Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasa-arvoa nukkumiseen?

Vierailija
28.01.2008 |

Mulla ei nyt enää ole valittamista, mutta ennen oli toisin. Mies nukkui kunnon yöunet ja jopa tunnin päikkärit. Mä nukuin joskus vain 45 min koko vuorokaudessa. Olihan se ihan ok, miehen piti jaksaa opiskella. Ei sillä niin väliä jaksoinko minä hoitaa vauvaa, vieläpä raskaana. Näin monet antoivat ymmärtää. Sehän on selvä että työssäkäyvän tai opiskelijan on jaksettava hommansa, mutta eikös sekin ole aika tärkeää että vauva saa kunnollista hoitoa? Miten teillä on järjestetty nukkuma-asiat, jos vauva tai vähän isompikin valvottaa öisin? Mua oikeesti kiinnostaa, varmaan jonkinasteinen katkeruus jäänyt..

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen herännyt öisin kaikkien kolmen lapsen kanssa. Eka oli pullovauva, jota mieheni joskus syötti, mutta kaksi seuraavaa oli tissivauvoja, joten minä olen yöt aina hoitanut. Mulla on se etu puolellani, että vaikka joudun yöllä heräämään 3-5krt, nukahdan heti uudelleen kun pääni tyynyyn painan.

Yhdestä asiasta olen katkera. Esikoisen ollessa 3v ja keskimmäisen 1v, kuopus vielä syntymättä, sairastettiin oksennustautia. Minä olin yön oksentanut ja seuraavana päivänä nousi kuume. Esikoinen oksensi ja yksivuotias ripuloi vaippaan jatkuvasti. Minä makasin horkassa sängynpohjalla ja lapset itki. Odotin miestä töistä kotiin kuin kuuta nousevaa. Kun hän vihdoin tuli, hän olikin väsynyt ja halusi mennä päikkäreille. Minusta se oli niin uskomatonta, että sanoin vain että mene sinä nyt väsynyt poloinen nukkumaan. JA SE MENI! Vituttaa vieläkin. Muuten hyvä mies.

Vierailija
42/43 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja se tissi oli aika tärkeässä osassa öisin.

Mutta vastaavasti nukuin päiväunia viikolla kun mies tuli töistä ja viikonloppuisin pitkään aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hoitaa aina isompien lasten yöt, minä nukun paitsi sillon ku lapset ollut vauvoja eli tarvinneet tissiä yöllä.

lisäksi saan nukkua viikonloppuaamuisin.

ja tämä on totta, ja osaan myös olla tästä erittäin erittäin kiitollinen.

ja siis mieheni on töissäkäyvä.. tietää vain että kotonaolo viiden pienen kanssa on työlästä muutenkin, saati jos on kamalan väsynyt. ja pärjää pienemmällä unimäärällä kun minä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme