Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutokset kehossa imetyksen loppuessa?

Vierailija
31.01.2008 |

Olen lopettelemassa imetystä reilun vuoden jälkeen. Imetys on tällä hetkellä jo vähäistä, aamuin illoin ja vain toisesta rinnasta tulee mitään.

Mietin vaan että kun tästä pikkuhiljaa lopetellaan, onko odotettavissa jotain muutosta esim. hormoneissa tms.? Vai meneekö imetyksen lopettaminen minun kropassani kuin huomaamatta ohi? Tietysti rintaa voi joutua tyhjentämään muutaman kerran.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei nyt kokonaan, mutta todella järkky hiusten putoilu. Mutta parempaa on sitten kasvanut tilalle, että sinänsä hyvä.

Vierailija
2/5 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vähitellen lopettaa, niin eivät rinnatkaan pakkaudu. Menkat mulla on aina alkaneet yöimetysten loputtua, mutta päiväimetys on jatkunut senkin jälkeen, joten sitäkään muutosta ei imetysten lopettaminen aiheuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä imetys loppui niin pikkuhiljaa, ettei rintaa edes tarvinnut tyhjentää.

Rintojen muutokset oli ainut minkä huomasi. Kun maito loppui ne oli kun tyhjät rukkaset :( onneksi vuoden sisälle palautuivat jonkun verran.

Vierailija
4/5 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta...

Vierailija
5/5 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 10 kiloa. Nyt kohta puoli vuotta lopetuksesta ja sellainen 6cm sänkikasvu päässä ja rinnat yhä pienenee, ja onneksi pikkuhiljaa myös alkaa kiinteytyä hieman, eikä vaan ole tyhjät kurttuiset rukkaset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme