Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

** ENSKAT vko 5 28.1-3.2 **

28.01.2008 |

Hei ja hauskaa viikko kaikillle enskoille :)

Viime viikon keskustelut:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=82&m=12248657&p=3&tmo…

Täällä vielä yhtenä kappaleena :)

-Sara-Maria rv 37+4-

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AARGH että ottaa päähän ,kirjotin tosi tosi tosi pitkän jutskan ja sit ku painoin ok niin katos johonkin bittiavaruuteen,aargh...no yritämpähän muistellä mitä kirjotin..

eli pitkästä aikaa kirjotellaan..

Hoitokokemuksista on ollu puhetta eli mulla sitä kertynyt suuren serkkukatraan myötä, lapsenlikkana olessa ja kummilapsia hoidellessa, joita jo kertynyt kolme suloista tapausta eli kaks tyttöä ja yks poika.Nuorin heistä 6 kk ja likellä asuvat joten aika usein nähdään

Vaunut tilattiin viime sunnuntaina Tervekaupan sivuilta ja eilen tulivat sitten kotiovelle asti. Ovat viime vuoden mallia Modi Classic-merkkiset. eli kannattee käydä vilkuilemassa jos kiinnostaa ja jos on sellainen jolle kelpaa muutkin kuin merkkivaunut. Me otetiin se Gold paketti johon tuli etupaketissa kaupanpäälle matkarattaat, syöttötuoli, ensiapulaukku, jalkapeite, hoitolaukku ja verkkokassi. Kaks kuukautta mietin ja harkitsin ja sit löysin netistä jonki muutaman kuukauden vanhan keskustelun juuri nuista kyseisistä vaunuista ja siellä niitä ainakin kehuttiin joten uskaltauduin sitten itsekkin tilaamaan. Tyytyväinen olen ainakin näin päällisin puolin,mutta kokemushan sen lopullisen arvion antaa ja sitä kokemusta alkaa tulemaan ku se vaavi vain syntyy ja pääsee nuita vaunuja kuluttaan=)

Huomenna mennään katsomaan yhden asiakkaan luo turvakaukaloa ja pinnistä. eli myyjä olen ja asiakas itse kertoi eilen että hänellä olisi myynnissä yhdellä lapsella olleet kaukalo ja pinnis, joten täytyyhän niit' käydä vilkasemassa jos vaikka ne miellyttäisikin.

Maanantaina oli nvla ja kuulumiset sieltä:

paino 300g/vko

rr 123/80

hb 118, ei ole ihme että on väsyttänyt ku ennen hb ollu 136-144

pissa puhdas

sf huimat 32

liikkeet +

syke 140-150

ens keskiviikkona olis aika äippäpolille ultraan ja sokerikeskusteluun.

ja sitten seuraavan vkon maanantaina taas nvla.Sillo vkoja 32+0.

Nvlassa kysyin synnytysvalmennuksesta ja nvlatäti sanoi että olisi juuri ens kerralla ottanut sen puheeksi. eli kertoja tulee olemaan kaksi. ekalla kerralla kerrotaan synnytyksestä ja toisella sit fysioterapeutti tulee kertoon synnytyksessä rentoutumisesta. vauvanhoito kertaa ei tule vaan se hoidetaan sit käytännössä ku vaavi on syntynyt.

Sit kysyin synnärille tutustúmisesta ja täällä se on mahdollista joka tiistai-ilta, ajan varaamalla. Ihan sen takia kysyin ku mies on sairaalakammonen ja ei ole näillä näkymin tulossa mukaan synnytykseen, enkä halua painostaa, mutta kuitenkin haluisin sen sinne tueksi ja turvaksi.

Yks ilta heitin miehelle että miten meinaa toimia jos yöllä tai muulloinkin synnytys käynnistyy, meillä matkaa synnärille vajaa 100 km et meinaako nakata mut synnärin ovelle ja häippästä ite paikalta=)Tuli miehelle pieni hýmy huulille ja ilmeestä näki ettei se ole sellaista kuvitellut tekevänsä ja saattaahan se olla että unohtuu ne kammot ja pelot ku tosipaikka tulee=)

onko teillä kenelläkään ollut samanlaista eli joskus tuntunut sellanen pistos lonkassa eli aivanku joku tökkäis kutomispuikolla kankkuun??

Mulla pari kertaa töissä olessa tuntunu ja meinannut jalka lähteä alta mutta onneks ollu jokin pöytä tai vastaava vieres ettei ole tarvinnu lattialle rojahtaa..mies sano että nyt loppu työnteko ettei mitään vakavampaa satu, mutta ajattelin vielä yhen vuoron tehdä joka on merkitty vikaks vuoroks ennen äippälomaa (joka alkaa virallisesti 29.2.), tänään olin iltavuoros ja taas pisti yhen kerran, mutta onneks olin kassalla josta sain sit tuen..Koulua olen ajatellut käydä mahdollisimman pitkään vaikkei töitä olisikaan jotta kursseja ei jäisi niin paljoa suorittamatta ennen lomaa..

mut taas tuli asiaa ja toivottavasti nyt onnistuu ok-painallus,kolmatta kertaa en kirjota ku asiaaki niin paljon. mut ny on ainakin oma pää vähäksi aikaa tyhjä..=)

sase-86- ja vaavi 30+5 ei enää montaa vkoa la:n =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla