ei uni vaan tule. Ne vaan ei tajua, jotka nukkuu vaikka muurahaispesässä jos vaan se "oma kulta" on vieressä.

Vierailija
13/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 00:31"]

Ne vaan ei tajua, jotka nukkuu vaikka muurahaispesässä jos vaan se "oma kulta" on vieressä.

[/quote]

... ja koska kun ollaan parisuhteessa, pitää nukkua samassa sängyssä, mitään poikkeusta tähän ei sallita - tai no korkeintaan se aika kun nainen on synnyttämässä.

Vierailija
14/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies narskuttelee hampaitaan niin paljon, etten saa yhtään unta jos nukutaan samassa huoneessa. Sen takia eri huoneissa ja parisuhde kukoistaa. MIKÄÄN ei tuhoa parisuhdetta enemmän kuin unettomuudeen aiheuttama stressi.

Vierailija
15/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo siitä, että olen ihan älyttömän herkkä kaikenlaisille häiriöille, kun yritän nukahtaa. Siinä ei mitkään hellät tunteet auta. OIen mies.

Vierailija
16/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 00:00"]

[/quote]

Näin on. Tiedän pariskunnan, jossa mies pitää ikkunaa koko yön auki.

[/quote]

Juu, mä nukkuisin talvisinki ikkuna auki, mut yleensä talvipakkaten aikaan ukko alkaa narisee sit jo niin paljon, et oon ite valmis joustamaan.

Kesäisin on ikkuna auki joka yö.

- 6

Vierailija
17/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan aina eri huoneissa koska en kestä äijän kuorsausta.

Vierailija
18/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa nukuttua niin järkevä ratkaisu mennä eri huoneeseen. Sekin on rakkautta ymmärtää että uni on tärkeä

Vierailija
19/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No meillä ei enää puhuttaisi rakkaudesta, jos emme nukkuisi eri huoneissa.  Se on kestävän ja onnellisen avioliittomme perusta, että kumpikin saa nukkua.

Vierailija
20/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se kertoo siitä, että mies kuorsaa niin pirusti, etten saa nukuttua, jos tuo armas siippani nukkuisi samassa huoneessa, saatika samassa sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi