Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ooOHelmetOoo viikon 38 alkuun

17.09.2007 |

Huomenta!

Aamuvuorossaollaan, huomenna olis sit jo vp mullaki... Töissä ei pysty näköjään linkittään tuota viikonlopun keskustelua, mut jos joku muu pystyy tai sit mä laitan sen illalla kotoa...

Vointi on mainio, joten ei muuta ko uutta viikkoa kohti!

Neuvolaki olis viimein tällä viikolla, esikon 1v- ja mun oma samalla...

Luuk@ 18+2

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun Sinisellekirsikalle onnittelut hyvästä lapsivesitilanteesta! Ihana juttu, että se asia on korjaantunut noin hyvin. Kunpa saisit nyt elellä raskauden loppuun asti ilman enempiä murheita!

Kristal: Mäkään en tunne liikkeitä oikeastaan lainkaan. Esikoisesta tosiaan tunsin jo rv 16 ja siitä alkaen ihan säännöllisesti. Nyt on istukka edessä ja se tietysti vaimentaa jonkin verran. Ihan muutaman kerran olen ollut tuntevinani jotain pientä, ja nyt kahtena viimeisenä päivänä ekan kerran on tuntunut pieniä tönäisyjä, jotka voisivat olla potkuja, mutta en edelleenkään ole aivan varma. Pitkään tuntuu kestävän tällä kertaa... Onneksi sydänäänet ovat kuitenkin kuuluneet neuvolassa jo pitkään.

Omaa napaa (todellakin) sen verran, että mun maha tuntuu lopultakin olevan taas aika pieni. Esikoista odottaessa se säilyi hyvin kompaktina ihan loppuun saakka. Vasta sit kun alkoi olla 2 vko yliaikaa, rupesi tuntumaan ja näyttämään, että maha oli jo aika iso. (Esikko oli kuitenkin aivan normaalikokoinen, painoi 3760 g ja oli 51 cm pitkä, kun syntyi lopulta rv 42+2.) Tämän raskauden alussa tuntui, että maha kasvoi kovaa kyytiä - ja kyllähän tuo nyt ihan selvä vauvamaha on...mutta pienehkö kuitenkin. Monet, joille olen kertonut kasvokkain raskaudesta, ovat hoksanneet asian vasta, kun olen siitä sanonut. Olen ruumiinrakenteeltani kai aika normaali, en ole erityisen pitkä (165 cm) eikä mulla ole kovin leveä lantiokaan, mutta jotenkin tuo maha vaan tuntuu kasvavan aika matalalla profiililla. Haluaisin ajatella, että olen vaan onnistunut saamaan tässä raskauksien välissä vatsalihakseni hyvään kuntoon, mutta tosiasia taitaa olla, etteivät ne ihan nuoruuspäivien vertaiset enää ole.;)

Sitten yksi tyhmä kysymys. (Olin nimittäin esikoista odottaessani statukseltani opiskelija, joten en tiedä näitä kaikkia työelämään liittyviä kiemuroita.) Eli jos mulle tulee selkeästi raskauteen liittyviä vaivoja (esim. pahoja selkäkipuja, joita todennäköisesti tulee), niin voinko mennä näiden vaivojeni kanssa työterveyteen - ja onko työterveyden kautta mahdollista saada lähetettä esim. fysioterapeutille tai hierojalle myös raskauteen liittyvissä vaivoissa? Vai hoidetaanko raskaudesta johtuvat jutut aina neuvolan/neuvolalääkärin kautta?

Vointi on ollut nyt aika hyvä (tosin viikonloppunakin yökkäilin vielä muutamaan otteeseen, kun en ollut muistanut syödä kunnolla). On ihanaa, kun jaksaa taas liikkua ja ylipäänsä ei ole koko ajan ihan kuollut fiilis. Kunpa tämä vetreä olo säilyisi mahdollisimman pitkään!

Hyvää vointia muillekin!

Lumileopardi ja beibi rv 19+2

Vierailija
2/30 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli rakenneultra. Matkaa meiltä sairaalalle on 30 km ja aina kun ajellessa alkoi jännittää, että mitähän ultrassa sanotaan, niin pikkuinen alkoi masussa potkiskella. Aivan kuin olisi halunnut sanoa, että älä äiti turhaan jännitä ;-). Oli tosiaan tavallista vilkkaammalla tuulella koko aamupäivän.

Ultrassakin pikkuinen liikuskeli virkeästi. Painoarvio oli 363 g ja vastasi viikkoja. Kaikki rakenteet näytti olevan kunnossa. Näytti aika hauskalta, kun vaavilla näytti suu olevan hymyssä :-). Lääkärikin sanoi, että näetkö, se hymyilee. Ja viidettä tyttöä se lääkäri meille povasi. Juuri kerroin esikoispojalle, kun koulusta tultua asiasta kysyi. Pettynythän poika tietysti oli, mutta sitten alkoi heti jotenkin niin hyväntuulisena touhuta tuon meidän kuopuksen kanssa. Poika tykkää vauvoista ihan kauheasti. Viimeksi kun tultiin kuopuksen kanssa kotiin ja laitoin vauvan sängylle, poika alkoi vauvan vieressä itkeä ja sopersi vain selitykseksi, että kun tuo vauva on niin suloinen :´). Pojalla oli silloin ikää 8 vuotta. Eikä tuo ollut eka kerta, kun se jostain vauvoihin liittyvästä asiasta itki. Pojatkin osaa olla herkkiä :-).

Seuraava ultra määrättiin viikolle rv28. Mulla kun on tuo Klexane ja ASA-lääkitys, niin seuraavat vähän tarkemmin.

neronja rv20+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neronja:

Viimeksi kun tultiin kuopuksen kanssa kotiin...

Siis kun toin kuopuksen ekaa kertaa sairaalasta meille kotiin muutaman päivän ikäisenä. Sitä tarkoitin ;-).

Vierailija
4/30 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronjalle onnea hienoista ultrakuulumisista! :)

Ihanasti on isoveli ottanut siskot vastaan. :)

Kristall: Ei mullakaan joka päivä tunnu noita liikkeitä. Mutta käy ihmeessä neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä oman mielen rauhoittelemiseksi. Meilläkin on varsin rauhallinen vauva, ja kovin selkeinä noi liikkeet ei tunnu.

Toivottavasti teillä on vaan rauhallinen vaavi kasvamassa, taitaa seurata esikoisen jälkiä.

ON: Tänään tuli ensimmäinen selvä hormonien heittely juttu. Töissä olis tosiaan tehnyt mieli vetää itkupotkuraivarit. :O

Siis onhan noi hormonit jo alussakin kiristäneet hermoja töissä mutta ei todellakaan tässä mitassa. Mutta aina vaan selkeemmäksi kävi se, että toi ei oo enää tosiaan mun työpaikka.. :( Kumpa tuo tämänpäiväinen sais sen verran potkua itseen, että saisin tuon gradun väännettyä ja sitten ja sitten joskus äippiksen jälkeen vois ryhtyä hakemaan " oikeita" töitä. Mä en enää halua olla likasankona.

Vielä sitten kun piti tuulisessa kaatosateessa kävellä bussiasemalle jotta pääsi lataamaan bussikorttinsa ja käytännössä kastui kuin ei sateenvarjosta ollut mitään hyötyä. Sitten vielä kaiken kukkuraksi bussiaseman täti ei osannut ladata uusia matkoja vanhojen lisäksi, niin hermohan mulla meinas mennä.

Kotona istten jo iskikin itketys/harmitus. :(

mantelipulla 20+3

Vierailija
5/30 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Täällä ilmoittautuu uusi helmiäiti Pohjanmaalta mukaan joukkoon. Ensimmäistä odotellaan, ja ikää on 33v, joten kovin on toivottu ja kauan yritetty tämä pikkuinen. Viikkoja nyt kasassa 18+1 ja laskettu aika helmikuun 17s.

Raskausaika on mennyt tähän saakka suhteellisen helposti, paitsi taas tänään iski tuo päänsärky, joka tekee huonon olon siinä sivussa. Vattassa tuntuu hipsutusta, odotellaan vaan kunnon potkua, ettei tarvitsisi arvailla ja miettiä oliko tuo nyt vauva vai ei. :)

Lissula

Vierailija
6/30 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon. Meitä etelä-pohjalaisia on nyt täällä ainakin 9. Saa havaita kuinka moni meistä on SEKS:ssa yhtäaikaa.

Mua kans huolestuttaa kun en ole tuntenu liikkeitä hetkeen. Välillä niinku jotain tuntuis mutta en kuitenkaan ole täysin varma. Onneks neuvola on ens maanantaina.

Nyt nautin vapaaillasta: Lapset meni kiltisti nukkumaan jo kahdeksalta, mies tulee vasta yöllä töistä. Nyt jotain iltanaposteltavaa, vain minä ja täydelliset naiset.

Vierailija
7/30 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla olikin vilkavasta keskustelua menossa, välillä kävin vähän taustailemassa että vähän pysyis kärryillä mistä puhutaan. Eli jatketaan siitä vielä..

KUMMEISTA: Yksi kummi ollaan päätetty, muttei kuitenkaan kysytty, toista ja( kolmatta) mietitään vielä. Moni hyvä kummiehdokas on " karsiutunut kisasta" vaan ihan sillä perusteella, että halutaan ettei meidän beibi olis tyyliin viides tai kahdeksas kummilpsi kenellekään. Toivotaan että vauva saisi näin tärkeämmän rooln kummien elämässä. Siis toivottavasti.

NIMESTÄ: Tytölle on pari eri nimivaihtoehtoa valmiina, mutta pojalle ei ainuttakaan.. Meillä ei kerta kaikkiaan miehen kans tuo nimimaku oikeen mee yksiin.. Jos poika tulee, niin reppana jää varmaan ilman nimeä ;)

SUKUPUOLEN SELVITTÄMISESTÄ: Taisin itse olla ensmmäinen joka tätä asiaa rupesi gallupoimaan. Meillä olis huomenna rakenneultra ja 4-D:kin tilattuna, mutta vieläkään en ole päättänyt haluanko tietää.. Toisaalta joo ja toisaalta en.. Ääääh, vaikeaa. Mies kyllä taas ehdottomasti haluaisi tietää.

MAHAN KOOSTA: Juu, nyt ei taida enää jäädä kenellekään epäselväksi tämä raskaus. Toisaalta en sitä myöskään yritä piilotella. Mammavaatteissa on ihana kulkea kun ei kiristä eikä purista mistään.

VAKUUTUKSISTA: Tyllerölle otettiin se vakuutus ennen syntymää, mihinkään ei olla sitä tarvittu kylläkään (onneksi). Toisaalta olis myös niin meidän tuuria, että jos sitä ei olis otettu, niin takuuvarmasti olis jotain tapahtunut ja maksumiehiksi oltas jouduttu isosti. Tuosta yhdestä ketjusta vaan luin, että Fennialla (jossa meidän kaikki muutkin vakuutukset siis on) voi olla hankaluuksia saada sitä vakuutusta, kun edellisessä raskaudessa alkoi raskausmyrkytys kehittyä.. Saapa nyt sitten nähdä kuinka käy.

LIIKKEISTÄ: Täällä Pulla veivaa jo melkosesti ilta-aikaan masussa, myös öisin. Päivisin pysyttelee melkolailla hiljakseen. Tosin parina viime päivänä on ollut kyllä ihan liian hiljaista ja heti sitä rupeaa miettimään kaikenlaista kurjaa. Onneksi huomenna on se ultra niin asiat varmistuvat.

KESTOILUSTA: Mä kuulun myös siihen valitettavan laiskaan(?) sakkiin, joka ei kestoilusta innostu. Tavalliset vaipat siis tulevat käyttöön.

Mahtokohan vielä olla jotain muuta..?

Sininen_kirsikka, Iitulii72 ja Anna_Liisa, hengessä ollaan mukana täälläkin. Toivottavasti pian saisitte jo huokaista helpotuksesta tuon jännittämisen kanssa. Sininen_kirsikka tosin saikin jo hienoja uutisia!

Nyt iltapalalle ja nukkumaan! Huomenna on suuri päivä! Tylsää tosin on se, että meillä olis huomenna myös hääpäivä, mutta vietän sitä töissä pitkän iltavuoron merkeissä. Damn..

No hauskaa viikon alkua kaikille toivottavat

Nojanda ja Pulla 18+6

Vierailija
8/30 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tänne mitään ihmeempii kuulu.Torstaita tässä ootellessa et menen sinne napaverinäytteeseen.Vielä ainakaan ei kauheesti jännitä.On muuten aivan ihana ku täällä kaikki elää toisten mukana niin iloissa kuin suruissakin,ei vois parempaa kirjoittelu palstaa olla.

Töissä meinaa supistella kun joutuu niin kumarteleen ja nosteleen.Vaikka yritän vältää sitä nostelua ainakin.

Mutta palataanpa taas asiaan!

anna_liisa 19+6

Vierailija
9/30 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa vaan edelleen vaivaa, kai se tästä joskus parantuu :/ Raskauden suhteen olo on sentään hyvä, suorastaan mainio. Masu kasvaa, kuvan voi käydä kurkkimassa mun blogissa ;)

Onpa NERONJALLA ihana esikoinen :) Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

SINISELLEKIRSIKALLE myös onnea ihanista kuulumisista!

MANTELIPULLALLE voimia työn suhteen!

LISSULALLE tervetuloa joukkoon! VKS:aan taisi myös olla muutama allekirjoittaneen lisäksi tulossa, kumpaan sinä olisit menossa?

LIIKKEET: meillä kaikki vauvat ovat olleet masussa vilkkaita (kuin myös masun ulkopuolella) ja tuntuu, ettei tämä kuopus taida poikkeusta tehdä. Varsinkin iltaisin, kun ehtii keskittyä masuunkin, tuntuu paljon liikkeitä. Eilen taisi pikkuinen tehdä kuperkeikan kesken päivän, tuntui sen verran iso humaus. Suloisiahan nuo pienet muksaukset ovat ja voimistuneet selvästi koko ajan.

Nyt alkaa yksivuotias pitää niin kovaa meteliä, että pitää mennä katsomaan lapsille ruokaa, että saa tytön päikkäreille. Ajatella, että ensi keväänä meillä on neljä alle viisivuotiasta :o

Porenn ja Pikkukulta rv 17+3

Vierailija
10/30 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toisaalta ei nyt ollenkaa harmaata ko katselee ympärilleen tuolla pihalla... Aivan valtavan ihana väriloisto ihmisten pihoissa ko koristepensaat on kaikissa ruskan sävyissä... *huoh*

Syksy on kyllä ihanaa aikaa. Pihalla saa happea ja mieli lepää värien keskellä... Kukas meistä kävikään vaeltamassa pohjoisessa (?) ? Mä oon kyllä kateellinen! Olis mahtava päästä edes Kuusamon korkeuteen vähän olemaan ulkoilmassa... Saati sit vaikka Ylläkselle...

Tässä nyt tää viime keskustelun linkki:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11253586&p=4&tm…

Mä oon muuten miettny, et oonko ainoa, joka lukee noita " vanhoja" juttuja, ko vingun aina niiden linkkien perään... Nythän tuo ei toki ollu kaukanakaa, ko VASTA sivulla 4... :)

Mut noista teidän blogeista... Siis missä ne on...?

Niin utelias olen, et käyn kyllä mielelläni katsomassa, kunhan joku mut sinne opastaa... :P

(.) Maha on valtava (verrattuna esikon odotukseen)... Huomenna sit mitataan ekaa kertaa ni tiedän tarkemmin, liekö tää kaikki " valtavuus" vaan talia... :P Hassua vaan, ko lähdettiin toukokuulla matkaan BMI:llä 19,5, ni tuntuis, et ei tässä nyt kovin läskiä vaan voi olla... Ja toisaalta kaikki vanhat housut menee vyötäröä lukuunottamatta jalkaan...

Esikko otti lauantaina ekat askeleet ja nyt sitä sit harjoitellaan yötä päivää. Millonkas muuten tenava oppii laskeutumaan oikein päin esim. sohvalta alas?

Nyt sadut sikseen ja leipomaan... Lauantaina syödään kakkua, jossa on kokonainen kynttilä päällä... Ajattelin vuodenaikaan sopivasti tehdä omena-kerma-kakun lapselle... Saa nähdä sit... Mukavaa päivää Helmet!

Luuk@ 18+3

Vierailija
11/30 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani löytyy osoitteesta http://kattimus.vuodatus.net

Nyt tämän flunssan takia en ole jaksanut mitään välkkyä sinne kirjoitella, mutta päivittelen kyllä kuulumisia aina, kun ehdin :)

Nyt työt kutsuu, tänään on postituspäivä.

Vierailija
12/30 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, oon tullut niin laiskaksi että vaan käyn täällä lukemassa enkä mainaa jaksaa itse kirjotella... Mukava kuulla että kaikilla on tällä hetkellä raskaus hyvällä mallilla ja takaiskuilta ollaan vältytty!

Tuli tuosta Neronjan kirjoittelusta mieleen, että miten pian normaalisti pääsee toissynnyttäjät kotiin sairaalasta? Siis jos kaikki on ok jne... Meillä oli esikoisella keltaisuutta ja sen takia vietettiin sairaalassa kokonaisuudessaan viikko! Se tuntui aivan liian pitkältä ajalta kun itse toivun tosi pian. Mutta mitäpä ei tekisi lapsensa vuoksi?!

Entä onko toinen synnytys ollut kaikilla ensimmäistä helpompi? Onko mitään kaavaa sillä, että jos esikoisen syntymä lähti lapsivesien menolla niin seuraavakin tod.näköisesti menee niin? Mä odotan jo kauheesti että pääsis synnyttämään ja näkisi tämän pikkuisen! Oon varmaan joka yö ollut unissani synnyttämässä...=) Toissa yönä oli myös mies! Heh, kun nyt kuitenkin saisi tämän raskauden täysiaikaiseksi.

Liikkeet on tuntuvia ja varsinkin jos isosisko on sylissä niin pikkuinen monottaa surutta massussa. Esikkokin oli tosi vilkas masuilija mutta rauhallinen synnyttyään. Nyt yksivuotiaanakaan ei ole kiirettä kävelemään kun kontatenkin pääsee!=)

Mukavaa syksyistä torstaita kaikille!

suko81 20+2

Vierailija
13/30 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Mantelipulla ja Porenn, kiitos onnitteluista :-). Mantelipullalle tsemppiä " hormoniheilahteluihin" ja Porennille pikaista paranemista flunssasta. Sulla onkin tuo flunssa tainnut olla jo melkoisen pitkään, joten olisi aika jo saada sinut kuntoon.

Suko taisi kysellä, miten pian sairaalasta pääsee kotiin kun ei esikoisesta ole kyse. Mä olen aina tainnut olla kaksi tai kolme yötä sairaalassa vaavin kanssa. Täällä taisi olla sellainen sääntö, että lääkäri ei tee vauvalle lähtötarkastusta ennen kuin vauva on vähintäänkin tasan 2 vrk. Viimeksi eli viidennen jälkeen en pitänyt mitään kiirettä kotiin. Kyllä me ainakin kolme yötä sairaalassa oltiin, jos ei peräti neljä. Oli siinä sekin, että sunnuntaina olisi kyllä jo varmaan päässyt lähtemään, mutta kuuloemissio (sekö se nyt on nimeltään) olisi jäänyt sitten myöhäisempään ajankohtaan, joten halusin olla vielä yhden yön, että saatiin kuulotutkimuskin tehtyä samaan syssyyn.

Nyt heräs neiti pihalla. Täytyy mennä.

neronja rv 20+2

Vierailija
14/30 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suko81: Mun kohdalla ei ainakaan voi sanoa että toinen synnytys olis ollu helpompi tai mennyt edes samalla kaavalla. Esikoisen synnytys käynnistyi kotona lapsiveden menolla RV41 tasan. Synntys oli aika kivuton ja mukava. Toinen piti sitten käynnistää RV41+6 ja painoa pojalla oli kilo siskoaan enemmän. Käynnistys oli niin paljon rajumpi ja nopeampi + vielä sitten sydänäänet romahtivat spinaalin laiton jälkeen, joten jäi aika huono maku viime kerrasta. Hartaasti toivon ettei enää ikinä tarttis käynnistää.

SEKS:ssa pitää vauvalle tulla ikää kolme vuorokautta että voi kotiuttaa, ja koska poika syntyi illalla, niin meni kotiutus neljännelle päivälle.

Omaa napaa: Flunssa alkaa helpottaa. Maha kasvaa kovaa vauhtia ja tänään olen taas liikkeitä tuntenut. Etenkin sen jälkeen kun söin karkkia. Taitaa olla (tyttö?) makean perään. Sukupuolta en halua selvittää etukäteen mutta itsellä on niin vahva tuntu tytöstä että on vaikea kuvitella muutakaan.

Vierailija
15/30 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnäristä: SEKSiin täs mennään helmikuussa, saas nähdä osutaanko Mauiin kanssa samaan aikaan! :)

Eipä kuulu erikoisempaa. Vauva möyrii illalla kun itse rauhoittuu, tai ehkä sitten vaan tunnen paremmin kun en koko ajan häsää. Päänsärkyä oli taas muutaman päivän, mutta nyt tuntuu kaikonneen hetkeksi *koputaa puuta*. Panadol ei auta enkä halua muuta lääkettä ottaa jos vain jotenkin pärjään ilman, vaikka sitten pimeässä huoneessa makaamalla rätti silmillä.

Ihanaa kun on syksy! Voi ihastella päivällä ruskaa ja illalla sytytellä kynttilöitä, haistella raikasta syysilmaa ja kaivella villasukkia kaapista. Tää on kyllä vuoden parasta aikaa. Mukavaa olla tähän aikaan raskaana, varmasti kesähelteellä on vattan kanssa hankalaa.

Lissula 18+2

Vierailija
16/30 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oysissa pidetään synnytyksen jälkeen kolme päivää jos mitään ei tuu.Omalla vastuulla aikasemmin voi lähteä.

iitulii72:joko oot saanut lapsivesipunktiosta vastauksen?

anna_liisa 20+0

Vierailija
17/30 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivesipunktion tulokset tuli eilen aamulla ja kaikki OK!!!!! Mä olin todella valmistautunut pahimpaan, varmaan johtuen siitä että lääkäri sanoi ennen näytteen ottoa, että on hyvä että se otetaan!! Mä oon ollu tosi onnellinen. sain mieheni kiinni vasta illalla, joten oli kurjaa kun ei voinut heti jutella. (Sit vasta ois ollu hirveetä, jos tulokset olis ollu huonot, eikä voi kenenkään kans puhua.) Mahtava tunne!! Olen yhteensä 6 viikkoa, käyny läpi aika vaikeita asioita. Joka minuutti asia mielessä, nukkunu tosi huonosti ym. Oli ihanaa eilen nukahtaa ilman murheita.

Anna-liisa: Mä en sit heti tullu kertoon tuloksia, vaan oisin halunnu, että sunkin tulos ois tullu. Nyt mä sit jännitän sun huomista ja sit ens tiistaista, haluun et saadaan yhdessä hehkutella!!!!

Ens keskiviikkona rakenneultra ja toivotaan että kaikki OK! Toi osakeskeytys oli niin harvinaista, että se tietty voi vielä tehdä uusia tepposia, mutta kyllä nyt kuitenkin helpottaa....

Ens keskiviikon jälkeen kerrotaan lapsille, ja ne sit levittääkin vauvauutista.

Kahden tytön jälkeen meille on sit tulossa poika!!

Anna-liisalle lämpimät rutistukset huomiseen!

iitulii72 18+0

Vierailija
18/30 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin sitten eilen siellä rakenneultrassa ja kaikki oli oikeen hyvin. Taitaa meidän vaavi olla varsinainen ultrissa nukkuja kun " aina" (siis kertoja 3) on vedellyt sikeitä niin et piti herätellä että mittoja sais..

Onkohan tää vaan meidän perheen ongelma, mutta kun tuntuu että mies ei oo juurkaan kiinnostunut tästä raskaudesta.. Olis mukavaa jos tuo kysels edes joskus vointia, silittelis masua ta haluas kokeilla tuntuuko potkut.. Mutta ei.. Silti tää on kuitenki ollut odotettu ja toivottu, nin luulis että käytös olis toisenlaista. Kyllähän se eilen ultraan toki tuli ihan pyytämättä.

Hääpäivä meni eilen ihan perinteiseen malliin eli ei mitenkään.. Pääsin viel eilen lähteen töistä hiukan aikasemmin, jotta kerettäs edes vähän viettään mukamas laatuaikaa, kun Tyllerökin jo nukkui, niin mies ainoastaan totes että mitä sä tähän akaan kotona teet ja jatko tv:n katselua. Mä oon nykyään nin herkkis miehen sanoille ja äänensävyille, että paljoo ei tarvi niin vollotan jo täyttä päätä..

Ai kun ottaa päähän..!!!!!!!!!!

Kylläpä helpotti kun sai vähän purettua *huoh*

Nojanda ja pikku-Pulla 19+1

Vierailija
19/30 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iitulii72:lle onnittelut ihanista uutisista! Jospa nyt pääset vihdoin nauttimaan raskaudestasi!

Vierailija
20/30 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojanda - mulla on välillä samat fiilikset. Koitan vaan muistaa aatella, että ei se iskä sitä tajua samalla lailla kun äiti, ja meilläkin on eka lapsi tulossa, joten ehkä sitten synnärillä sekin hoksaa.

Ukko on muutenkin semmonen, että tutkii ja selvittää tosi tarkkaan kaikki ominaisuudet jos ollaan ostamassa esim kameraa, mutta tästä vauvan kehityksestä se ei omatoimisesti ota mitään selville. Se mua pännii välillä. Oon nyt ottanut tavaksi joka viikko sille näyttää mitä siellä kohdussa tapahtuu ja selostanut juttuja ja on tunnusteltu kohdun yläreunaa ja muuta. Kyllä se seuraa kun mä selitän ja tulee neuvolaan ja muuta.

Eilen just möksötin kotona kun en ollut taaskaan saanut sitä ylenpalttista huomiota jota just sillon ois pitänyt saada, ja tuhisin vihasena sängyssä. Mies tuli nukkumaan ja pisti kätensä ympärille ja sano että " kyllä mä niin paljon rakastan teitä molempia, mun pikku pupuset" -- kyllä siinä suli sydän niin että melkein kyynel tuli silmään. Kyllä sekin osaa. Eri tavalla vaan kun mä.