Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin ku mies ei pese itteään? ov

Vierailija
26.01.2008 |

Ei millään vaihtais alushousuja ja teepaitaa, sukatkin on aina ihan mustat. Ei suostu menemään suihkuun, kun ei oo kerta hionnut. On kuitenki sellanen työ et tarttuu kaikkia hajuja kun rassaa kaiket päivät moottoreita. Perjantaisin käy saunassa mutta sillonki vaan suunnilleen viruttaa ittensä äkkiseltään.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän on sinun itsekunnioitus? entä sinun elämänilo ja -oikeus?

Viittikkö ens viikolla hommata itelles uuden asunnon ja anna sen ukon haista sen vieraan naisen kainalossa.

Vierailija
22/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään yhdessä karaokessakin. Se on meidän harrastus, noiden eläinten lisäksi. ja mettällä mies käy.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkkareissa pitäs näyttää ukolle ovea. On se kumminkin ihan hyvä mies ja omalla laillaan komea.

ap

Vierailija
24/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvälle sellaiselle:)

Vierailija
25/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan alkanu käyttää mustia alkkareita, jossa jarrarit ei näy. Nyt joudun käyttämään nenää.

Vierailija
26/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä jotain käytännön vinkkejä miten ihmisen sais houkuteltua pesulle. pitäiskö viedä se lenkille ja sanoo sit että kun nyt hiottiin niin eiköhän pistetä sauna tulille? Se kun ei periaatteesta haluais lämmittää saunaa ku kerta viikko ja ilman saunaa ei tuu pesuja.

no pitää kokeilla taas maanantaina ostaa sille uus suihkusaippua ja deurorantti.

ap

Vierailija
27/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
28/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mene nyt hyvä mies suihkuun ja vaihda ne alusvaatteet.

Vierailija
29/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
30/34 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan provo täällä haisee

Vierailija
31/34 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka käy suihkussa ja pesee tukkansa shampoolla niin ei näytä puhtaalta. On varmaan niin likainen tukka et tarttis perään heti toisen shampoopesun. Syytetään vaan niiden äitejä.. nehän ne on ne pienestä pitäen tavoille opettaneet. Mun miehen äitikin muuten haisee tosi pahalle..

Vierailija
32/34 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee jo esipesu, ja sitten viet sen saunaan ja juuriharjalla peset sen sen vuoksi että saat veren kiertämään. Eikä se voi saunan jälkeen edes pukea niitä likaisia vaatteita päälleen. Kätevää, eikö totta? Niin minä aina teen!

Vierailija
33/34 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän näistä! :)

Vierailija
34/34 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöks, mulla oksettaa jo ajatuskin nussimisesta semmosen kans. kerro vielä mitä sä siinä näet. luulitko että sillä oli mustat sukat ja vaatteet ku eka kerran tapasitte?

Vierailija:

Oon koittanu ostaa paljon uusia alkkareita, sukkia ja pitkiä kalsareita, että käyttäis niitä mutta sillä on kahet kolmet alkkarit, jota käyttää. Yhet silkkiset jossa homer simpsonin kuva ja kahet hessu hopo alkkarit. Oon yrittänyt ettiä just samanlaisia, mutta ei niitä myydä enää kai missään. Pakko sille on antaa ja tehdä vaikka mitä temppuja ettei lähde vieraisiin. Sitäki on tapahtunu.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi