Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian lapsesi sairastui siitä kun aloitti päiväkodissa?

Vierailija
27.01.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tarhassa vuoden

Vierailija
2/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittivat hoidossa elokuussa 2007. Lasten iät 2v ja 5v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai aivokalvon tulehduksen. Siitä toivuttiin piiiiiitkäään kotona ja sitten kokeiltiin tarhaa uudelleen. Kaksi päivää oli ja toisena tuli kuumeisena kotiin. Syyksi paljastui suutulehdus, sairaalassa oltiin kolme vuorokautta. Tämän jälkeen meiltä ei olla tarhassa oltukaan. Poika oli tällöin 1v7kk.

Vierailija
4/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen taisi mennä ihan pari kolme kuukautta eli en usko että kotihoidossakaan olisi siltä yhdeltä syysflunssalta säästytty.



Sen sijaan minä sairastin kaksi ekaa kuukautta niin että pari viikkoa terveenä, viikko kipeenä.



Mitäpä sitä ei tekisi lastensa puolesta =)

Vierailija
5/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nyt 3,5v. ja aloitti hoidon 1,3v, eli ollut siellä jo reilun kaksi vuotta. Muutaman kerran ollut tässä nuhassa ja oksennustaudissa, mutta ne ovat tarttuneet minulta/lapsen isältä. Pesemme huolellisesti käsiä AINA, lääkärikin sen sanoi olevan suurin syy siihen, että lapsi ollut uskomattoman terve.

Vierailija
6/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pph:lla 10,5-kuisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen kyllä pientä nuhaa monestikin.

Vierailija
8/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustumisen aloittamisesta, eli ei ollut vielä edes täysiä hoitopäiviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi