Täytin eilen neljäkymmentä enkä saanut yhtään onnitteluja
ja siis minulla on ystäviä ja sukulaisia, mutta kukaan ei muistanut. Mies tosin muisti edellisenä iltana mutta itse synttäripäivänä ei maininnut enää asiaa. Itkettää pikkasen kun luulin että mies laittaisi ainakin tavallista parempaa ruokaa mutta itse jouduin ruuankin laittamaan. Kotiäitinä olo on ihan peestä, on kuin olisi näkymätön, kukaan ei muista eikä arvosta; ei edes oma mies.
Kommentit (10)
En saanut mitään konkreettista lahjaa perheeltä tai muilta, mutta kukkasia kuitenkin. Ja lahjahan sekin on, etenkin kun oma 3-vuotias ojentaa puketin käteen:)
Siis piti kirjoittaa: älä välitä, ne miehet on sellaisia etteivät muista. Mäkin muistutan aina montaa kertaa miestäni kun on tulossa mun synttärit, hääpäivä tms. ja silti se välillä unohtaa. Ja itse unohdin myös siskoni nelikymppiset, kyllä harmitti jälkikäteen. Ajattele että niin niitä sinunkin sukulaisiasi ja ystäviäsi varmaan tekee kun huomaavat että unohtivat sinut.
Punanen tupa ja perunamaa...
surkeaa ettei kukaan onnitellut, mutta me onnitellaan nyt!
Ihmiset ovat vain niin kietoutuneita oman elämänsä ongelmiin, etteivät kiinnitä muihin asioihin huomiota. Pidä pirskeet tai mene ystävien kanssa syömään. TÄytyyhän tuota juhlistaa!
Mun äitini ei myöskään muistanut mua MITENKÄÄN kun täytin kolmekymmentä. Ei tullut edes onnittelukorttia. Sitä ennen sain häneltä aina lahjankin. Mutta pari päivää ennen synttäreitäni syntyi esikoisemme, joten äitini taisi olla jotenkin " sekaisin" . Ainoa, joka minua muisti, oli anoppi. Tuntui kyllä, että kun lapset syntyivät, niin vanhemmilla ei ole enää mitään väliä.
Muista että olet nainen parhaassa iässä! Kypsä, kaunis ja vielä nuori.
t. 48 täyttävä upea nainen
Jäi vähän tyhmä olo. Lopulta kerroin eräälle työkaverille, että nyt on 40-vuotispäivät. Muistelin vain 30-vuotispäiviäni, jolloin oli kunnon juhlat ja vieraita 20 kappaletta jne.
Miehet unohtelee ja mokailee, kun se ei taida niille olla useinkaan niin tärkeää muistetaanko merkkipäivät vai ei, ja vaikka oliskin, ei ne tajua että toisellekin voisi olla. ;)
Juhlista päivääsi jälkikäteen itseksesi tai ystävien kanssa, tee jotain nautinnollista ja ihanaa ja unohda harmistuksesi. Loppupelissä olet aina oman onnesi seppä!
Itselläni sama luku kolahtaa syksyllä.
Nyt moni on ajatellut ettei halua juhlistaa merkkipäiväänsä mitenkään. Itse en halunnut ja en ylipäätään tykkää juhlia omia synttäreitäni ja tämä on läheisten tiedossa.
Lasten juhlia järjestän innolla.