Miten voi pissata niin ettei lorise?
Ärsyttää kun pissan suihku aiheuttaa kauhean lorinaäänen pöntöllä. Ennen auttoi kun persausta käänsi vähän vinoon istuimella ja tähtäsi auihkua pytyn seinämään, mutta raskauden aikana värkin malli muuttunut jotenkin ja aina vaan lorottaa keskelle pytyn vesilammikkoa. Kauhia lehmänkusen lorotinääni ja kuuluu varmaan naapuriin saakka! Wc paperikin liukenee sinne veteen niin nopeesti. Miten saada lorotus hallintaan?
Kommentit (24)
Sun pitää istua vähän enempi siinä renkaan etureunalla. Niin mä aina teen. Eli älä istu perille saakka. Mä oon täysin äänetön kusija.
Tämä oli päivän paras neuvo, n:o 2. Kiihottavan kuuloistavahan se vaan on, kun kunnon lorotus kuuluu naisten vessasta. Siellä miesten puolella voi joku olla muna pystyssä :)
Minulla on hyvin lyhyet karvat (lyhennän saksilla ihan lyhyiksi ja siistin höylällä) ja tämä auttaa. Kusi suihkuaa paremmin eteenpäin kun ei ole esteitä. Ja tosiaan renkaan etureunalla istuminen auttaa.
Pudota se paperi just kun alat lorottamaan ja hieman enemmän sitä paprua.
Kamalan kuuloista kun yleisissä vessoissa joku ämmä kusee kuin hevonen
Mitä sitten jos lorotus kuuluu? Sitä varten siellä vessassa ollaan
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:53"]
Tämä oli päivän paras neuvo, n:o 2. Kiihottavan kuuloistavahan se vaan on, kun kunnon lorotus kuuluu naisten vessasta. Siellä miesten puolella voi joku olla muna pystyssä :)
[/quote]
Perustelapa väittämäsi. Miksi ihmeessä miehiä kiihottaisi kusen lorina?
Ei auttanu etureunapissaus. Lorisee! T.AP
Suppilo vessaan. Hanki sellainen malli jossa ripustusrengas reunassa, niin voit laittaa naulaan pöntön viereen.
Suuntaat supplilon reunaa kohti ja lasket siihen. Reissuja ja vierailuja varten tukevaa paperia pari arkkia kassiin. Niistä kääräiset kätevän ohjurin.
Ei lorise enää.
Suíhkua voi suunnata myös vetämällä reippaasti värkin yläosasta ylöspäin. Näin saat sihdattua pöntön etureunaan ja vältät lorotuksen. Älä venytä värkkiäsi kuitenkaan liikaa ettet suihki ihan reunuksille.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:53"]
[/quote]
Perustelapa väittämäsi. Miksi ihmeessä miehiä kiihottaisi kusen lorina?
[/quote] Miehiä kiihottaa kaikki naisen sukuelimiin liittyvä, piste.
Istu pöntön etureunalla, liikuttele lantiota niin että suihku kohdistuu vessanpöntön seinämään. Ja paaljon paperia vaimennukseksi!
Käännä persettä viistoon noin 20°
Kannattaa kuunnella kaijuttimella musiikki niin ei kukaan huomaa.
Istudu kauemmas pytylle