Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla rv 9 ja maha on kuin olisi viidennellä kuulla?!

Vierailija
31.01.2008 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus kun ei tollon vielä näy

Vierailija
2/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski, enkä turvoksissakaan. Mulla vaan on kaikki kuusi näkyneet melekinpä heti, syytä siihen en sitten tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopussa oli sitten aika pieni. Ja maha repes jo n. viikolla 15 ihan seepraksi.

Vierailija
4/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuplaraskaudessa oli pakko siirtyä äitiysvaatteisiin n. viikolla 12, kun housut ei enää menneet kiinni.

Vierailija
5/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole läski, enkä turvoksissa.

Vierailija
6/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina ollut ihan tajuton turvotus vatsaseudulla aluksi- siis ä-vaatteisiin jo rv10. aina ovat kätilöt ihmetelleet ja kyselleet kaksosista. yksi sieltä on joka kerta tullut. lääkäri sanoi mulle että joillakin tulee kovasti turvotusta ja toisekseen mahan muoto saattaa olla sellainen että kasvaa eteenpäin.

Vierailija
7/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä saa ittensä helposti palleroksi.

Vierailija
8/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten laihtunut, mutta maha on kasvanut ja aivan selkeä vauvamaha, kova ja pinkeä. Sori nyt vaan, mutten ole läski vaikka kuinka yritätte :)

Vierailija
9/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi sitten, että jään jo äitiyslomalle. Mun on ollut pakko ilmoittaa esim. työnantajalle raskauksista melkeinpä heti, koska ne alkavat näkyä siinä toisen-kolmannen kuun aikana. Rv. 10 pidin jo äitiyshousuja kokoa S, tällä hetkellä kokoa L (rv. 26).

Vierailija
10/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni täydestä juoda grillibileissä alkoholitonta siideriä tavallisesta siideripullosta=). en ole laiha enkä lihava, mutta maha vaan tulee jotenkin vasta loppuvaiheessa isoksi. raskausarpiakaan ei ole tullut koskaan.

Vierailija
11/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva huomata että muillakin on näin!

Vierailija
12/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mahamatkustajia olikin sitten enemmän, joten en ollut vain kuvitellut tilannetta. Kyllä mulla ihmiset jo rv 12 huomas ihan selvästi raskauteni, olinkin vk 25 jo sen kokoinen kun olin esikoisen syntyessä täysiaikaisena.

Vierailija
13/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakostahan sitä on turvoksissa tai läski jos maha jo 9viikolla valtava. Mietippä minkä kokoinen se sikiö on ja sitä rataa :) Naurattaa aina nämä tälläiset

Vierailija
14/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoi mulle Kätilö puhelimessa viime viikolla(rv oli 10+6).Nyt toissa yönnä mulle tuli keskenmeno ja olo on paska mutta toi pallo on hävinyt kuin pieru saharaan. Ja tosiaan vatsan seudulta olis luullut että olisin rv ollu pidemmällä;( ja älkää heti olko morkkaamassa lihaviksi

Vierailija
15/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pakostahan sitä on turvoksissa tai läski jos maha jo 9viikolla valtava. Mietippä minkä kokoinen se sikiö on ja sitä rataa :) Naurattaa aina nämä tälläiset

Vierailija
16/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti käyttää äitiysvaatteita jo viikolla 7. Olen hoikka ja siro ja käytän normaalisti aika niukkalinjaisia vaatteita kokoa 34. Raskauden aikana olen edelleen hoikka ja siro, mutta maha on muuhun kokooni nähden " valtava" . Asukkeja on yksi. Joka raskaudessa maha on näkynyt aiempaa aiemmin.

Vierailija
17/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hormoniturvotusta,sanot mitä sanot! sikiö edes ole kun muutaman sentin.. mulla kolmas lapsi tulossa viikoilla 16 eikä vielä ulospäin oikein huomaa. viime synnytyksestä aikaa 7kk että sen puolesta kohtu ois voinu kasvaa nopeemminkin. kuitenkaan noin alussa iso maha ei ole kun hormonien turvottama. joillakin se saattaa tulla nopeesti esiin mutta ei noin alussa vielä.

Vierailija
18/18 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se sitten turvotusta tai kallistunutta kohtua, mitä tahansa, niin minulla vatsa oli sellainen, että ei voinut pitää normaaleja housuja. Vatsa ei hävinnyt sisäänpäin vetämällä. Ja läskistä ei ole kyse, vaan mullakin on tavallisesti ihan littana vatsa, ei pullota eikä rellota.

Kiehautti jotkin kommentit täällä, mutta toisaalta naurattaa: miksi joku arvostelee huvittuneena toisen suurentunutta vatsaa, kun kerran raskaana ollaan ja sillä siisti?

Työkaverini siirtyi omista farkuistaan mammafarkkuihin n. 1kk ennen synnytystä. Ja hän on lievästi pyöreä ilman vauvavatsaa.

Hoikat vain voi ymmärtää, ei plösöt.

T: 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän