Näitä tuotteita et saa Lidlistä:
Minä aloitan:
- makeuttamaton soijamaito
Muuten voisin tehdä kaikki ruokaostokset periaatteessa Lidlissä, mutta soijamaidon takia on käytävä muuallakin.
Kommentit (151)
Lidlin soijamaito on ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
lidlistä saa maustamattomia broilerisuikaleita, jauhelihoja, lohta, karjalanpaistia, porsaanlihaa jne. Kun joku vaati kertomaan, onko siellä muuta kuin suolaisia säilykkeitä. Muualla on tietysti laajempi valikoima, mutta olen saanut aika hyvin perusostokset tehtyä. Juusto, jukurtti, vanukasvalikoima on hyvä.Kaveri tykkää vehnäoluesta jota sieltä saa halvalla.
Aika usein saa lukea, miten on Lidlissä vedetty milloin mikäkin ruokatuote pois ja siitäkin syystä en enää aio käydä siellä. Epäilyttää.
Viimeksi oli jugurtti, joka olisi syötäessä aiheuttanut ruokamyrkytyksen, mulla oli sellainen kaapissa, mutta ei onneksi ollut samalla pvm:llä.
Tuotteet on myös älyttömän suolaisia ja liian makeita. En ymmärrä esim, miksi lakujäätelö on pilattu kammottavalla suolamäärällä.
Kotimaisia tuotteita ei enää paljoa ole, vaan kummalta maistuvia sakemannisafkoja.
Eikä ole erityisen halpakaan enää, Prismassa on usein halvempaa ja terveellisempää.
Ovat lopettaneet myös monia lentotuotteita jotka oli mulle tärkeitä.
- Masteiden suhteen ainakin lidl on todella huono. Siellä ei ole kuin muutama perusmauste ja jos vähänkin jotain erikoisempaa tarvit niin ei ole (esim. za'atar, anis, sitruunaruoho, sumac, ras el hanout, fleur de sel).
-Lähes kaikki jogurtit siellä on maustettu aspartamiinilla, mitä haluan välttää.
- Ylipäätään lisäaineettomia ja terveellisiä tuotteita on vaikea löytää.
Lidlistä ei saa Silmusalaatteja. Eikä mitään muitakaan ituja.
jos luomutuotteita ei ole , se on pelkästään hyvä asia
Kummallisia kommentteja täällä. Me ollaan tehty perheen ruokaostokset lähes pelkästään Lidlissä ainakin viimeisen 10 vuoden ajan. Esimerkiksi kaikkia noita yllä mainittuja mausteita (zaatar, ras el hanout, sitruunaruoho, anis) olen ostanut sieltä. Ovat myynnissä Aasia- ja lähi-itä -viikoilla. On luomutuotteita, vegetuotteita, maustamattomia ja sokerimaustettuja jogurtteja.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:25"]
Mitä ITSE kaipaisin:
- pakastepinaatti (en ole vielä tähän mennessä löytänyt)
- kalkkunanakit
- broilerin jauheliha
- tuore inkivääri
- light mehukeitot (en tykkää siitä lidlin omasta sokeroimattomasta metsämarjasta)
Mutta mä kestän näiden tuotteiden puutteen ja kipitän kiltisti toiseen kauppaan hakemaan ne, mitä lidlistä ei löydy. Erikoisesti tykkään luomumaidosta ja hevi-osastosta.
[/quote]
Lidlissä on pakastepinaattia! On luomua ja mikä parasta, kokonaisia lehtiä eikä sitä ärsyttävää jauhettua pinaattia mitä on pakastepinaatti muualla. En muuta käytäkään kuin Lidlin pakastepinaattia! Broilerin jauhelihaa saa ajoittain hintaan 1,99e/400g. Ostan aina monta rasiaa ja pakastan.
[/quote]
Täh! Miten mä en
Täällä broileri on pakkasessa kahdessa tai kolmessa kohti, jauhelihaa on lähes jokakerta.
Ostan lähes pelkästään Lidlistä. Knorr 3 pippurin kastikejauhe, Uncle Bens Tikka Masala ja Sweet&Sour kastike, Kikkoman soija, puuttuu. Jäätelö, jogurtti, suklaa ja kahvi siellä on hyvää.
VOI SUA RAUKKAA!!! Ihan tuli nyt paha mieli sun puolesta, kun et voi käydä Lidlissä kuin kananmunia ostamassa!
Niitä kun ei vielä ole missään myytävänä kaikenlaisia muina versioina, kuin ihan tavallisina munina.