Näitä tuotteita et saa Lidlistä:
Minä aloitan:
- makeuttamaton soijamaito
Muuten voisin tehdä kaikki ruokaostokset periaatteessa Lidlissä, mutta soijamaidon takia on käytävä muuallakin.
Kommentit (151)
Palvelutiskiä. En osta mitään muoviin pakattuja lihoja/"lihoja".
Luomu ja lisäaineettomat ruuat vähissä
Lidlit ovat pieniä verrattuna joihinkin superhyperPrismoihin, joten ei kai voikaan olettaa, että niistä saa kaiken mitä "tarvitsee".
Osterit ja tuore tonnikala.
Suolakurkut irtomyyntinä.
Vitsi, mua kyllä aina naurattaa nää, jotka ei osta lihoja muualta kun palvelutiskiltä....useammassa kaupassa opiskeluaikana palvelutiskillä töissä, enkä ikinä osta muuta kuin tehtaalla pakattua lihaa, sen verran tuli kyllä nähtyä mitä siellä palvelutiskissä myydään.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:59"]
Lidlit ovat pieniä verrattuna joihinkin superhyperPrismoihin, joten ei kai voikaan olettaa, että niistä saa kaiken mitä "tarvitsee".
[/quote]
Ei voikaan olettaa. Siksi käynkin kaupassa, josta voin olettaa saavani kaiken. -4
Harmittaa, ettei mun lähimmässä Lidlissä myydä niitä ihania paistopisteen croisantteja!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:42"]
Ei saa väkeviä.
[/quote]
Ai, meidän Lidlistä kyl saa. Viinejä, viinoja yms.
[/quote]
Asutko Itä-Pasilassa?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:01"]
Vitsi, mua kyllä aina naurattaa nää, jotka ei osta lihoja muualta kun palvelutiskiltä....useammassa kaupassa opiskeluaikana palvelutiskillä töissä, enkä ikinä osta muuta kuin tehtaalla pakattua lihaa, sen verran tuli kyllä nähtyä mitä siellä palvelutiskissä myydään.
[/quote]
Aivan. En nyt tässä viitsi myöskään kertoa tarkemmin.
Palvelutiskin lihat ja suolakurkut irtomyynnistä.. Tiedättekö rakkaat ihmiset, mikä hygieniariski noissa on?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:02"]
Ei saa väkeviä.
[/quote]
[/quote]
Asutko Itä-Pasilassa?
[/quote]
En, vaan Lidlin kotimaassa.
Hyvä leipä, hyvät hygieniatuotteet (valikoima paskaaaaa!), kissanruuat ja koiran herkut... Teen vain täsmä iskuja lidliin, ei sieltä oikeen mitään saa mitä haluaa...
Ei saa väkeviä.
[/quote]
[/quote]
Te asuttekin jossain vapaassa länsimaassa. Täällä Suomen Suuriruhtinaskunnassa meitä pitää holhota joten moinen vapaus on ankarrrasti kielletty!!!!!!!!!!!
Anteeksi, mut Lidl on mun mielestä ihan kauhea kauppa. Halpa joo, mutta näyttääkin siltä, tavarat on vain heitetty hyllyille ja tosiaan valikoima on huono. Mulla tulee semmonen "kakkoskansalaisen" olo kun käyn siellä.
Kaikki pakastesoijajutut (nakit,pihvit jne)
MIksi aloitukseni on saanut 12 alapeukkua? ap
Eipä ihan kaikkea löydy muistakaan kaupoista aina. Mä löydän Lidlistä nykyään kaiken kotona tarvittavan. Ja halpaa on, mikä ei kyllä harmita yhtään.