Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö hammaslankaa? Kuinka usein? Haiseeko hengityksesi?

Vierailija
27.01.2008 |

Olen kärsinyt haisevasta hengityksestä jo vuosia. Luulen, että yksi syy hajuilulle on nielurisat, joihin kertyy kaikkea möhnää valkoisiksi pallukoiksi. Nyt putsasin ekan (noloa, mutta totta...) kerran elämässäni hammaslangalla hammasvälit ja voi taivas, kuinka haisevaa möhnää niissä oli! Voisiko hajuhengitys vain johtua siitä, etten ole rassaillut välejäni riittävästi? ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslankaa tulis käyttää aamuisin ja iltaisin.

Vierailija
2/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joskus joulukuussa(?) juttu tuosta haisevasta hengityksestä. harmi, etten leikannut sitä talteen! Oletko puhunut hammaslääkärin kanssa? Itse aloin kärsiä viime vuonna haisevasta hengityksestä. aloin käyttämään lähes päivittäin hammaslankaa ja ostin apteekista sitä mainostettua SB-jotakin ainetta siihen tarkoitukseen. Oletko testannut sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siihen mene kuin hetki, ja puhdas suu on kuitenkin tärkeä asia.

Vierailija
4/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä saanut aikaiseksi. Pitäisi painella huomenna apteekkiin.



ap

Vierailija
5/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ahtaat hammasvälit. voi muuten tulla reikiä sinne.

Vierailija
6/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään suuvesi ei niitä sieltä hävitä. ne pitää painella sieltä vaikka lusikan varrenpäällä... kokemusta on eikä henki haise enää koskaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap