Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<<<<mitä tehdä kun mies ei halua

Vierailija
27.01.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä se tuntuu. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta, siitä on 4 vuotta ollut miehen haluttomuutta, joka pikkuhiljaa on vain pahentunut. Viime vuoden puolella rakastelimme kaksi kertaa. Aluksi itkin ja jopa anelin... viime vuonna en enää tehnyt niin, lopetin lähes kokonaan yrittämiset ja tulos oli tosiaan se 2 kertaa. Mieheni on käynyt tutkimuksissa, fyysisesti kaikki ok. En ole ulkoisesti epämiellyttävä ja olemme alle nelikymppisiä terveitä ihmisiä. Olen päättänyt kuitenkin elää mieheni kanssa. En enää valita seksin puutteesta vaan keskityn kaikkeen positiiviseen elämässä. Sitä on paljon, seksi on vain osa elämää, parisuhdetta. Silloin kun on hormonaalisesti aktiivisin vaihe, voi nautintoa saada ihan itsekseenkin. Ehkä joskus koittaa aika, jolloin kohtaamme taas seksuaalisesti. Siihen asti on turha kuluttaa elämää valittamalla. Oli hyvä tunne kun oivalsin tämän! Hyvää jatkoa sinulle, kyllä asiat yleensä järjestyy, tavalla tai toisella.

Vierailija
2/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä pöljiä äijiä näin riittääkin?

Polttaako ne tupakkaa? Harrastako ne " urheilua" , eli viettävät aikaansa mieluummin poikien seurassa? Tuollainen panee epäilemään kaikenlaista...

Tavalla tai toisella asiat järjestyvät. Siispä ottakaa se toinen tapa jo käyttöön!

Meillä ikä lähentelee kuuttakymmentä. Joo, vaimolla alkaa hiukan jo halut hiipumaan, mutta silti niitä vielä riittää useaan kertaan viikossa. Minulle kelpaisi useamminkin. Enpä silti valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta terve mies saa orgasmin tavalla tai toisella takuuvarmasti viikottain.

Vierailija
4/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Mies

Vierailija
5/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaihda miestä!

Vierailija
6/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta juuri seksi ja kaikki seksuaalisuuden ilmaiseminen puolisonsa kanssa tekee suhteesta parisuhteen.

Ilman seksiä ollaan vähän niinkuin ystäviä/kämppixiä......

Minulla (nainen) on aivan ihana miespuolinen ystävä joka on minulle hyvin tärkeä. Hänen kanssaan voi jutella mistä vain, meillä on yhteisiä harrastuksia ja satumme työskentelemään samassa paikassa. Kuitenkin hän on vain ystävä. Samoja asioita teen oman mieheni kanssa mutta suhteemme on luonteeltaan erilainen juuri seksin ansiosta. Enkä tarkoita että seksi olisi kaikki kaikessa, mutta äärettömän suuri osa parisuhdetta kuitenkin. En tiedä mitä tekisin jos omalle kohdalle sattuisi näin, vaikealta tuntuisi elää ilman seksielämää...

Vierailija
7/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tehdä? Mies aina vetoaa kaikkiin tekosyihin. en jaksa, on myöhä, lapset herää ym. Minussa ei muka ole vika, mutta en oikein osaa enää näin uskoa. Mies ei KOSKAAN tee aloitetta, aina on minusta kiinnni jos haluan seksiä. Yleensä ei suostu ja pahoitan joka kerta mieleni. Aina on joku syy, mutta en minä. Kun kysyn onko kerran kuussa liikaa vaadittu, hänen mielestään ei, vaan liiian vähän! Mutta ei se muuksi muutu. Kaikki on muuten hyvin, parisuhde muulta osin ok, lapsille täydellinen isä ym. En vaan jaksa olla aina torjuttu. Vaikka kuinka kysyn syitä, niitä ei ole. Kun joskus harvoin seksiä on, hän nauttii ja kokee sen muutenkin hyväksi, mutta tilanne ei muutu. Hänen mielestään ikäkin on merkittävä syy seksin haluamiselle. Hän on 33v... Jopa 70v haluavat seksiä, hän ei..

Vierailija
8/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvioissa toinen nainen, jonka kanssa haluaa?