Paras/hyvä gynekologi Leppävaaravan Mehiläisessä?
Kenellä olette käyneet ja ketä vositte suositella? Onko jollakin kokemusta esim. Anna-Maija Tapperista tai Pontus (sukunimi unohtui :) ) ?
Itsellä niin paljon kokemusta " huonoista" gynekologeista, että toisoisin löytäväni nyt jonkun asiallisen ja asiansa osaavan kokeneen gynen!
Kommentit (6)
maanantaisin gynekologi Kaija Ylänen !!!
Ehdottomasti ja lämpimästi suosittelen Heidi Nilssonia. En tiedä tarkalleen millä lääkäriasemalla hän ottaa vastaan, mutta jossain espoossa joka tapauksessa. Muistaakseni Tapiolassa. Aiemmin oli ainakin Helsingin Femedassa. Itse olen Vantaalta ja olen kaiholla miettinyt ajanko Espooseen vain pitääkseni hyvän lääkäri-potilas suhteen yllä. Parempaan en ole törmännyt vaikka kymmenkunta olen läpikäynyt.
Halusin ajan pikaisesti, joten noita edellä mainittuja lääkäreitä en päässyt " testaamaan" . Kävin sen sijaan Anna-Maija Tapperin vastaanotolla ja täytyy sanoa, että hän oli todella asiantunteva, perusteellinen ja mukavan oloinen. Ainoat asiat mistä vois jotain negatiivista sanoa...pieni kiireen tuntu. Käyntini kesti max.12min. ja siinä ajassa keskusteltiin, sisätutkimus, tutkimus ultralla, rintojen tutkiminen ja pillerireseptin kirjoitus...itsellä oli siis sellainen olo, että nyt pitää puhua nopeasti jos on jotain asiaa :)
No asiani sain hoidettua ja kaikki hyvin :) ...ainiin...se toinen miinus oli 120¿ Kelakorvauksen jälkeen :)
Hän on toiminut myös sairaalassa Kätilöopistolla ja jos tarvitsee lähetettä laittaa johonkin suuntaan, hän tietää miten se kulkee ja osaa ottaa asiat " tosissaan"
Muilla gyneillä en ole Mehiläisessä käynyt, mutta Kaija on ollut ihan ok. Tekee perusteellista työtä pelkkää pillerireseptiäkin varten. Tutkii jopa rinnatkin, mitä kaikki lääkärit eivät aina tee.
...siinä toivossa, että joku kertoisi hyvistä gynekologeista. Aika pitäisi varata pikaisesti, mutta kenelle sen tilaisin???