Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko OK jättää veljekset 16v ja 18v kaksin kotiin ensi kesän 2 vkon lomamatkan ajaksi?

Vierailija
01.02.2008 |

Eivät tällä kertaa halua lähteä mukaan, yrittävät päästä kesätöihin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykyäänkin kaikki nuoret dokaa.

Hei mammat, nyt eletään 2000-lukua!!

Vierailija
2/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne haluaa tehdä pahoja, ne voivat tehdä ja varmasti tekevät sitä ilmankin teidän matkallelähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutat vaan, että talo on oltava ehjä kun palaatte. =0)

Vierailija
4/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissun aikana, niin en jättäisi nuorempaa.

Vierailija
5/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosoikeudelliseen vastuuseen...

Vierailija
6/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat vastuuntuntoisia ja luotat heihin, niin miksei. Mutta jos pelkäät että koti on tuhottu ja poltettu kun palaatte, niin ei ehkä kannata.

Mutta jos tervejärkisiä nuoria miehiä, niin tietenkin voi jättää. Ja pyydä joku tuttu aikuinen käymään vaikka parin päivän välein katsomassa tilanne.

Vierailija
7/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse asiaan sitten, minä olen tuon ikäisenä ollut yksin ja en mitään " pahaa tehnyt" vaan ihan samanlaista elämää elin kuin muulloinkin.

Vierailija
8/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin 16 vuotiaana jo pois kotoota ja olin vastuussa lapsestakin. Eiköhän isoveli osaa pitää huolen että nuorempikin on nätisti. Hyvää harjoitusta.

Vierailija
9/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö luota omiin lapsiinne te, jotka meinaatte että talo on bileiden jälkeen tuhottu ja poltettu maan tasalle? Hyvänen aika, toinen pojistahan on jo täysi-ikäinen!

Vierailija
10/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut 17-vuotiaana jo omillani. Enkä ole vanhempieni asunnossa mitään bileitä koskaan järjestänyt, vaikka olinkin siellä tuon ikäisenä talovahtina. Ehkä nuorisollakin on suureksi osaksi järki päässä. Ihmeen ennakkoluuloista porukkaa täällä...

Vierailija
11/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih..., eipä pojat taitaisi semmoiseen suostua. No tuo olikin vitsi!

Vierailija
12/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne omat lapset, eikä niiden kaverit vaan se puskaradio, mikä voi vyöryttää täysin tuntemattomia bailaajia kymmeniä ja kymmeniä juomaan baarikaapin thjäksi ja vetämään lääkekaapin sisällön päälle. Putsaamaan äidin hajuvedet, meikit, vaatteet, kengät, sisustustavarat, työkalut. Pissimään kirjahyllyyn, käyttämään tyhjillään mikroa, sulattamaan pakastinta, tunkemaan vessanpytyn täyteen tavaraa, kaatamaan akvaarioon jauhopussit jne.

Vierailija
13/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huolehtisin siitä, että joku aikuinen (täti, setä, naapuri, kummi...) kävisi parin päivän välein piipahtamassa. Sanoisin siis pojille, että " Markku" tulee aina silloin tällöin katsomaan mitä puuhaatte, mutta en tietenkään kertoisi tarkkoja aikoja ;) Antaisin toki luvan pyytää kavereita kylään (ja mahdolliset tyttöystävät), mutta tuo valvojan mahdollinen käynti ehkä karsisi suurimmat ylilyönnit pois...

Vierailija
14/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on nätti isotissinen blondi ;)

Jooei... ilman muuta tuonikäiset pitää pystyä jättämään... hyvä olisi tietty, jos joku voisi " vähän vakoilla" . Ihan vaan siltä varalta, että kämppä oikeasti meinaa mennä matalaksi...

Eiköhän poikasikin tajua, että jos nyt menee nenälleen, niin uutta " lomaa vanhemmista" ei tipu.

Vierailija
15/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista.

Aika surullista, että niin monet teistä suhtautuvat tuon ikäisiin nuoriin niin negatiivisesti. Ja huom. negatiivisuus on eri asia kuin realismi.

Vierailija
16/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lapset mukaan lomalle, sillä ovathan hekin lomansa ansainneet. Ei noin nuorten tarvitse koko kesää töissä raataa!

Vierailija
17/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti kuinka olet lapsesi kasvattanut ja millaiset välit teillä on.

18veen voi jättää katsomaan vähän pikkuveljen perään, saa vastuuntuntoa vaikka johan tuon ikäiset ovat jo ihan viisaita.

Tietenkinjosjonkun jengin lumoissa ja epämääräistä porukkaa pyörii niin en jättäis.

Jos tunnet lastesi/nuortesi kaverit ei hätää.

Vierailija
18/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudompaa olisi, jos ottaisitte pojat mukaan, mun mielestä.

Vierailija
19/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän sinä ap poikasi tunnet. Entisenä nuorisotyöntekijänä tiedän, että nuoriakin on joka lähtöön, niin kuin meitä aikuisiakin.

Vierailija
20/22 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oudompaa olisi, jos ottaisitte pojat mukaan, mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi