Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMATSONI ALLIT viikko 5

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertaa tän projektin tiimoilta kuluneen viikon aikana oli vaikeuksia pitää itsensä ruodussa. Parina päivänä oli ihan kamala syömishimo, mutta pysyihän se kuitenkin aisoissa.

Ja sit tuloksiin, jotka on hienot (vaikka itse kehunkin!!)

Vyötäröä ja lantiota tsoin en oo mitannut mutta mittaan varmaan vasta ensi viikolla seuraavan punnituksen yhteydessä.

Eli tiedot:

Aloituspaino 105,7kg

paino viime viikolla 98,7 kg

paino tänään 97,1 kg

viikkopudotus 1,6 kg *tuulettaa*

kokonaispudotus 8,6 kg JEEEE!!!!!!

Vierailija
2/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni täälläkin viikko, kun vihdoin olen sairastelujen jälkeen päässyt jatkamaan kunnolla.

Lähtöpaino:108kg (26.12)

Paino viime viikolla:104,8kg

Paino tänään:103,8, eli -1kg siis:)!

Vyötärö ja lantio viime viikolla:117cm

Vyötärö ja lantio tänään:113cm, eli -4cm:)!!!!

Motivaatio on hyvä, ja olo on pirteä! Vaikka nukutuksi olen saanut aika huonosti viime aikoina, niin en silti ole niin rättiväsynyt kuin ennen.

Päivänjatkoja kaikille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita tuloksia kaikilla tähän asti vaa' alla käyneillä. Todella hyvä tsemppi päällä tässä meidän ryhmässä.

Sitten omaan kuluneeseen viikkoon. Viikko on mennyt tosi hyvin, mutta su-ma välisenä yönä sairastuin oksennustautiin, joten ehkä osasyy suureen pudotukseen on myös siinä. Toivottavasti sitten ensi viikolla ei ole plussaa tämän takia.

Pituus: 166

Aloituspaino: 80 2.1.

Vyötärö: 83

Lantio: 111

2.1. 80

9.1. 78,4

16.1. 76,6

23.1. 75,7

30.1. 74,5 eli 1,2 kg pudotusta

Kokonaispudotus: -5,5 kg

Sitten vaan kaikki muutkin kertomaan omia mahtavia pudotuksia kuluneelta viikolta!!!

Vierailija
4/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta! Mä en valitettavasti voi kehua hyvällä tuloksella, sillä tulos on plus miinus nolla. Tai siis. Viime viikolla painoin 99,8 kg ja sit just ti-iltana ripuloin vatsan tyhjäksi sillä kahvi+rusinat-menetelmällä :) ja ke-aamuna painon 99,4 kg ja nyt sitten tänään 99,8 kg. Eli tavallaan plus miinus nolla mutta listaan täytyy laittaa + 0,400 grammaa. Plääh! :(

En tajua, miten jollakin voi pudota yli viisi kiloa, jollakin tais olla jopa 7 !!! neljän viikon aikana, kun mulla vaivaiset 2,2. Tai siis, onhan se n. 500 grammaa/vk mutta kun se tuntuu niin vähältä...:((

Mutta onnea teille suuret pudottajat, todella upeeta! Olen iloinen puolestanne ja samalla vähän kateellinenkin *virn*.

No, mutta oma pakerrus jatkuu sitkeesti. Pitää repiä sitä motivaatiota jostain. Ja ainakin olen saanut sen hirveän karkin ja sokerin syönnin loppumaan, ja olen tosi pirteä ja hyvävointinen! Eron oikeasti huomaa joulukuun olotilaan.

Tässä rimpsu:

SL510 (sälli)

Pituus: 171cm

Aloituspaino: 102

Vyötärö: 113

Lantio:

2.1. 101.1

9.1. 100,8

16.1. 100,3

23.1. 99,4

30.1. 99,8

Kokonaispudotus: - 2,2 kg

Tavoitepaino: 90 (välitavoite)

Ei auta kun jatkaa! *huoh* Toivottavasti Rihanna on saanut motivaationsa takaisin ja muutkin, joilla ei ole pudonnut niin paljon kuin olisivat halunneet, tervetuloa joukkoon! ja kaikille tasapuolisesti hyvää helmikuuta!

T: Sälli

Vierailija
5/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mitä pudotuksia!

Iloisia uutisia sain minäkin aamulla kun puntarille pomppasin. Miinusta viimeviikosta 1,3 kg. Vaikka viikko oli tosi vaikee, tuli herkuteltua enemmän kun koko tänä vuonna:) No eilen pidin sitten tosi tiukan linjan, niin se näkyi heti puntarillakin. Kohta alkaa farkut olee jo niin löysiä, että ihan hymyilyttää:)

Liikunta on edelleen mun juttu, oli mukavaa kun pääsi jo parina päivänä hiihtämäänkin, mut nyt on taas surkee ulkoilukeli, liian liukasta edes kävelylenkille. Ajattelin lähteä kokeilee allasjuoksun tehokkuutta, olen sitä kyllä ennnenkin tehnyt mutta nyt otan sykemittarin mukaan ja katson polttaako se kaloreita niin paljon kun aina väitetään. Kuitenkin minullakin on aika rajattu mitä voin tohon liikuntaa päivässä käyttää, niin mielelläni käyttäisin sen sitten mahdollisimman tehokkaasti. Nyt on taas niin kiire ja stressi viikko ettei aikaa ole yhtään hukattavaksi lillumalla jossain altaassa tyyhjän panttina:)

LAIHALÄSKI

Pituus: 165

Aloituspaino: 90

Vyötärö:

Lantio:

2.1. 90

9.1. 87,3

16.1. 86,7

23.1. 85,2

30.1. 83.9

Kokonaispudotus: - 6.1kg

Tavoitepaino: 68

Vierailija
6/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitää vielä tuohon Sällin viestiin kommentoida...

Kun ihmettelit noita suuria pudotuslukemia niin mulla ainakin on täysin tuon Keventäjien ansiota, että olen pudottanut noinkin paljon näiden viikkojen aikana.

Tunnen itseni niin hyvin, että jos en mene painonvartijoihin tms. niin ei tästä yksin tule mitään.

Nyt sitten silloin vuodenvaihteessa päätin liittyä keventäjiin ja tässä on tulos eli todella tyytyväinen saa olla.

Suosittelen kaikille, jotka taistelevat itsekseen painonsa kanssa, niin minusta tuo on ollut aivan loistava palvelu, eikä tarvii lähteä mihinkään painonvartijoihin punnituttamaan itseään vaan kaikki tapahtuu kotona. Ja mikä parasta, mun mielestä tuo on vielä halpakin. Painonvartijathan maksaa nykyään vissiin 10 e/vk, mun mielestä aikaa törkee hinta ja tuo Keventäjät maksoi 49 e/6kk eli siitä tulee 2 euroa viikkoa kohden, mikä ei ole minusta juuri mitään:-) Sen maksaa ilomielin kun tuloksiakin tulee:-)

LapaLepa taas, joka yrittään innostaa teitä kaikki tähän mukavaan olotilaan kun paino putoaa!!!

Vierailija
7/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan muille loistavista tiputuksista!

Mulle oli 3 pv synttärijuhlia, johon jouduin leipomaan, joten -700g on hyvä tulos tälle viikolle. Kakkua on nimittäin syöty! Oli kyllä henkistä vääntöä itsensä kanssa että sain taas palautettua niukan linjan, mutta nyt se on taas lähtenyt menemään.

Lähtö siis 106,8kg

1. vk 105,2

2. vk 104,5

Mittanauha edelleen hukassa, mutta pari kiloa tuntuu jo muuten vyötäröllä ettei housut niin purista...;o)

Täytyy varmaan munkin liittyä keventäjiin kun niitä niin kehutaan...

Vierailija
8/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÄ MÄ EN ALA!!!

