mitä mieltä tälläisestä exästä
mitä mieltä tälläisestä exästä
kun erosimme uhkasi tappaa minut.
vielä pari vuoden jälkeen soittelee esim.. meen vanhalle äidille ja selittää juttuja et mun nykynen mies on varastanut sen auton ym.. ja saa meidän äidin ihan sekaisin. tietää sen ja tekee sen tahallaan.
muutama päivä sitten ovellamme seisoi tuntematonn mies. kertoi et oli jutellu mun kanssa chätissä ja tuli harrastaa mun kanssa nyt sitä seksia ku oli sovittu
taas exä asialla. Hei hankkis elämän, me ollan erottu kaks-kolme vuotta sitten ja sillä on yli vuoden ollu uus muija. tosi kiva kun jakelee mun numeroita, osotteita ym tietoja musta netissä.. mistä mä tiedän kuka hullu meen ovee seuraavaksi kolkuttaa..
sanottuna tein ilmoituksen vähän aikaa sitten.. mua ei edes kuulusteltu.. entiedä et onko sitä kuulutu. lappu tuli vaan kotiin et näyttöä ei ollut tarpeeksi.. huoh.. oon epätoivonen ja pelkään lapseni puolesta.. et mitä se seuraavaksi keksii
Kommentit (4)
ota kaikki viestit ylös mitä se laittaa, nauhoita puhelut (on laillista) ja sitten vaan lisää todisteita poliisille. Vaihda sitten numeroa ja pistä se salaiseksi.
sehän on vaan paperilappunen.. ei paljon auta hullujen tapauksissa
uudelle paikkakunnalle ja numero salaiseksi. ei tollasta tartte sietää
häirikköhän tuo.