Huutonetissä menee kaupaksi vain 80-luvun kulahtaneet lastenvaatteet
Taidanpa myydä omani kirpparilla, niin ei tarvitse ilmaiseksi antaa
Kommentit (10)
80-luvulla oli näitä räikeitä ja pastelli/neon/monivärisiä college-pukuja ja muita sellaisia. 70-luvulla oli kapeita joustotrikoisia tai leveälahkeisia vaatteita, joka tekevät kauppansa.
Kaippa se on kiinni myyjästä myös ja siitä millaisen ilmoituksen tekee ;)
Selkeät kuvat, yksinkertainen mutta hiukan värikkäämpi ilmoitus, näyttää paremmalta !
Vaivaahan tuossa on ja aikaa menee mutta itsekin mieluusti huudan sellaista vaatetta jossa on nähty vaivaa !
mielikuvituksellista nimeämistä kohteelle? Minua kun ainakin hiukka ärsyttää nämä Jessen vaatekaapin tyhjennys yms. ilmoitukset...
Vierailija:
mielikuvituksellista nimeämistä kohteelle? Minua kun ainakin hiukka ärsyttää nämä Jessen vaatekaapin tyhjennys yms. ilmoitukset...
otsikko ilmoituksessa voi olla vaikka punainen :) Lisäksi mitat !! Ehdottomasti mitat ilmoitukeen, oli sitten kyseessä vaikka tossun pohjan mitta tai paidasta hiha !
Ilmoitukseen kannattaa laittaa välit, tekstiä on helpompi lukea ja nuo kuvat : ehdottomasti isot kuvat jolloin niitä ei tarvitse klikata erikseen ja odottaa latautumista !
Olen käyttäny aijaa comia enkä ole ainakaan vielä keksinyt miten. Olisi kieltämättä tehokkaampi.
Kiitos tähän astisista vinkeistäsi!
Ja siitä ensimmäinen rivi, tulee iso kuva :)
Eli googleta Tinypic Hosting !
Siis ihan tän vuosituhannen vaatteet :)