Käytätkö hammaslankaa? Kuinka usein? Haiseeko hengityksesi?
Olen kärsinyt haisevasta hengityksestä jo vuosia. Luulen, että yksi syy hajuilulle on nielurisat, joihin kertyy kaikkea möhnää valkoisiksi pallukoiksi. Nyt putsasin ekan (noloa, mutta totta...) kerran elämässäni hammaslangalla hammasvälit ja voi taivas, kuinka haisevaa möhnää niissä oli! Voisiko hajuhengitys vain johtua siitä, etten ole rassaillut välejäni riittävästi? ;)
Kommentit (7)
oli joskus joulukuussa(?) juttu tuosta haisevasta hengityksestä. harmi, etten leikannut sitä talteen! Oletko puhunut hammaslääkärin kanssa? Itse aloin kärsiä viime vuonna haisevasta hengityksestä. aloin käyttämään lähes päivittäin hammaslankaa ja ostin apteekista sitä mainostettua SB-jotakin ainetta siihen tarkoitukseen. Oletko testannut sitä?
Eihän siihen mene kuin hetki, ja puhdas suu on kuitenkin tärkeä asia.
vielä saanut aikaiseksi. Pitäisi painella huomenna apteekkiin.
ap
mulla on ahtaat hammasvälit. voi muuten tulla reikiä sinne.
mikään suuvesi ei niitä sieltä hävitä. ne pitää painella sieltä vaikka lusikan varrenpäällä... kokemusta on eikä henki haise enää koskaan...
Hammaslankaa tulis käyttää aamuisin ja iltaisin.