G-PISTE floppi vai mielenkiintoinen tabuja rikkova uutuus?
Minä veikkaan FLOPPIA.
Ei varmstikaan puhuta oikeasti tärkeistä asioista, vaan lässytellään vaan naisten kesken ja naureskellaan. Vakuutellaan, että orgasmi on kaikkien oikeus ja lelut voi kuulua joka suhteeseen ja nautinto sitä ja tätä ja on normaalia himot naisia ja miehiä.... Huumori ja pinnallisuus ei muhun tyhtään iske tässä iän ikuisessa seksijutussa, ja varmasti oikeasti tabut jäävät käsittelemättä.
Julkkikset tulee naureskelemaan ja avautumaan omista fantasioistaan...huoh.
Mitäs mieltä sinä olet?
Kommentit (23)
en nähnyt ko. ohjelmaa mutta 4-vuotiaamme totesi mainoksen nähtyään haluavansa tietää, missä kilpikonnat asuvat :). mitähän siinä mainoksessa sanottiinkaan..olikohan, että kaikki mitä olet aina halunnut tietää seksistä tai jotain...
Olen vissiin jostain toisesta todellisuudesta, kun mun todellisuutta ei anaalivalkaisut ja häpyhuulileikkaukset kosketa millään lailla. Ja kauhea meteli jostain karvoista. Seksissä on oikeasti kysymys jostain muusta.
Ja nimenomaan, seksistä VOISI saada kiinnostavankin AIKUISTEN ohjelman, mutta nyt oltiin teinien Cosmopolitan-tasolla. Olisin saattanut katsoa jokseenkin kiinnostuneena, jos olisin 17-vuotias, vain muutamia kertoja seksiä harrastanut. Nyt oltiin aika kaukana siitä, miten minä (tyydyttävän, aktiivisen ja tasa-arvoisen seksielämän omaava) pitkässä parisuhteessa elävä aikuinen nainen koen seksin ja seksuaalisuuden.
Ohjelman toteutus oli myös täydellinen sillisalaatti ilman punaista lankaa. Esimerkkitapauksia oli keksitty ja temmottu ties mistä, eikä niitä motivoitu kylliksi - esim. 30 000 euron häät järjestänyt aikuinen pissis ei mielestäni liittynyt aiheeseen kuin korkeintaan löyhästi.
FLOPPI.