Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko teillä tosi huono huumorintaju kun pienesäkin väitätte seksuaaliseksi häirinnäksi?

Vierailija
31.01.2008 |

Kähmimisen ymmärrän mutta jos joku heittää ronskia läppää niin sitten on jo huono huumorintaju jos sen teilaa häirinnäksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asema esim työyhteisössä määrää kyllä aika pitkälti sen, mikä on molempien YHTEISESTI jakamaa huumoria, mikä mautonta häirintää.

Luulenpa, että kaikki me tiedämme miestyypin, joka harrastaa omasta mielestään viatonta vihjailua, tuijottelua, rasvahuumoria jne. Miksi sellaista pitäisi sietää?

Vierailija
2/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipoksi vain väittämällä että juttuhan oli vitsi, eikös se nyt huumoria ymmärrä. Mähän olen vaan tällainen lupsakka seuramies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla mitalla takaisin. Tujottelisivat intensiivisesti, kentties hieman säälivin katsein miestä haaruksiin ja vastaisivat härskeilyihin jollain tavallla. Tämä tosin monille naisille vaikeaa, koska on opetettu, että naiset eivät saa olla kaksimielisiä ja härskejä laukovia. Itse en ihan vähästä hetkahtaisi (ei tosin kenenkään tarvitse fyysistäkoskemattomuuttani loukata). Ei meidän naisten tarvitse niin siveitä ja viattomia näytellä, voi joskus olla roisikin.

Vierailija
4/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitän mieheni kanssa tosi roisia juttua välillä. Jos naapurin hyvänpäiväntuttu tulisi heittämään jotain puoliksikaan niin härskiä, niin kyllä se häiritsisi. Miettisin, että minähän hutsuna tuokin minua pitää, kun katsoo oikeudekseen puhua minulle tuollaista, vaikka hädin tuskin tiedämme toistemme nimet. Enkä todellakaan lähtisi vitsiin mukaan, vaikka sitten taas kaveriporukassa tekisin niin.

Mä en usko, että ne eduskunnan ahdistelijamiehetkään ovat välttämättä halunneet nolata naisia, mutta niiltä vain puuttuu sosiaalinen älykkyys täysin. Ei tajuta, että puolitutuille naisille ei heitetä samaa juttua kuin äijäporukan saunaillassa, vaikka kollegoita oltaisiinkin.

Vierailija
5/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos samalla katseilla tai eleillä osoittaa jutun liittyvän tai kohdistuvan paikalla olevaan naiseen, voi se olla tosi kiusallista. Mä ihmettelen myös sitä, että miten vanhaksi mies voi elää tajuamatta, että nainen kyllä huomaa aina, jos mies tuijottelee kaula-aukkoon tai rintoja.

Vierailija
6/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kommentoi kokoa?

Vierailija
7/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi minulla olisi pienempi oikeus OMAAN huumorintajuuni kuin hänellä?

Vierailija
8/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä on ok.

Vaan on tässä varmaan kaikilla osapuolilla jotain opittavaa. Niin käytöstavoista kuin huumorintajustakin.

Vierailija
9/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää härskiä läppää hississä parikymppiselle tytölle en todellakaan usko, että se olisi huumoriksi tarkoitettu. Kyllä ne limaiset vanhat äijät nimenomaan hakee sitä että tyttö nolostuu tms.

Sen sijaan häirintää ei ole jos porukassa jossa ollaan about samanikäisiä ja on useampia naisia ja miehiä heitetään härskiä läppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi