Mitä tekisin ku mies ei pese itteään? ov
Ei millään vaihtais alushousuja ja teepaitaa, sukatkin on aina ihan mustat. Ei suostu menemään suihkuun, kun ei oo kerta hionnut. On kuitenki sellanen työ et tarttuu kaikkia hajuja kun rassaa kaiket päivät moottoreita. Perjantaisin käy saunassa mutta sillonki vaan suunnilleen viruttaa ittensä äkkiseltään.
Kommentit (34)
Käydään yhdessä karaokessakin. Se on meidän harrastus, noiden eläinten lisäksi. ja mettällä mies käy.
ap
alkkareissa pitäs näyttää ukolle ovea. On se kumminkin ihan hyvä mies ja omalla laillaan komea.
ap
vaan alkanu käyttää mustia alkkareita, jossa jarrarit ei näy. Nyt joudun käyttämään nenää.
lähinnä jotain käytännön vinkkejä miten ihmisen sais houkuteltua pesulle. pitäiskö viedä se lenkille ja sanoo sit että kun nyt hiottiin niin eiköhän pistetä sauna tulille? Se kun ei periaatteesta haluais lämmittää saunaa ku kerta viikko ja ilman saunaa ei tuu pesuja.
no pitää kokeilla taas maanantaina ostaa sille uus suihkusaippua ja deurorantti.
ap
että mene nyt hyvä mies suihkuun ja vaihda ne alusvaatteet.
vaikka käy suihkussa ja pesee tukkansa shampoolla niin ei näytä puhtaalta. On varmaan niin likainen tukka et tarttis perään heti toisen shampoopesun. Syytetään vaan niiden äitejä.. nehän ne on ne pienestä pitäen tavoille opettaneet. Mun miehen äitikin muuten haisee tosi pahalle..
Siinä tulee jo esipesu, ja sitten viet sen saunaan ja juuriharjalla peset sen sen vuoksi että saat veren kiertämään. Eikä se voi saunan jälkeen edes pukea niitä likaisia vaatteita päälleen. Kätevää, eikö totta? Niin minä aina teen!
yöks, mulla oksettaa jo ajatuskin nussimisesta semmosen kans. kerro vielä mitä sä siinä näet. luulitko että sillä oli mustat sukat ja vaatteet ku eka kerran tapasitte?
Vierailija:
Oon koittanu ostaa paljon uusia alkkareita, sukkia ja pitkiä kalsareita, että käyttäis niitä mutta sillä on kahet kolmet alkkarit, jota käyttää. Yhet silkkiset jossa homer simpsonin kuva ja kahet hessu hopo alkkarit. Oon yrittänyt ettiä just samanlaisia, mutta ei niitä myydä enää kai missään. Pakko sille on antaa ja tehdä vaikka mitä temppuja ettei lähde vieraisiin. Sitäki on tapahtunu.ap
Missähän on sinun itsekunnioitus? entä sinun elämänilo ja -oikeus?
Viittikkö ens viikolla hommata itelles uuden asunnon ja anna sen ukon haista sen vieraan naisen kainalossa.