Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten järjestää lapsen synttärikehvitus mahdollisimman edullisesti? Sukulaiset tulossa.

Vierailija
29.01.2008 |

sellaset 20vierasta tulee, lapsen 4v synttärit.

Ajattelin päästä kerrankin mahdollisimman halvalla, olisiko ehdotuksia miten sen toteuttaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli väliin vain kermavaahtoa ja pakastemansikoita (joita on pakkasessa omasta takaa). Yleensä tarvii ostaa vain se kerma. Sitä paitsi parasta kakkua mun mielestä noin.

Vierailija
2/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mokkapaloja ja pikkupullia (euroshopper )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä kahvia, leivo kakku ja pari kuivakakkua. kuivakakun saa suolaiseksikin, sokeri pois ja taikinan sekaan kinkkua, sipulia jne.

Vierailija
4/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi leivot pullaa ja vaikka mokkapaloja. Ei tule kovin kalliiksi.

Vierailija
5/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina kaikkiin juhliin ostanut voileipäkakut leipomosta ja paria eri sortta täytekakkuja jne. Menee aina pelkästään leipomoon jo 150e, sitten vielä jotain itse leipoo ja ostaa kaikki servetit jne niin hyvin rahaa palaa.

Nyt ajattelin olla hieman pihimpi, toki kyllä haluan ihan juhlavat juhlat kuitenkin =)

ap

Vierailija
6/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä croisantteja ja täytin eri lailla, olivat tosi hyviä, ostin sellaisen avaa poks rullan

Vierailija
7/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko croisantit täyttää jo vaikka 12-13 välisenä aikana jolloin lapset päikkäreillä? Vai meneekö huonoiksi?Kuivuuko?

Mitä täytteitä käytit?

Vierailija
8/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaapa tosi herkulliselta tuollainen täytekakku.

Onpa pihiä porukkaa..

Vierailija
9/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi pieni täytekakku mikä maistui aivan kamalalta, ei koristeita kakun päällä, pihisti kermaa levitelty kakun päälle niin että kakkupohjaa näkyi enemmän kuin kermaa. Kakun lisäksi tarjolla oli maissinaksuja ja kaupan pipareita, kahvia ja teetä. Lapsivieraille oli maitoa tai korviketta. korviketta tarjottiin lapselleni pillimehuna, vaikka hän on jo 5-vuotta.

Pöyristyttävää, minusta tuo oli jo juhliin kutsuttujen halvekstuntaa osoittava " kattaus" .

Että ihan tälle linjalle lähde säästämisessäsi.

Vierailija
10/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytteeksi tuorejuustoa, voi laittaa juuston sekaan kinkkua, paprikaa, katkarapuja. Täytekakku tulee itse leipoen huomattavasti halvemmaksi kuin ostokakku. Vohvelit on halpoja pikkuleiviksi. Jäätelö on myös melko edullista tarjottavaa.

Vierailija
11/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- suklaatäytekakkuja (useampi kakku, koska paljon vieraita), joihon sommittelin kukkakoristeet karkeista

-suolaisia muffinsseja (mm. feta ja aurinkokuivattu tomaatti)

-kaupan lusikkaleivän tapaisia keksejä

-isoja rankanpastilleja

-poppareita

-lapsille kotitekoista mehua, aikuisille kahvia ja teetä

Aikuisille maistuivat lähinnä nuo muffinssit, kakku ja keksit, lapsille kakku, popparit ja karkit.

Vierailija
12/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs jolla myös lapsen synttärit tulossa.