Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akatiivisesti kuntoilevat: lähdetteköräkätaudissa (jos ei kuumetta) esim. jumppaan?

Vierailija
27.01.2008 |

Mietin tässä, pitäisikö kohta lähteä hydrobickiin. Pari päivää on ollut aikamoinen räkätauti, mutta ei kuumetta. Lasten kanssa olin aiemmin tänään luistelemassa ja hyvin meni, mutta nyt olen ihan naatti (tekisi mieli mennä jo nyt nukkumaan). Lähtisittekö minun asemassani?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pysyt kotona etkä lähde mihinkään bicciin, räkätaudissa ei urheilla!!

Tämä oli kaikessa ystävyydessä sanottu, voi tulla vaikka mitä vakavia juttuja, jos lähtee rehkimään sairaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se sanoo että olet naatti niin eiköhän kannattaisi levätä?

Vierailija
4/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole aktiivisesti kuntoileva, mutta yritän tulla sellaiseksi (uuden vuoden lupaus).

ap

Vierailija
5/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helposti mennä parikin viikkoa ennenkuin kannattaa lähteä rehkimään. Siihen kannattaa varautua, annat itsesti olla sairaana etkä edes ajattele urheilua!!Kokemusta on.

Vierailija
6/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman taudin paheneminen ja pitkittyminen sekä muiden tartuttaminen eivät minuakaan houkuttelisi. Nuorempana ja ajattelmattomana tuli käytyä kipeänäkin jumpassa, mikä oli todella tyhmää.

Vierailija
7/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sairastanut flunssan jälkitautina sydänlihaksen tulehduksen. Jälkitaudin syntymiselle oli merkityksellistä se, että en levännyt riittävästi pienen flunssan jäljiltä. Takaisin olin normaalikunnossa puolen vuoden kuluttua tuon tulehduksen toteamisesta.

Mä en siis suosittele kenellekään treenausta flunssassa. Enkä myöskään työntekoa, hulluimmathan tulevat töihin sairastuttamaan muut ja saavat itse vielä keuhkokuumeen ja kolmen viikon sairasloman...

Vierailija
8/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini (himourheilija) menehtyi sydänlihastulehduksen jälkiseuraksiin.