Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkasta -16 astetta. Laittaisitko vauvan (8kk) ulos nukkumaan? ev

Vierailija
28.01.2008 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyspakkauksen pussilla ei tarkene. Ja tuulisuoja, jos tuuli käy.

Vierailija
2/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut vauvan ulos ihan kovillakin pakkasilla. Hyvin vaan suojaa vaunut ja lämpimästi päälle niin hyvin pärjää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisitko itse pakkasessa? Kyllä on raaka ilma keuhkoille!

Vierailija
4/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap, vauva nukkuu paremmin ulkona. Itsekkin juuri laitoin 1v. ulos pakkaseen -10. Olen nukuttanut myös -15.

Vierailija
5/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sitten sokerista. ( ;

Juurikaan yli -10 asteessa en ole laittanut vauvaa ulos nukkumaan.

Vierailija
6/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkui -20 asteessa. Vällyjä päälle ja vaunut auringon puolelle, aurinko lämmitti hyvin tummia vaunuja. Lisäksi laitoin kevyesti peittoa suun päälle, niin hengitysilma piti naaman lämpimänä. Ei suostunut nukkumaan sisällä (eikä suostu vieläkään). Vastasyntynyttä en ulos veisi, mutta iso vauva pärjää.

Vierailija
7/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapsemme ovat nukkuneet sillä pakkasella ulkona. Oikea vaatetus ja suojat, niin hyvin pärjää.

Vierailija
8/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kylmyys tulee kuulemani mukaan sinne vaunuihin sitten sieltä pohjan kautta. Eli jos on joku karva (mikä se nyt on???) niin kannattaa laittaa sinne alimmaiseksi se.

Talja siis... Ja voihan siihen eteen laittaa halutessaan vaikka puklaliinan jos vaunun aukko on kovin avonainen. Meillä oli onneksi sellainen läppä minkä sai korkealle ettei jäänyt paljon mitään näkyviin.

Eikä ollut paleltunut vaunuissa vaikka saattoi siinä -15 asteessa nukkua kauankin.

Vierailija
9/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain keskustelua, et miksi ihmeessä täytyy pieniä nukuttaa ulkona kovalla pakkasella. Kuka senkin on keksinyt. Entäs altistuminen astmalle, kun on kehittymättömät keuhkot ym.

Vierailija
10/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ilma lämpenee kulkiessaan nenän läpi. Ei ole niin raakaa keuhkoille.

Vierailija:

jotain keskustelua, et miksi ihmeessä täytyy pieniä nukuttaa ulkona kovalla pakkasella. Kuka senkin on keksinyt. Entäs altistuminen astmalle, kun on kehittymättömät keuhkot ym.

Vierailija
11/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Neljästä lapsestani kolme on nukkunut ulkona kesät talvet, toppaukset olleet kelin mukaiset. Se yksi, joka ei ole nukkunut ulkona, sairastaa astmaa.

Vierailija
12/12 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tässä nyt ihan vauvasta ollut kyse, vaan 8kk ikäisestä.