Kuinka pian lapsesi sairastui siitä kun aloitti päiväkodissa?
Kommentit (8)
Aloittivat hoidossa elokuussa 2007. Lasten iät 2v ja 5v.
Sai aivokalvon tulehduksen. Siitä toivuttiin piiiiiitkäään kotona ja sitten kokeiltiin tarhaa uudelleen. Kaksi päivää oli ja toisena tuli kuumeisena kotiin. Syyksi paljastui suutulehdus, sairaalassa oltiin kolme vuorokautta. Tämän jälkeen meiltä ei olla tarhassa oltukaan. Poika oli tällöin 1v7kk.
siihen taisi mennä ihan pari kolme kuukautta eli en usko että kotihoidossakaan olisi siltä yhdeltä syysflunssalta säästytty.
Sen sijaan minä sairastin kaksi ekaa kuukautta niin että pari viikkoa terveenä, viikko kipeenä.
Mitäpä sitä ei tekisi lastensa puolesta =)
Lapsi nyt 3,5v. ja aloitti hoidon 1,3v, eli ollut siellä jo reilun kaksi vuotta. Muutaman kerran ollut tässä nuhassa ja oksennustaudissa, mutta ne ovat tarttuneet minulta/lapsen isältä. Pesemme huolellisesti käsiä AINA, lääkärikin sen sanoi olevan suurin syy siihen, että lapsi ollut uskomattoman terve.
Sitä ennen kyllä pientä nuhaa monestikin.
tutustumisen aloittamisesta, eli ei ollut vielä edes täysiä hoitopäiviä.
ollut tarhassa vuoden