Nimittäin painoa on 200g enemmän, kuin viikko sitten :´(

Olen kyllä ollut tiukkana... mutten ole liikkunut, työstressipainaa, uni on huonoa tai erittäin huonoa ja menkatkin päällä... seli seli -tiedän... mutta jostain on löydyttävä syy sille, ettei paino laske, vaikka pisteitä tarkastin lasken.

Vyötäröä en aamulla mitannut... pikkulikka nukkui mun sängyssä, enkä viittinyt kolistella etsiäkseni mittanauhaa, joten ensi viikolla sitten ne mitat :)

No enhän minä tämän anna lannistaa... mutta kyllä se silti pattiin ottaa. Kumpa vaan saisi nukutuksi paremmin... päässä on koko ajan olo, kun jokin vanne tms. puristaisi aivoja ja ne käyvät ' ylikierroksilla' .

Toivottavasti muilla tilanne paremmin... niin unen kuin laihtumisenkin suhteen.

Tsemppiä kuitenkin kaikille mammoille ;)

t. PM

Niin ja se paino tänään siis 79,8kg :(:(

Vierailija
9/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas puntarilla. Ja kilot olivat 76.6. Sopivaa tahtia siis edetään. Kuntopyörää on tullut kaksi kertaa/vko poljettua tunnin verran ja kuntosalilla ollen käynyt kerran. Näyttää olevan aika hyvä määrä minulle, koska paino tippuu tasaisesti. Senttejä en ole katsonut, katson sitten, kun olen 75 kg (toivottavasti n. neljän viikon kuluttua).

Hiihtolomalla menen kyllä Viking Linella Tallinnaan perheen kanssa ja aiomme mässätä seisovassa pöydässä, joten siltä reissulta saattaa tulla sitten takapakkia, mutta katsotaan sitä sitten.

Jaksamista ja pitkää pinnaa laihdutuksen kanssa. Hitaasti ne kilot lähtevät, mutta sitten ollaan kesäterässä...:)

Vierailija
10/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä iloista, niin uudelle kympille päästiin. Eli painoa on nyt 79.5 eli -700g viimeviikkoon nähden.

Itse olen nyt tosi ahkerasti käynyt jumpassa ja myös spinning on innostanut uudella tavalla. Kun hiki oikein virtaa, tietää jotain tehneensäkin. Suosittelen kaikille kokeilemaan. Ekalla kerralla tuntui, että kuolen,mutta nyt jo osaa säädellä omaa jaksamistaan. Ja huomaa oikeesti, että on kunto kohonnut :)

Vierailija
11/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta kun jollain teillä on motivaatio huipussaan kaiken aikaa :)

Siihen olisi hyvä päästä itse kunkin..todella.

Kiitos muuten tsemppi viesteistä..kyllä ne vaan auttaa :) Aina kun meinaa langeta niin kova mielikuva harjoittelu päälle ja miettii mitä tänne kirjoittelee jne. tavallaan ei halua olla luuseri koko aikaa koska se syö toistenkin motivaatioo..eli ihan hyvin on nyt mennyt eilinen ja tämä päivä.

Olen liikkunut ja kieltäytynyt herkuista tosin muuten olen kyllä mässyttänyt kaikkee, mutta en herkkuja se hyvä.

Yritän tosi lujaa viikonloppuun ja sitten löysään juhlien ajaksi, mutta taas ruotuun heti maanantaina!Tiukkaa varmaan tekee sit ens ma, mutta yritys hyvä 10!Oon siis niin skarpannut nämä kaksi päivää, että unohdin koko vaa' alla käymisen aamulla ym. :D Menen heti huomenna ja kerron sitten.

Toivottavasti olisi edes se voipaketti kadonnut..kuka muuten osaisi laskea monellako pisteellä minä saisin syödä?

Jos sais vähän vauhtia tähän touhuun..

Kenellä oli kans vaikeampaa?Nyt vaan vähän armoa itselle :)

Ei tietty lupaa mihinkään herkkuihin, mutta huolehdi tasaisesta syömisestä äläkä ainakaan nälkäisenä käy nukkuun.

Yritä rentoutua ennen kun käyt nukkumaan..lue hetki vaikka jotain kirjaa tai lehteä niin saat muuta ajateltavaa. Ja usko pois kun menkat loppuu niin on jo valoisampaa :)) Tsemppiä, energiaa ja uskoa sinne!!

Nyt EI LUOVUTETA.

-Rihanna-

Vierailija
12/19 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 166 cm

Aloituspaino: 89 kg

1. viikon jälkeen 86, 8 kg

2. viikon jälkeen 84,6 kg

3.viikon jälkeen 83,6 kg

4.viikon jälkeen 83 kg

5. viikon jälkeen 81,6 kg

Pudotus viime viikosta 1,4 kg

Kokonaispudotus 7,4 kg

Joten siis hyvässä mallissa ja joka iltainen kuntoilu jatkuu... vähintään 40 min. joka ilta kunrtolaitteen kanssa. Ruokavalio pidetty koko ajan samana eli paljon vihanneksia ja hyvin vähän mitään " kaloripommia" suuhun... =D... ruokaa toki + salaatti- ja vihannespainotteisena.

Vierailija
13/19 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pomppasin aamulla heti ensimmäisenä vaakaan ja mittailin myös.

Mittaukset ajattelin jatkossa hoitaa kerran kuussa, koska siten niitä tuloksia näkyy hyvin :) Kiva huomata, että hups 5cm kadonnut!

Pääsin kuin pääsinkin miinukselle kolemn päivän totaalisesta repsahduksesta huolimatta!Taisi loppukiri auttaa..

Pituus 165

Alkupaino 88

Paino tänään 83.7 eli -700g tiputusta sekin :)

Mitat oli suurinpiirtein samois kuin viime viikollakin.

Meppis on ihan omassa sarjassaan :D

Mä oon hitusen kateellinen..onkohan sulla pieniä lapsia tai

lapsia ollenkaan? :D

Tosi hyvä tsemppi :) Se vähän niin kuin tarttuu..

Mitä liikuntaa harrastat?Ja joka päivä..hatunnosto sulle, mutta muistathan et lepopäiväkin tärkeä :)

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
14/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa naiset, upeita pudotuksia taas, onnea vaan!! Niin tässä vaan kevennytään jokainen omaa tahtiaan. Mun tahti ei oo niin kauheen raju, mutta alaspäin kuitenki, se on pääasia!

Alkupaino 2.1. 79 kg

Paino 29.1. 76,2 kg

Pudotusta viime viikkoon -600 g

Saa nähdä miten tää seuraava viikko menee. Herkuton tammikuu loppui viime yönä, ja samana yönä sain ihan kauheen mahataudin... että tehokas tyhjennys eikäpä paljon herkkuja tee mieli! Nyt tää lähtee takas petiin, kevyttä viikkoa kaikille!

Vierailija
15/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meppis on ihan omassa sarjassaan :D

Mä oon hitusen kateellinen..onkohan sulla pieniä lapsia tai

lapsia ollenkaan? :D

Tosi hyvä tsemppi :) Se vähän niin kuin tarttuu..

Mitä liikuntaa harrastat?Ja joka päivä..hatunnosto sulle, mutta muistathan et lepopäiväkin tärkeä :)

On minulla lapsia 1 v, 3 v. ja 5 v. - ja mies on reissuhommissa, joten olen " 2/3 elämästä kuin yksinhuoltaja" . Eli puntit varmaan tasan... ei helpotusta.

Hankin Crosstreinerin itselleni syntymäpäivälahjaksi ja sillä vedän JOKA ILTA tuon 40 min. hien pintaan kun saan lapset nukkumaan. Siitä en tingi, koska yli 30 min suoritus taitaa polttaa rasvaa vielä tunnin suorituksen jälkeenkin. Syke on tuossa juuri oikealla tasolla... joten liikunta kalorinpolton puolesta erinomaista!

Syön melko terveellisesti ja kohtalaisen kurinalaisesti (ainakin entiseen elämääni verrattuna). Tänään kyllä lankesin tuoreeseen kauraleipään, jota kuluikin siltä istumalta " puoli kiekkoa" - mutta ilman höysteitä kylläkin.

Lisäksi tarkkailen askeltamista askelmittarin kanssa. Jota kuinkin joka päivä 10 000 askellusta, joka aika lailla sopiva (työssäni + kotiolot = 6000 askellusta ja crossit päälle 4000 askelta= 40 min. Siinä tuo salaisuus pähkinänkuoressa.

On ihanaa kun työkaverit alkavat huomaamaan ja huomauttelemaan. toivon sitä tunnetta jokaiselle. Se antaa potkua laihduttamiselle.

Lisäksi minulla on nuo omat palkitsemistavat: kampaaja, hieronta, jalkahoito, uudet farkut, uusi laukku... joita itselleni suon.

Lisäksi olen huomannut, että yöunien tarve on laskenut noin kuuteen tuntiin. Ennen ei meinannut 8 h riittää, joten tämä jaksaminen on myös ihana tunne. Nukun 24-06 (paitsi viikonloppuisin toki pidempään).

Tsemppiä kaikille ja mielestäni tuon 5-6 kilon pudotuksen jälkeen alkaa tunne - " EI IKINÄ ENÄÄ ENTISEEN!" .

Kevättä kohti hoikempana - Rihanna ja muut siskot!

Vierailija
16/19 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tuo yläosan kappale siis lainausta Rihannan kirjoituksesta... luulin sen tulevan kursivoidusti... ettei kukaan luule että ihan itse itseäni kehun... =D... =D

Vierailija
17/19 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on liikunnat jääneet vähän vähemmälle- torstaina jumppa oli peruttu (onneksi kävin sen sijaan ti-iltana ja kävellä löntystelin kyllä vajaan tunnin mutta aika löntystelyä tuo oli. Lisäksi kurkku on ollut tulossa kipeäksi nyt pari pvää joten lumityöt ovat olleet pakollinen liikunta-tänään on ne tosin saanut tehdä jo kaksi kertaa ja vielä kolmannen kerran varmaan illalla. Mulle voi tulla + tulos tällä viikolla, on nimittäin ollut kamala syömishimo ja vaikka oonkin jättänyt ahmimisen väliin niin oon kyllä syönyt enemmän kuin aiempina viikkoina ja lisäksi eilen herkuttelin laskiaispullalla...

Mutta mutta...en silti aio luovuttaa ja punnitava sitä itsensä on keskiviikkona vaikka tietääkin huonomman tuloksen olevan tulossa. Yli 8kg on kuitenkin jo lähtenyt ja sen huomaa jo vaatteissakin!

Tsemppiä kaikille! Ja liukasta laskiaista!

Vierailija
18/19 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennyt myös ihan ok. Hieman liikaa tullut syödyksi kaikkea väärää.., mutta kuntoilun määrää olen sentään onnistunut lisäämään.

Olen tällä hetkellä polkenut kuntopyörää 15min päivässä. Tarkoitus olisi nostaa ensin 2x15min (eli 15 aamulla ja 15 illalla) ja kattoa sitten pikkuhiljaa miten kunto alkaa nousta. Lisäksi käyn kerran viikossa jumpassa, ja ensi viikosta alkaen aloitan pilateksen.

Vaa' alla kävin kurkkaamassa tänään päivällä sen verran, että huomasin painon olevan laskusuunnassa ainakin:)

Tsemppiä kaikille! Toivottavasti mekin päästään tuohon Meppiksen vauhtiin mukaan:)

Vierailija
19/19 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toivottelemaan kaikille tsemppiä viimeiseen päivään ja huomenaamulla sitten vaa' at koville ja hyviä pudotuksia kaikille.

Toivotaan, että kaikilla on ollut hyvä viikko takana.

Tänään aion syödä yhden Runebergin tortun, ei se varmaan vielä näy missään, toivottavasti ei ainakaan huomenaamun punnituksessa...

LapaLepa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme