Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä haluiaisin vielä synnyttää- lapsiluku täynnä

Vierailija
28.01.2008 |

siis sterilisaatiokin tehty ja vauvahulinaa ei kestä hullukaan, mutta olisi ihana synnyttää. se on niin mieletöntä ja ihanaa..

huoh. olen hullu. :-)

3:n äiti

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vielä kerran haluaisi kokea sen kaiken. Vaikka ei varmasti jaksaisi. Esikoinen ei ole vielä kolmeakaan, mutta vauvakuume jyllää..!!

Vierailija
2/10 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua olla raskaana, en synnyttää, enkä jaksais enää vauvavuotta, mutta lapsia haluaisin lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se sterilisaatio.. 2

Vierailija
4/10 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin jo kolme lasta eikä enempää tarvitsisi tulla. Mutta synnyttämään olen valmis koska vain, se sujuu jo rutiinilla eikä ole kovin vaivalloista. Raskaana olo ei niin maistu, mutta sekin mielummin kuin yövalvominen pienen imetettävän kanssa.

Vierailija
5/10 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on hankalaa saada sterilisaatio! Tökättiin vaan hormonikierukka (Mirena), jonka kanssa kärvistelly nyt puol vuotta, ei sovi ollenkaa. Ennestään 3 muksua, enkä hormooniehkäsyä ole edes pillerimuodossa ikinä sietäny! onks tää joku vitsi?

Vierailija
6/10 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkiot valmiina pakasteessa (sairaalassa tietty). Ei tarvita muuta kun siirto!

Vierailija
7/10 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samatilanne. Tunen eläväni välitilassa, varsinkin kun ystäväpiirissä on lapsettomuutta. Olen miettinyt adoptiota, mutta koska emme ole naimisissa eikä mieheni ole suostuva, niin asia on jäissä. Minulla ei ole vauvakuumetta vaan lapsikuume.

Vierailija
8/10 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheitä.

T: edellinen

Vierailija
9/10 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mitään mahdollisuuksia, että alkaisit sijaissynnyttäjäksi? Meillä yritystä takana n. viisi vuotta ja alkaa toivo olla menetetty. Alkioita kuitenkin pakasteessa 6 kpl. Eivät vain kiinnity minuun :(

Vierailija
10/10 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suomalainen nainen on raskaana, hän on lapsen äiti. kun suomalainen synnyttää vauvan, hän on lapsen äiti.

Äitiyttä ei kukaan vie jos siihen ei ole aihetta (huono äiti, esim päihteet, väkivalta tms)

Eli toisinsanoen: Mitä jos sijaissynnyttäjällä herääkin äidinvaistot odottamaansa lasta kohtaan? Ja hän päättääkin ettei synnytyksen jälkeen luovu siitä.

Kieltäytyy isyyden selvityksestä ja pitää lapsen itse?

Tai vaikka isyys selvitettäisiin, niin isästä tulisi elatusvelvollinen ja saisi korkeintaan tapaamisoikeudet.

Eipä siinä auta, vaikka perimä olisi teidän. Teidän alkoi, joka siirretty sijaissynnyttäjälle. Lain mukaan syntyvä vauva on sijaissynnyttäjän, kunnes hän luopuu siitä adoption kautta.

Vierailija:

Olisiko mitään mahdollisuuksia, että alkaisit sijaissynnyttäjäksi? Meillä yritystä takana n. viisi vuotta ja alkaa toivo olla menetetty. Alkioita kuitenkin pakasteessa 6 kpl. Eivät vain kiinnity minuun :(