Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaisitko kahvinkeittimestä 129€??

Vierailija
28.01.2008 |

Ostin juuri uuden keittimen tuohon hintaan, ovh. 159¿. Moccamaster CD.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona keitämme kahvia vain viikonloppuisin ja yksin sitä juon, ei kannata ostaa noin kallista, enkä edes tykkään mokkamasterista käytössä (käytän päivittäin työssä monta kertaa päivässä jo yli 10 vuoden kokemuksella).

Töissä taas kuittaa paikkansa kestävyydellään.

Vierailija
2/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalta se kahvi maistuu kuin mun 69 euron Braunilla keitetty kahvi.

Eli en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vieläkö se on siinä suodattimessa?

En osta kotiin. Liian kallis kahvinkeitin ja ei siitä nyt niin paljon parempaa kahvia saa.

Vierailija
4/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on toimiva tippalukko sekä automaattinen virrankatkaisu kahden tunnin jälkeen. Maailman parasta kahvia ja keitin kestää ja toimii ikuisuuden, tuttavani Moccamaster täytti juuri 20 vuotta.

Vierailija
5/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moccamaster-suitsutukseen ja hankin sellaisen. Kai siitä hyvä kahvia saa, mutta käytettävyys on ala-arvoista. Kannet irtonaisia, samoin suodatin telineessään. Tippalukko manuaalinen (mainoksissa lukee mekaaninen), siis muistettava laittaa kiinni, eikä kuitenkaan pidä. CD-mallissa on kai jo " automaattinen" , mutta pitääkö? Maineensa veroinen se olisi, jos hyvän kahvin lisäksi olisi saranoitu vesisäiliön kansi, saranoitu suodatinteline (päällä kiinteä kansi) ja automaattinen tippalukko.

Vierailija
6/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kuitenkin maksavat sen 30-40 euroa, voi siitä laskea säästääkö halpiskeittimillä oikeasti verrattuna 150 euron Moccamasteriin, joka kestää parhaimillaan sen parikymmentä vuotta, takuukin on jo viisi vuotta. Moccamasterissahan ovat esim. sisäputket lasia, peruskeittimissä puolestaan muovia joka tietty haurastuu ihan eri tavalla kuin lasi.

Vierailija
7/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lehdet kaupan päälle =)

Vierailija
8/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten halvemmaksi tuli pidemmällä tähtäimellä ostaa moccamaster joka kestää useita vuosia.

Vierailija
9/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen Moccamasterin pointti on se veden kuumuus. Kuumalla vedellä tulee parempaa kahvia. Itse en missään nimessä haluaisi kahvinkeittimeeni tippalukkoa. En ymmärrä sitä ollenkaan. Se osittain keitetty kahvihan on älyttömän pahaa. Ja kun vielä on nopea kahvinkeitin (kuten Mocaamaster), niin ei sitä ikinä ole niin kiire saada kahvia, että tippalukkoa tarvitsisi.

Vierailija:

Moccamaster-suitsutukseen ja hankin sellaisen. Kai siitä hyvä kahvia saa, mutta käytettävyys on ala-arvoista. Kannet irtonaisia, samoin suodatin telineessään. Tippalukko manuaalinen (mainoksissa lukee mekaaninen), siis muistettava laittaa kiinni, eikä kuitenkaan pidä. CD-mallissa on kai jo " automaattinen" , mutta pitääkö? Maineensa veroinen se olisi, jos hyvän kahvin lisäksi olisi saranoitu vesisäiliön kansi, saranoitu suodatinteline (päällä kiinteä kansi) ja automaattinen tippalukko.

Vierailija
10/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on ollut hintansa arvoinen.

Vierailija
11/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi aikoinaan n. 120e. Hyvä on ollut ja 5 vuoden takuu, joten tuon takuunkin takia jo kannava ostos.

Vierailija
12/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kohta kymmenen vuotta vanha ja haluaisin uuden kun niin tylsän värinen. Mutta kun se keittää parempaa kahvia kuin sisarusteni hienot Moccamasterit.

Vierailija
13/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä ne moccamasterit kestävät, mutta ovat ne kyllä susirumiakin. Mulla tulee kanssa aina toimistot mieleen niistä.

Mutta eikös kahvinkeitin nyt suurinpiirtein satasen maksa joka tapauksessa, jos ei ole ihan pilipalia ostamassa. Meillä on espressokeitin ja se maksoi enemmänkin, joten mun mielestä 129 ei ole kovin paha hinta.

Vierailija
14/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en silti omastani luovu. Silmäkin on jo tottunut tohon rumilukseen, ja edelleen se keittää mulle tosi hyvät aamukahvit, muulloin en kahvia edes juo.

En muista mitä makso? on jo montavuotta sitten ostettu, mutta edelleen tosiaan on voimissaa toi keitin. Jos menis rikki, luulen että ostaisin samanlaisen tilalle, oon siitä oikeastaan ihan varma.

Vierailija
15/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta moccamaster (perusmalli) on yksinkertaisuudessaan tyylikäs. Sopii meidän 50-luvun keittiöön. En ole löytänyt sopivamman näköistä. Muut näyttää moderneilta :)

En silti maksaisi yli 100 e keittimestä, vaikka pari kertaa päivässä käytetään eli on ihan kova käyttö. Mutta tilasin heti kun näin tarjouksen: vauva-lehti 12 kk + moccamaster = 79 e.

:)

Vierailija
16/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin mausta en osaa sanoa, kun en itse juo, mutta ulkonäkö tuolla mallilla parempi kuin monella edullisemmalla mallilla. Perinteiset Moccamasterit taas mielestäni tosi rumia.

Vierailija
17/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sopii meidän 50-luvun keittiöön.

- 25

Vierailija
18/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Sopii meidän 50-luvun keittiöön.

- 25

on se myös 70-lukulainen, mutta kerro parempi 50-lukuhenkinen keitin, ei pannu :)

t. se jolla 50-l keittiö

Vierailija
19/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyy 20v vanha moccamaster, käytettävyys hyvä ja kaikki alkuperäiset osat tallella ja ehjinä. Loistavaa kahvia ja keitin toimii näin 20 vuoden jälkeenkin kuin juuri ostettu.

Tuttavien moccamaster on 27v vanha, sama juttu.

Laatu maksaa, näinhän se on. Mahtaako se 60e braun porskuttaa yli 20 vuotta?