Voiko tällaiselle ongelmalle tehdä jotain? Kahvilassa käymisestä
Juon kahvia ja tykkään siitä tosi kovin mutta melkein aina minun on pakko päästä kakkoshädälle viim vartin kuluttua kun olen kuppini hörppässyt, tämä on kahvilassa jotenkin inhottavaa, usein istutaan kavereiden kanssa kauankin jossain kuppilassa ja hörpitään kahvia. Miksi minua alkaa paskattamaan ja saako sitä loppumaan mitenkään
Kommentit (12)
työkavereiden kanssa istutaan ja juodaan aamukaffet ja hetken kuluttua minun on pakko juosta vessaan. Iltapäivällä maha kestää kahvin usein jo vähän paremmin.
Vierailija:
työkavereiden kanssa istutaan ja juodaan aamukaffet ja hetken kuluttua minun on pakko juosta vessaan. Iltapäivällä maha kestää kahvin usein jo vähän paremmin.
Jos juon enemmän kuin yhden kupin, alkaa kusettamaan myös, voi käydä niin että hirveä vessahätä, käyn vessassa, kun pääsen takaisin sohvalle istumaan tms on taas aivan järkyttävä pissahätä, tätä voi jatkua vaikka kuinka kauan. Pissaan moninkertaisen määrän mitä juon kahvia.
ap
Jos en joisi kahvia, kävisin kerran tai kaksi viikossa. Pelkäänkin että jos en enää joisi kahvia kakka olisi taas kovaa ja tulisi harvoin. Näin oli ennenkuin aloin juomaan sitä. Nyt kakka on normaalin näköistä.
Mutta inhottavaa on se kun se ei kysy paikkaa eikä aikaa milloin tulee. Kahvilassa varsinkin inhottavaa sanoa kavereille että sori mut nyt pitää TAAS mennä vessaan
jos et itse ala sitä kovasti mainostamaan. Kyllä ne itsekin käy vessassa...
minullakin kakkahätä tulee aamusella jotain yhdeksän aikaan. Se on harmillista, että en jaksa herätä riittävän ajoissa, jotta kakkaisin sitten kotona. Töissä on pidäteltävä koko päivä tai käytävä hyvin hankalasti vessassa.
Ap:n ongelmaan sitten auttaisi tannopon. Siis jos harvoin käyttää tuommoiseen. Itse olen käyttänyt sitä tenttikakkahätään. EIhän ole hauskaa, kun tentissä tulee kakkahätä.
Kun olen juonut kupin tyhjäksi niin ei mene kovin kauaa kun hätä tulee ihan yhtäkkiä ja se on mentävä silloin
ap
Mitä kauheata siinä kakalla käymisessä oikein on? Jokaisen meistä on käytävä joskus kakalla, niin kuninkaitten ja prinsessojen kuin meidän tavallisten tallajienkin.
Ymmärrän kyllä, ettei kesken tentin voi lähteä kakalle. Mutta jos on kavereiden kanssa kahvilla, niin mikä estää menemästä vessaan? Tai työpaikalla? Sitä vartenhan ne vessat on rakennettu. Jos teistä tuntuu nololta se että vessassa haisee sen jälkeen kun on käynyt kakalla, niin saahan niitä ilmanraikastinsuihkeita joita voi ruiskauttaa veskiin käytyään siellä.
Uskokaa nyt hyvät ihmiset, että ihmisen KUULUU käydä paskalla, mieluummin useamman kerran vuorokaudessa. Se on normaalia, ei pidätteleminen.
Mä olen monet vuodet kärsinyt tästä ärtynyt suoli oireyhtymästä ja mulle toi ap:n kuvailema tilanne on oikein tuttu. Olen ratkaissut ongelman ottamalla pari imodiumia ennen kyläilyreissuja tai kahvilaan menoa. Se rauhoittaa myllertävän vatsan ja voi olla ihan rentoja ja keskittyä seurusteluun.
laukaisee hyvin pikaisesti ulostamisen tarpeen. Ei siihen oikein ole mitään hoitoa, joko juot jotain muuta kuin kahvia tai menet reippaasti paskalle.