Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö vatsanahka pelottavalta synnytyksen jälkeisinä viikkoina? ev

Vierailija
30.01.2008 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta ja aika nopeasti palautuu.

Vierailija
2/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se itse nahka, ei siinä vikaa ollut. Olin yllättynyt, kuinka iso mahani oli edelleen. Kyllä se siitä sitten palautui. Nyt on muistona vain vähän ekstranahkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä. Riippuu varmaan ihmisistä, mutta voi siis palata hyvinkin pian ennalleen!

Vierailija
4/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit miettiä miksi...

Vierailija
5/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsanahka on yllättävän venyvä käsite :) Kun vauva poistuu kohdusta, vatsa vain pienenee huomattavasti. Aluksi vatsan alue tuntui tosi tyhjältä mutta kyllä olo siitä normalisoituu.

Vierailija
6/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sillä synnärillä jossa minä olin oli iso peili synnytyssalin vessassa ja siitä näki vatsansa kun vähän seisoi varpaillaan. Ja lapsivuodeosaston suihkutiloissa oli seinän levyisen peilit joista näki kyllä kanssa aika tarkkaan. Ainakin omasta mielestäni tunsin vartaloni aika seksikkääksi juuri synnytyksen jälkeen kun vatsa on pienentynyt mutta rinnat suurentuneet maidon noustua. Tosin alapää on vielä hellä synnytyksen jäljiltä ja sillä osastolla ei juuri seksi kiinnosta :)

Vierailija
7/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nimittäin todellakin hävisi koko maha kerralla ja jäljelle jäi ryppyinen roikkuva nahka :). mutta ei se kauan roikkunut, max pari-kolme viikkoa ehkä, jos sitäkään.

Vierailija
8/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyksissä ei ole.

Ehkä turkulaiset viitsivät ajatella asiat loppuun asti.

-7

Vierailija
9/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä synnärin kokovartalopeileistä minäkin itseäni " ihailin" joka kerta kun suihkussa kävin.

Kokeilepas seuraavaa: Mene kontalleen sängylle ja kurkkaa sisään paitasi kaula-aukosta. Koko vatsa on sellainen hurjannäköinen, uskomattoman pitkä ja roikkuva heltta!! Ja on muuten vielä nytkin, vaikka edellisestä synnytyksestä vuosi aikaa..

Vierailija
10/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sitä tottakai ylimääräistä, mutta ei mitenkään järkyttävästi tai pelottavasti. Sekin lähti parissa viikossa pois.

Vierailija
11/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5v synnytyksestä

Vierailija
12/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen jälkeen palautui muutamassa päivässä, toisen jälkeen kesti joitain viikkoja. Kuopus kasvoi mahassa paljon isommaksi ja sain raskausarpia, joita ei esikoisesta tullut. Nyt 9kk kuopuksen syntymän jälkeen mahassa on edelleen venyttyneestä nahasta löllö, vaikka muuten läskiä ei ole yhtään enempää kuin ennen esikoistakaan. Lähteeköhän tuo ikinä pois ilman nahan kiristystä, jaa-a...

Vierailija
13/13 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole 2-kymppinen ensisynnyttäjä, varaudu siihen, että vatsanahka EI palaudu täysin ennalleen ihan lähiaikoina.

Ensimmäisen lapsen synnytyksen jälkeen lähdin sairaalasta jo pienissä verkkareissa kotiin, masu oli kutistunut ihan pieneksi kummuksi ja painoakin jäi sairaalaan 11kg (kokonaispainon nousu oli 19kg) mutta toisen ja varsinkin kolmannen synnytyksen jälkeen olikin toisin...

Masun kanssa taistelen vieläkin... 3.5vuotta synnytyksestä...edelleen löysää nahkaa...

Mutta so what..jos et meinaa kulkea yleisillä paikoilla pikkupikku bikineissä, niin who cares vaikka elämän jäljet masussa näkyykin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan