kerätään paskimmat työnantajan antamat joululahjat
Kommentit (32)
joululahjat sekä työntekijöille, yhteistyökumppaneille että asiakkaille.
Mutta mulla onkin sitten riittänytkin firmalle töitä vasta vuodesta 1984...
tai kerran juotiin glögiä, kai sekin on lahja
Sitähän voisi kotona pistää vaikka ei-toivotut vieraat juomaan (ei meillä oikeasti sellaisia käy).
Mahtava huumorintaju! Niin ja itse olen ollut elämäni pätkätöissä ja enemmän ja vähemmän työttymyysuhan alla, mutta aina on vaan jotain löytynyt.
p.s. itsekin yrittäjänä ollut ja nyt leppoisaa alaisena olemista arvostava
ilmeisesti vierailijoille tarkoitettu, eikun tuo olikin eroamislahja 40 v työssä olleelle joka irtisanottiin (koska firma loppui)
eipä kunnalla myöskään tarvitse tehdä mitään...
"Helsingin kaupunki haluaa muistaa työntekijöitä tarjoamalla mahdollisuuden jouluateriaan. " Sitten oli ilmoitettu kaksi päivämäärää, jolloin voi aterian nauttia ja alimmaisena oli hinta: 5,40€
Jotenkin surkuhupaisaa:)
Tai: ottakaa tuolta noita kyniä (oli pomo saanut ilmaiseksi mainoskyniä jostain messuilta). Se kuka ekana ehtii, niitä ei riitä kaikille. Ja sellainen firma et pitäisi olla kyllä ihan omatkin mainoskynät...
t. terveiset pomolle
Mun huonoin oli paha konjakkisinappi, jota vanhassa työpaikassa jaettiin vuodesta toiseen.
Todella ruma! Siinä oli etupuolella vahvikekangasta ja lisäksi rinnoille KUPIT!!!
Mä en todellakaan ole tollaista mummoasua käyttänyt, ku oon urheilullinen. Uimapukujen pitää olla hyvin istuvia ja hyvännäköisiä!
Kaupungin 100v logolla tulitikkuaski...
Annatteko työnantajillenne lahjan?
Teettekö talkoilla töitä vai saatteko siitä rahaa eli palkaa? Jos saatte, ei kai työnantajalla oo mikään velvollisuus teille joululahjoja ostaa
Terveisin yrittäjä
P.S. jolla muuten ei oo työntekijöitä, vaikka rahaa ja tarvetta olis palkata ainakin kaksi. Arvatkaa miks moni pieni yrittäjä ei ota ketää töihin? Pitäs joskus työntekijöidenkin miettiä muutaku omaa napaa. No, siinä olettejotkut työttöminä taantuman kynsissä.
"paskimmat joululahjat"..... ??? tässä huomaa miten ollaan tyytymättömiä.
Olisin erittäin otettu vaikka "kiitos käynnistä mukista", nyt kun en saa sitäkään. Tänä vuonna olen saanut yhdet kahvit työnantajan laskuun ja kahden viikon pakkoloman...
työnantajalla olis joululahjoja ostella? Eihän tämä toimi toisinkaan päin. Mutta haluavat varmaan lahjat, jotta voivat sitten kierrättää ne antamalla perhepäivähoitajalle tai päiväkodille. ;)
Tuo jäi kiinnostamaan, miksi pieni yrittäjä ei ota ketään töihin jos on tarvetta??
Varmaankaan siksi, että se maksaa. Mutta osaattehan käyttää toki työvoimatoimiston palveluita hyväksi ja ottaa niitä ilmaisia työntekijöitä harjoittelurahalla tai jollain muulla yhteiskunnan tarjoamalla tuella. Ja ihmetellä sitten miksi ei halukkaita löydy työntekoon, kun ihmisen pitäisi puoli-ilmaiseksi tehdä töitä sen sijaan että saisi oikeaa palkkaa.
Annatteko työnantajillenne lahjan?
Teettekö talkoilla töitä vai saatteko siitä rahaa eli palkaa? Jos saatte, ei kai työnantajalla oo mikään velvollisuus teille joululahjoja ostaa
Terveisin yrittäjä
P.S. jolla muuten ei oo työntekijöitä, vaikka rahaa ja tarvetta olis palkata ainakin kaksi. Arvatkaa miks moni pieni yrittäjä ei ota ketää töihin? Pitäs joskus työntekijöidenkin miettiä muutaku omaa napaa. No, siinä olettejotkut työttöminä taantuman kynsissä.
glögimaustepussit (sellaiset siemenpussin kokoiset) joululahjaksi
Ei ihme että firmalla menee hyvin, kun työntekijöihin ei tuhlata
Kynnys palkata työvoimaa on varmasti korkea. Paljon on ihmisiä jotka kuvittelee että työnantajan täytyy vain joustaa. Vaaditaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Palkkaa pitäs tulla paljon ja töitä vähän. Ja jos työnantaja erehtyy sanomaan mitään mistä arvoista työntekijä ei pidä, marssii työntekijä välittömästi hakemaan sairaslomaa. Kohta on työsuojeluporukat niskassa kun ahne työnantaja painaa .....
Tosin toki löytyy näitä kylmäkiskoisia yrittäjiä mitkä meinaa tappaa työntekijät hengiltä työmäärällä. Sairaslomalaput revitään jne...
Joustavuus on unohtunut, työnantaja ja työntekijä eivät ole toistensa vihollisia vaan kumppaneita. Kumpikin menestyy kun molemmat voi hyvin
Paras lahja oli aikoinaan (90-luvun alussa) firmalta saatu ruokalahjapaketti. Eli suuri pahvilaatikko, jossa kaikkea jouluruokaa, sekä pari viinipulloa ja taisi olla muutama kynttiläkin. Laatikko painoi niin, etten jaksanut sitä itse kotiin kiikuttaa.