Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela leikkasi tukiani, ja sitten kun menin sossuun niin siellä sanottiin että mun pitää hankkia lisätuloja...

Vierailija
13.12.2025 |

Kysyin että miten?

Nimittäin jos hankin lisätuloja, niin Kela sitten leikkaa niiden tulojen verran multa lisää rahaa koska saan perustoimeentulotukea.

Kun kysyin sossulta että miten mä muka hankin lisätuloja, kun kela leikkaa tulojen verran, niin vastaus oli vain pään pyörittelyä ja että se ei ole hänen asiansa.

Mulla ei ole nyt ruokaa, eikä rahaa ruokaan. Istun viikonlopun yksin kotona kun ei ollu varaa mennä ystävän luokse!

Miten tämän maan asiat on ajettu tähän jamaan? Alan ihan oikeasti kohta rikolliseksi

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻

Vierailija
2/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa mennä ystävän luokse? Ja nyt ystäväkin istuu yksin,kun kummallakaan ei tullu mieleen et ystäväsi vois tulla sun luokse. Höh. Mä itte käyn töissä,mut en mäkään tässä tee mitään mihin ei ole varaa. Istun kotona villasukat jalassa ja odotan tilipäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee 👴🏻

Oho

Vierailija
4/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maa on ajettu tähän jamaan? Kysytkö oikeasti? 

Vastaa ensin, miten sä ajoit itsesi tohon jamaan?

Vierailija
5/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se töihin meno.

Vierailija
6/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea apu on vankilassa

Vierailija
7/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä käyn ja istun kotona ja välillä ulkoilen ja odotan maanantain tilipäivää. Rahaa ei ole mutta ruokaa on. Tilistä jää 350 e ruokaan kun maksan laskut. Onneksi lahjat on hankittu aiemmin.

Vierailija
8/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa mennä ystävän luokse? Ja nyt ystäväkin istuu yksin,kun kummallakaan ei tullu mieleen et ystäväsi vois tulla sun luokse. Höh. Mä itte käyn töissä,mut en mäkään tässä tee mitään mihin ei ole varaa. Istun kotona villasukat jalassa ja odotan tilipäivää.

Ystävä on yhtä köyhä kuin minä ja asuu 30km päässä, eikä ole varaa bussilippuun kummallakaan

ap

Vierailija
9/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se töihin meno.

Olen hakenut noin 10 000 työpaikkaan mutta kukaan ei halua palkata minua

ap

Vierailija
10/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KONALAN JAUHELIHAMIES LOPETA NÄIDEN PASKOJEN JANKUTUSTEN TEKEMINEN

Vierailija
11/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän pitää kustantaa sun matkat kaverille? Ei tässä oe muuta tapahtunut kuin että sulta rahat loppu eikä suinkaan koko maa pilalla. Olet itsekäs ihminen jolta puuttuu suhteellisuudentaju. 

Maailmassa on oikeitakin ongelmia. Ajattelee, että tommoset saa vielä äänestääkin. 

Vierailija
12/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä on yhtä köyhä kuin minä ja asuu 30km päässä, eikä ole varaa bussilippuun kummallakaan

ap

No kuitenkin teillä puhelimet on,voitte soitella. Harmi ettei kummallakaan ole muita ystäviä,sukulaisia vaan olette kaksi ihmistä kaukana muista ja yksin. Naapureihinkaan ei kannata tutustua.

Vierailija
13/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaisitte vaikka vuorella,että tässä kuussa ystävä olis säästänyt yhteen bussilippu reissuun rahaa ja sä ens kuussa. 

Vierailija
14/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KONALAN JAUHELIHAMIES LOPETA NÄIDEN PASKOJEN JANKUTUSTEN TEKEMINEN

Never!

Vierailija
15/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa puolet ansiotulosta tällä hetkellä

Vierailija
16/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää keskittykö enää näihin mallisiin huoliin vaan Jeesukseen Kristukseen koska Herran päivä on aivan ovella. Pahat nimittäin jatkaa pahoina aivan siihen hetkeen asti kunnes palvat kun nippuun siodotut lyhteet. Suomessa on SELVÄSTI sydämet kylmenneet MOTB -CV -injektoiden jälkeen, köyhät saavat osakseen vain vainoa ja pilkkaa (koska vihaavat Herraamme Jeesusta ja köyhien joukossa on todennäköisemmin vielä aitoja Jeesukseen uskovia jotka eivät sortuneet pedonmerkkin plandemiassa) missään ei näy mitään yhteishekeä paitsi niillä hloBAALeilla satanisteilla jotka vetävät yhtäköyttä.

Täällä pian koittavan Herramme Jeesuksen Kristuksen päivän odotusta https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/posts

Vierailija
17/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi edes maahanmuuttaneet voivat elää leveästi.

Vierailija
18/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää keskittykö enää näihin mallisiin huoliin vaan Jeesukseen Kristukseen koska Herran päivä on aivan ovella. Pahat nimittäin jatkaa pahoina aivan siihen hetkeen asti kunnes palvat kun nippuun siodotut lyhteet. Suomessa on SELVÄSTI sydämet kylmenneet MOTB -CV -injektoiden jälkeen, köyhät saavat osakseen vain vainoa ja pilkkaa (koska vihaavat Herraamme Jeesusta ja köyhien joukossa on todennäköisemmin vielä aitoja Jeesukseen uskovia jotka eivät sortuneet pedonmerkkin plandemiassa) missään ei näy mitään yhteishekeä paitsi niillä hloBAALeilla satanisteilla jotka vetävät yhtäköyttä.

Täällä pian koittavan Herramme Jeesuksen Kristuksen päivän odotusta https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/posts

Korjauksia: palavat kuin lyhteet ja PAHAT (wicked) vihaavat Jeesusta Kristusta, eivät köyhät (pääsääntöisesti), vaikka epäloogisesti myös osa köyhistä..jolloin toki saavat myös ansaitsemansa rangaistuksen.

BTW Seksuaalinen rappio kertoo selvästi että henkilö on paha, eli siitä jokainen miettimään omaa henk koht tilannetta.

Vierailija
19/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm speechless 😮 Ezekiel 1:4 4 And I looked, and, behold, a whirlwind came out of the north, a great cloud, and a fire infolding itself, and a brightness was about it, and out of the midst thereof as the colour of amber, out of the midst of the fire. Ezekiel 10:10 10 And as for their appearances, they four had one likeness, as if a wheel had been in the midst of a wheel. Please Watch to the End. https://youtu.be/PkF3E5dcDMc?si=Y1IOZ...

Vierailija
20/22 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi