Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette rastoista?

Vierailija
30.01.2008 |

Olen suunnitellut laittavani. Kiinnostaa, mitä niistä ajatellaan, vai ajatellaanko mitään.:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kivan näköiset, jos hiuksia ei ole värjätty, rastat on pieniä ja mieluiten tehty käsityönä virkkuukoukulla. kampaamorastat ovat joskus liian tiiviitä kökköjä. kivat rastat on vähän sekaisen näköiset ja juuresta vähän auki

Vierailija
2/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-3-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite tykkäsin kuiturastoista, tuli aika edulliseksi kun kaveri laittoi (ei yhtään vaikeeta, letitetään juuresta) pysyi pari kuukautta hyvännäköisenä. Värivaihtoehtoja tosi paljon, mulla oli kolmea sävyä. Irti saa helposti itse.

Vierailija
4/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii tummaihoisille. Vaaleeille hiuksille ja vaaleelle hiuspohjalle tehtynä näyttää lähinnä kaljulta.

Vierailija
5/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut näkemäni kampaamorastat on juuresta asti ihan tiiviit ja tasapaksut ja liian siistit.

esim. muusikko Mariskalla on tosi kivannäköiset rastat.

Vierailija
6/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niitä on sekä kauniita että vähemmän kauniita. Itselleni haaveilen sellaisista melko pienistä, ei liian paksuista. Hehee, jossakin näinkin päin.;)

Ap

Vierailija
7/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin saa kuulla " negatiivista kommenttia" ihan suoraan, kuten tänään " miksi noin kaunilla naisella on noin kauhea kampaus!!" heh.. Itse en oikein tiedä, mitä ihmiset yleensä ajattelevat kyseisestä hiustyylistä, ei ole minua koskaan kiinnostanut. Töissä ollessa laitan hiukseni niin,ettei niiden pitäisi ketään häiritä, koska olen alalla jossa en ainakaan Suomessa ole törmännyt toiseen " rastapäähän" ;)

Vierailija
8/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen tekisi mieli ottaa, vaikka ikää on jo kohta 30. Mutta mutta... En tiedä raaskinko, kun hiukseni ovat ihan kivat näinkin - puoleen selkään ylettyvät luonnonkiharat. Toisaalta, jos en ota, niin haaveilenko rastoista vielä viisikymppisenäkin?

Vierailija
9/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen 28v ja äiti. :) Kun ensimmäiset dreadlocksit leikkasin, kadutti ja paljon,mutta oli pakko. Hiukseni olivat todella huonossa kunnossa, laiminlyönyt ne Afrikassa ollessa.. Hiukset kasvavat nopeasti ja hiusta se vaan on! Minulla kun oli lyhyet hiukset, monet sanoivat,että minun kannattaisi ehdottomasti suosia sellaista kampausta, vaikka itsellä oli ihan kalju olo! ;) Eli rohkeasti vaan jos kerta ollut haaveena jo kauan!

Vierailija
10/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 30v. ja pari muksua. Ei se ikä vaan asenne ;) Mulla tosin oli noi kuiturastat, jotka ei vahingoita omaa hiusta. Ja saa siis pois halutessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän