Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se kertoo jos miehesi haluaa nukkua eri huoneessa?

Vierailija
20.06.2014 |

Saa vissiin paremmin nukuttua. Joo.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kuukauden aikana kumpikaan ei ole nukkunut hyvin.. Olen viimeisilläni ja nostan jalkani aina miehen päälle eikä hän saa nukuttua.

Eilen hän oli niin väsynyt, että sanoin nukkuvani eri huoneessa. No heräsin yöllä siihen että hän tulee peittojen kanssa ja rojahtaa lattialle sohvan viereen nukkumaan. Otti kädestä kiinni .

Vierailija
22/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näköjään rakkaus kuoli 18 vuotta sitten, vaikka kaikki lapset ovat alle 12v.

Meillä on omat makuuhuoneet siksi, että minä halusin oman huoneen. Mies herää yöllä noin klo 4.00 ja samalla herään minäkin. Vaikka mies miten hiljaa hiippailisi keittiöön, ei auta: olen hereillä ja puolihorroksessa pari tuntia. Kunnon unta se ei ole.

Lisäksi mies menee nukkumaan klo 22.00, minä 24.00. En siis saisi katsoa sängyssä televisiota, jos ohjelma tulee miehen mentyä nukkumaan.

Mies syö sängyssä, minä kiellän moisen ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän korvatulppia, koska olen herkkäuninen. Paljon mukavampaa, kun yksin nukkuminen.

Vierailija
24/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:34"]

Mä käytän korvatulppia, koska olen herkkäuninen. Paljon mukavampaa, kun yksin nukkuminen.

[/quote]

Niin minäkin, sen lisäksi silmälappua ja pimennysverhoa ja omassa huonessa nukun. Et taida olla ainakaan yötyöläinen, minä olen eikä unirytmit aina ole parhaat mahdolliset.

Vierailija
25/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on kertonut mm., että miehellä on nukahtamisvaikeuksia (stressi), minä olen raskaana ja nukun huonosti, vauva itkee öisin, joku lapsista on sairaana jne. Eli tilapäisesti silloin tällöin mies taikka minä olemme nukkuneet toisessa huoneessa.

Vierailija
26/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se kertoo siitä että lapsi nukkuu parhaiten vieressäni eikä omassa sängyssään ja olisi liian ahdasta nukkua kolmisteen samassa sängyssä joten ukko nukkuu patjalla olohuoneessa.

Vierailija
27/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies alkaa jo pitkän yhdessäolon jälkeen nukkua eri huoneessa ilamn järkevää selitystä, hänellä voi olla sivusuhde.

Vierailija
28/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se kertoo siitä, että mies on kipeä ja tahtoo nukkua viileämmässä. Meidän makkaria ei saa yhtä viileäksi kuin olohuonetta ja meitä on siellä melko kapeassa sängyssä kaksi. Mies nukkuu mieluummin kipeänä isolla ja pehmeällä vuodesohvalla viileämmässä.

Vierailija
29/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 00:40"]

Mies narskuttelee hampaitaan niin paljon, etten saa yhtään unta jos nukutaan samassa huoneessa. Sen takia eri huoneissa ja parisuhde kukoistaa. MIKÄÄN ei tuhoa parisuhdetta enemmän kuin unettomuudeen aiheuttama stressi.

[/quote]

Miehesi tarvitsee pitää yöllä purentakiskoa joka estää narskuttelun niin saat nukuttua. Itselläni on sellainen kun hammaslääkäri sanoi että sitä on pidettävä yöllä jos haluan että hampaat pysyvät suussa.

Vierailija
30/37 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo että mä haluan nukkua eri huoneessa??

Sen että häiriinnyn kun mies tulee sänkyyn aamuyöllä enkä enää saa unta, kissa herättää pari kertaa mutta ei osaa tulla etsimään vierashuoneesta:) Ja vierashuoneen saa  pimeäksi.

Viikonloppuisin nukun omassa  sängyssä miehen kainalossa, seksielämä pelaa hienosti erillään nukkumisesta huolimatta:)

Vierailija
31/37 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu naimissa 42 vuotta nyt 18 vuotta nukuttu eri huoneissa saa paremmin nukuttua kun ikää jo 65 v ja mies 70 vuotias ..kuorsauksen takia lähinnä ...kyllä tähän ikää mennessä pitää saada nukkua kunnon yö unet eikö olla enää rakastavaisia..nuoria se aika mennyt ..parisuhde muuttuu erillaiseksi rakastan mieltäni yli kaiken niin kauan kun saa elää 

Vierailija
32/37 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää pariskuntia, jotka nukkuvat eri sängyissä saati huoneissa. Silloin ei kyllä puhuta rakkaudesta.

Rakkaus ei kestä kovaa kuorsausta tai toisen pyörimistä. Rakkautta on se että antaa toiselle nukkumisrauhan.

Vierailija
33/37 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää pariskuntia, jotka nukkuvat eri sängyissä saati huoneissa. Silloin ei kyllä puhuta rakkaudesta.

Nukkuessako sitä rakkautta osoitetaan? 

Vierailija
34/37 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se kertoo siitä, että rakastetaan toisiamme niin paljon, että arvostetaan toistemme unta. 

Vierailija
35/37 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin, kunnes ne eivät enää auttaneet. Yksi makuuhuone liittyy sitä paitsi historiassa asumisen ahtauteen, köyhät joutuvat nukkumaan pienissä neliöissä ja samoissa huoneissa.

Vierailija
36/37 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöunet on rakkautta. Jos kerran tilaa on, niin miksi ei nukkuisi erillään, että kumpikin saa unirauhan.

Vierailija
37/37 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukutaan eri huoneissa niin se kertoo että on iso riita. Ei ole tapahtunut kuin pari kertaa 34 vuoden aikana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi