Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin ku mies ei pese itteään? ov

Vierailija
26.01.2008 |

Ei millään vaihtais alushousuja ja teepaitaa, sukatkin on aina ihan mustat. Ei suostu menemään suihkuun, kun ei oo kerta hionnut. On kuitenki sellanen työ et tarttuu kaikkia hajuja kun rassaa kaiket päivät moottoreita. Perjantaisin käy saunassa mutta sillonki vaan suunnilleen viruttaa ittensä äkkiseltään.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pihtaamaan, ni josko tajuais. Mun mies välillä yrittää livetä pesusta ja sanoo samaa, ettei oo hionnut. Paskat! En huoli viereen nukkumaan, jos ei käy suihkussa.

Vierailija
2/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olis kuinka paskanen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis olen tietysti sitä mieltä ettei sun pitäisi joutua tekemään sitä, mutta jos muu ei auta.

Oma mieheni pesee musta joskus liian harvoin hampaitaan (vain kerran päivässä), mutta se on vähän parantanut tapojaan sen jälkeen kun olen ruvennut selittämään sen kuullen meidän lapselle kuinka tärkeää on pestä joka päivä hampaat kaksi kertaa. Mies oli ilmeisesti ajatellut että riittää ettei ole reikiä, mutta sen jälkeen kun olen selittänyt lapselle että " henki haisee tosi pahalta jos ei ole harjannut hampaitaan" niin johan mieskin tarttuu harjaan...

Vierailija
4/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vaan siksi että häntä haluttaa? Mutta kun sinua haluttaa vaan puhdasta miestä? Miten teillä muuten menee?

Vierailija
5/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu - seksiä

Ei pesua - ei seksiä

Luulisi oppivan tavoille

Vierailija
6/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pesu - seksiä

Ei pesua - ei seksiä

Luulisi oppivan tavoille

Vierailija
7/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oikeasti haisee kun heillä käy kylässä. Aina samat vanhat vaatteet päällä.

Ihmettelen miten joku viitsii edes nukkua sen vieressä.

Vierailija
8/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koittanu ostaa paljon uusia alkkareita, sukkia ja pitkiä kalsareita, että käyttäis niitä mutta sillä on kahet kolmet alkkarit, jota käyttää. Yhet silkkiset jossa homer simpsonin kuva ja kahet hessu hopo alkkarit. Oon yrittänyt ettiä just samanlaisia, mutta ei niitä myydä enää kai missään. Pakko sille on antaa ja tehdä vaikka mitä temppuja ettei lähde vieraisiin. Sitäki on tapahtunu.

ap

Vierailija
9/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko siltä suihin? Hyi olkoon jos vaan hiukan viruttaa niin ei sitä vehjettäänkään pese.

Vierailija
10/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oon koittanu ostaa paljon uusia alkkareita, sukkia ja pitkiä kalsareita, että käyttäis niitä mutta sillä on kahet kolmet alkkarit, jota käyttää. Yhet silkkiset jossa homer simpsonin kuva ja kahet hessu hopo alkkarit. Oon yrittänyt ettiä just samanlaisia, mutta ei niitä myydä enää kai missään. Pakko sille on antaa ja tehdä vaikka mitä temppuja ettei lähde vieraisiin. Sitäki on tapahtunu.

ap

Vierailija
11/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi muuten sitten kultakimpale, vai miksi siedät moista?

Minun mieheni käy 2 kertaa päivässä suihkussa...

Vierailija
12/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko miehesi muuten sitten kultakimpale, vai miksi siedät moista?

Minun mieheni käy 2 kertaa päivässä suihkussa...

Vierailija
13/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäekologista liruttaa itseään vedessä 2 kertaa päivässä. Suihku joka toinen päivä on sopiva useimmille - erikseen tietysti jotkut himourheilijat, jotka hikoavat päivittäin. Minun mieheni pesee kainalot ja munan päivittäin, mutta käy koko suihkussa ehkä parin kolmen päivän välein ja on aina hyvälle tuoksuva. Minä pesen alapään pari kertaa päivässä, suihkussa käyn joka toinen päivä.

Vierailija
14/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu.

Kaada sen päälle jotain, niin sen on pakko mennä suihkuun.

Ihme jos vieraatkaan kehtaa nussia paskalta haisevaa.

Vierailija
15/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Teillä ei mee hyvin

2 Miehesi haisee, eikä peseydy

3 Miehesi lähtee vieraisiin, jos et anna ja tee temppuja vaikka hän haisee

Peseytyykö hän muuten kun menee vieraisiin?

Vierailija
16/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu ollukkaan missään kaverilla vaan lyhyt suhde yhteen naiseen. Mut kulki silloinki paskasissa vaatteissa. Ei käy parturissakaan juuri koskaan, mä joskus väkisin tasotan sen tukkaa sivuista.

ap

Vierailija
17/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on kotona lapsena opetettu, että pikkuhousut ja sukat vaihdetaan päivittäin, samoin kuin pesulla käydään joka päivä! Puhtaana petiin, ei mustaksi likaantuneet paskaiset sukat ja kalsarit jalassa!!!

Minulla mies käy päivittäin suihkussa ja totta mooses se vaihtaa alusvaatteet päivittäin!! Siis sukat, alushousut ja t-paidan. Farkkuja ja pitkiä paitoja toki voi pitää useamman kerran, jos ei ole hionnut.

Vierailija
18/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvettiin samalla kylällä ja jotenki vaan kasvettiin yhteen. En tiä.

ap

Vierailija
19/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kattelis tollasta yhtään! Miten sä oikeesti ees ilkeet koskee siihen??

Vierailija
20/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks koiraa, viis kissaa, papukajoja, kani...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi