Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin unikko kangasta myyntiin huutonettiin ja saan siitä reilusti enemmän, kuin halusin :)

Vierailija
27.01.2008 |

Laitoin lähtöhinnaksi 2e ja ajattelin, että eka kerralla se ei edes mene kaupaksi ja sitten loppujen lopuksi joku yksi ihminen sitä huutaa. Nyt siitä on huudettu jo 7e :)

Eikä nyt ole tarkoitus mainostaa! Köyhälle vaan tulee niin hyvä mieli muutamienkin eurojen ekstroista! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa lähteä tyhjentämään omaa kangasvarastoani...

Vierailija
2/2 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi