Minkä ikäisenä valmistuit nykyiseen tutkintoosi ja mikä se on?
Kommentit (26)
Mä olin 28 kun valmistuin HM:ksi, mutta toi WTF-perusopinnoissakin olisi mulle vielä paljon asenteellista oppimista jäljellä :)
Aiemmin lähihoitajaksi 20-vuotiaana.
Viittä vaille valmistuin 25v. mutta sitten kävi tää klassinen kuvio: Pääsin töihin, gradu jäi kesken, sit tuli kuvioihin perheen perustaminen jne. Kunnes viime keväänä kahden alle 3v:n kotiäitinä pusersin gradun loppuun ja lopulta valmistuin!
leipuri 17v ja lähihoitaja 22v ja jälkimmäistä työtä teen.
Teen työtä vieläkin. AMk- tutkinnoksi päivitin kun olin 26v
Ilman masennusta olisi ollut kenties 25v
ei kyllä uskois kun katsoo keskustelun tasoa.
t. nimim. tulin plussalta kylään
valmistuu seitsemässä vuodessa - täällä taitaa olla oikein huippulahjakkuuksia koolla kun lähes kaikki valmistuneet alle 25-vuotiaina. Ilmankos täällä on aina niin rakentavia kommentteja, kun on niin koulutettua ja älykästä porukkaa.
opintojen aikana 1,5v kokopäivätyötä ja yksi lapsi joka oli valmistuessani 2,5-v.
tuossa välttämättä montaa humanistia ollut. Opet on vähän nopeampia valmistumaan kuin monet muut humastit... FM tulee myös luonnontieteen aloilta.
Vierailija:
valmistuu seitsemässä vuodessa - täällä taitaa olla oikein huippulahjakkuuksia koolla kun lähes kaikki valmistuneet alle 25-vuotiaina. Ilmankos täällä on aina niin rakentavia kommentteja, kun on niin koulutettua ja älykästä porukkaa.
Onko muutakin kuin kirjaviisautta. Olisi kiva tehdä tuolla kilpailevassa lehdessä jonkun samanlainen, luulen täällä olevan viisaampaa väkeö, ainakin itse täällä paremmin viihdyn.
Opiskelin 7,5 vuotta. Siitä ajasta oli töissä 2,5 vuotta, minä aikana myös erosin miehestäni.
Juuri eilen mietin, että mikä siinä on, kun ei sitten edes voi antaa itselleen lupaa nauttia valmistumisesta, kun tunnen niin huonoa omaatuntoa siitä, että siihen meni liian kauan. Eli valmistuin, mutta hävettää, että siihen meni näin kauan. Muita?
JSSAP tutkinto juuri meneillään, tavoite valmistua 32-vuotiaana.
vuonna -97