Lue keskustelun säännöt.
Laitoin unikko kangasta myyntiin huutonettiin ja saan siitä reilusti enemmän, kuin halusin :)
27.01.2008 |
Laitoin lähtöhinnaksi 2e ja ajattelin, että eka kerralla se ei edes mene kaupaksi ja sitten loppujen lopuksi joku yksi ihminen sitä huutaa. Nyt siitä on huudettu jo 7e :)
Eikä nyt ole tarkoitus mainostaa! Köyhälle vaan tulee niin hyvä mieli muutamienkin eurojen ekstroista! :)
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taidanpa lähteä tyhjentämään omaa kangasvarastoani...