Lapsella alkuillasta lämpöä 37,1. Aamulla päiväkotiin 4 tunniksi vai ei?
Kommentit (10)
Jos kovasti touhuaa niin voi lämpöillä.
aina kun vähän epäilyttää onko lapsi hoitokunnossa, niin kannattaa mieluummin jäädä kotiin.
Vaikka olisi kainalosta mitattu niin minusta tuo ei ole vielä kuumetta jos lapsi ei ole muuten kipeän oloinen.
taustalla monta päivää korkeassa kuumeessa (38,5).
ap
periaatteessa tuon verran voi lämpö nousta riehumisestakin, mutta jos on myös sairaan oloinen, niin sitten voi olettaa että voi tulla kuumettakin.
Itse mietin, laitanko huomenna kouluun ekaluokkalaisen, jolla on kova yskä. Nuha alkaa plla jo parantunut, eikä kuumetta ole ollut koko 3pv sairastamisen aikana. Pojalla on astma, siksi olen vähän varovainen yskän suhteenkin.
saa jälkitautia tai sairastu uudelleen kun on heikko
Pitää olla täysin kuumeeton päivä ennen kun tarhaan, etenkin jos ollut korkeaa kuumetta pitkää niin minä ainakin katsoisin vielä huomisen. Vaikka tuo 37,1 tosiaan voi tulla ihan riehumisestakin, oliko aamulla lämmöt normaalit ? Jos lapsi voi hyvin niin toki voit viedä hoitoon, mutta itse pitäisin varmuuden vuoksi vielä kotona.
kotiin, jos yhtään mietityttää.
T. yksi, joka on kyllästynyt puolikuntoisena tarhaan tuotaviin lapsiin
normaali lämpöhän tuo on