Miksi ihmeessä kaikki mikä poikkeaa täydellisistä AV-äideistä
nimetään laiskuudeksi? Jos jonkun lapsi ei osaa samoja asioita kuin jonkun täydellisen äidin lapsi, on automaattisesti laiska ja epäonnistunut vanhempana. Lapsethan eivät missään nimessä ole yksilöitä!! Jos taas äiti itse ei pysty kaikkeen samaan kuin täydellinen äiti, on heti luuseri ja tietysti patalaiska. Jos on masentunut, on laiska. Itse olen enemmän tai vähemmän masentunut, en osaa kaikkia täydellisten äitien juttuja, lapseni eivät ole täydellisten äitien lasten tasolla, mutta en todellakaan ole laiska! Teen kaiken mitä kotiäidiltä vaaditaan, ja aika paljon enemmänkin. Jos tässä laiskaksi heittäytyisi, ei mahtaisi tulla mistään mitään!
Kommentit (3)
Meidän lapset osaa sitä ja tätä näin nuorena, minä pystyn ja ehdin tätä ja tuota vaikka on monta lasta... Muitten äitien ja perheitten systeemit on heidän mielestään surkeita. Ihmettelen vaan miten ne ylhäiset äidit ehtivätkin aina tänne mollaamaan muita, se aikahan on pois lapsilta, kotitöistä..
Jotkut saattavat elää pelottavassa oman täydellisyyden illuusiossa, mutta thank GOD todellinen onni löytyy jostain ihan muualta. Eli älkäähän ottako liian tosissaan näitä av:n juttuja.
paitsi juuri nuo täydelliset naiset!