Meillä kaatuu talous. Vinkkejä nousta suosta?
Mies on joutunut lomautetuksi muutama kk sitten. Työtä ei yksinkertaisesti ole. Minä olen hoitanut lapsia kotihoidontuella ja silloin tällöin tehnyt free lance -keikkaa, aina kun niitä on. Se on kuitenkin sellaista puuhastelua ettei siitä jää käteen kuin muutama satanen.
No, ongelma on se, että kun kummallakin oli duunia ja kaikki meni hyvin, hankittiin talo jota maksetaan/lyhennetään nyt 800e/kk. Nykyään meillä jää sen jälkeen ehkä 800 e ruokaan ja laskuihin. Se ei riitä. Sähkö nielee 200e / kk, auto 200 e / ruoka haetaan lidlistä mutta silti siihen menee 400e / kk. Laskut kerääntyvät ja kohta tää menee nurin. Mikä neuvoksi?
Töitä ei yksinkertaisesti ole. Miehen ei vaikuta mennä hanttihommiin, sillä siitä jäisi matkojen ym. jälkeen saman verran käteen kuin nyt saa työttömyyskorvausta.
Mitä minä voisin alkaa puuhastella, jotain josta saisi rahaakin?
Kommentit (42)
Kannattaisi kyllä vakavasti harkita uudelleen- tai täydennyskoulutusta, jos kerran korvessa haluatte kituuttaa!
Ota ap. hoitolapsia, niin saatte jotain särvintä leivän päälle. Tosin kuka mielenvikainen toisi lapsensa hoitoon hometaloon...
tajusin vasta sitten, kun olin jo vastannutkin...